Witam.
Mam problem z moją mazdą, silnik po remoncie juz dotarty, Problemem są jednak za wysokie obroty ( zapłon ustawiony na lampe, TPS na szczelinomierz, przy 0,5mm włącza wentylatory a przy 0,15 i 0,2 mm wentylatory stoją oczywiscie wszystko w trybie serwisowym, wymieniony czujnik płynu chlodzącego zielony na 2 piny. ) Trzyma obroty 1500 choć czasami spadną do 600 ale bardzo rzadko, nawet jak spadną do 600 to lekki ruch kierownicą i znów podbija do 1500 a jak jest rozgrzana po trasie to cały czas 1500 i faluja miedzy 1000 a 1500. błędy od 2 sond lambdy nic więcej. Prosze o pomoc, i przepraszam za chaotyczną wypowiedz
Mazda 626 2.5V6 KL problem z obrotami.
Strona 1 z 1
Sprawdź podciśnienia zobacz jak wygląda rura łącząca przepustnice z pszeplywomierzem.Jeśli wszystko OK to ustaw obroty biegu jalowego.
-
tygrys36
Witam , calkiem niedawno pojawily mi sie nastepujace problemy z obrotami. Zaczne od tego ze zeby w ogole odpalic auto musze dac troche gazu bo bez gazu nie odpali albo odpali i zaraz zgasnie (wczesniej palil od strzala bez gazu) . Jak juz odpale z lekko wcianietym gazem i chwilke potrzymam na ciut wyzszych obrotach i puszcze gaz to obroty spadna odpowednio tak jak powinno byc i trzyma rowno jak fabryka przykazala. Jak tylko dodam mu gwaltowanie gazu i puszcze to albo zgasnie , albo praktycznie ze juz ma zgasnac i obroty wzrosna i faluja faluja az w koncu sie uloza i znow jest ok. Ktos ma jakies pomysly? Ogolnie auto ma wysokich obrotach chodzi ok i nie przerywa , tylko na wolnych cos nie domaga.
- Od: 5 mar 2012, 22:49
- Posty: 64
- Skąd: Łódź
- Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo
czyściłeś przepustnice? silniczek krokowy? sprawdzałeś nieszczelności?
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Siema!
Zanim pojade do mechanika wspomne tutaj o problemie z moją mazdą, może ktoś miał podobny przypadek.
Jakiś czas temu silnik zaczął gasnąć np. gdy dojeżdżałem do czerwonego światła. Po odpaleniu na zimnym wszystko ok dawałem gazu obroty spadały i się trzymały tak samo po przejechaniu pewnego odcinka drogi i zatrzymaniu się. Na ciepłym już coś mu zaczyna dolegać. Naprawiłem to na sztukę dając większą dawke powietrza poprzez podkręcenie śruby przy przepływce przez co silnik teraz trzyma ok 1200 obr/min na postoju ale już nie gaśnie. Juz tak długo latam ale musze to w koncu zrobić
Dodam jeszcze ze w wilgotne dni nie pali na wszystkie gary i traci moc.
Przepływka była podkładana z innej mazdy i to samo.
Wymianiane były przewody i świece.
Myślałem nad cewką ewentualnie zajrzeć w kopułke może palec wytarty..
Co myślicie?
Dzięki,
Pozdrawiam
Zanim pojade do mechanika wspomne tutaj o problemie z moją mazdą, może ktoś miał podobny przypadek.
Jakiś czas temu silnik zaczął gasnąć np. gdy dojeżdżałem do czerwonego światła. Po odpaleniu na zimnym wszystko ok dawałem gazu obroty spadały i się trzymały tak samo po przejechaniu pewnego odcinka drogi i zatrzymaniu się. Na ciepłym już coś mu zaczyna dolegać. Naprawiłem to na sztukę dając większą dawke powietrza poprzez podkręcenie śruby przy przepływce przez co silnik teraz trzyma ok 1200 obr/min na postoju ale już nie gaśnie. Juz tak długo latam ale musze to w koncu zrobić
Dodam jeszcze ze w wilgotne dni nie pali na wszystkie gary i traci moc.
Przepływka była podkładana z innej mazdy i to samo.
Wymianiane były przewody i świece.
Myślałem nad cewką ewentualnie zajrzeć w kopułke może palec wytarty..
Co myślicie?
Dzięki,
Pozdrawiam
- Od: 10 lip 2013, 13:27
- Posty: 5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6