Przegląd okresowy w ASO
85rabuk napisał(a):Czy Komuś na przeglądzie odblokowalo ASO 120 konną mazda na fabryczne 165 km?
Takie rzeczy tylko w erze
A tak na serio wg aso nie idzie tego zrobić tak maja mówić. A gdzie to zrobić to znajdziesz w necie
Celem dokumentacji.
Pierwszy przegląd Pro-Moto.
Podstawowy przegląd pierwszy + powłoka lakiernicza.
Na moje życzenie nie uaktualniono MZD Connect (chcę mieć możliwość podłączenia MZD Player).
Z własnym olejem Mazda 0w20 oraz 500PLN (voucher)
finalny koszt to: 350PLN
Wszystko elegancko i czysto, bez zastrzeżeń.
Na czas, odbiór po 3h, z gratisem (preparat do czyszczenia plastików który chciałem kupić a otrzymałem w prezencie )
Cóż mogę powiedzieć, polecam.
Pierwszy przegląd Pro-Moto.
Podstawowy przegląd pierwszy + powłoka lakiernicza.
Na moje życzenie nie uaktualniono MZD Connect (chcę mieć możliwość podłączenia MZD Player).
Z własnym olejem Mazda 0w20 oraz 500PLN (voucher)
finalny koszt to: 350PLN
Wszystko elegancko i czysto, bez zastrzeżeń.
Na czas, odbiór po 3h, z gratisem (preparat do czyszczenia plastików który chciałem kupić a otrzymałem w prezencie )
Cóż mogę powiedzieć, polecam.
Kup olej i filtry w necie-sporo zaoszczędzisz
Ja mam umówiony przegląd na Piątek rano , tylko olej zakupiłem za 146zł 0W20 tutaj http://allegro.pl/oe-mazda-dexelia-supr ... MWU2ZWI%3D
, cena uzgodniona przez tel. to 9 stówek .Zobaczymy co się okaże ?
PS
W drugim dostępnym warsztacie ASO w KRK cena prawie identyczna.
Pozdrawiam
, cena uzgodniona przez tel. to 9 stówek .Zobaczymy co się okaże ?
PS
W drugim dostępnym warsztacie ASO w KRK cena prawie identyczna.
Pozdrawiam
Mnie chodziło gdzie tak drogo sobie winszują ? , bo w poprzednim poście napisałeś że w Opolu taniej
Ja jutro opiszę co i jak w Anndora Kraków , serwis po 2 latach … przebieg ok 17700km
Ja jutro opiszę co i jak w Anndora Kraków , serwis po 2 latach … przebieg ok 17700km
Za bardzo czasu na dyskusje nie będę miał , ale o cennik i różnice zapytam Zostawiam o 8 i do pracy, już będę spóźniony...
Dopisano 18 maja 2018, o 09:44:
No to moja Mazdeczka w rękach serwisantów , miłe przyjęcie itp.
Na pytanie o różnicę w przeglądzie CX 3 AWD i zwykłej odpowiedź brzmi nie ma żadnej ani w cenie i fizycznie też , dopiero przy dużym przebiegu (ok 120tyś) w AWD wymiana oleju w jakiejś przekładni? Natomiast jest różnica ,zauważyłem w cenniku między benzyną a dieslem ,jaka ?nie zapytałem .Po odbiór za ok 2,5 godziny mam przyjechać , ale będą dzwonić , to dokończę posta
Jeśli chodzi o rotację kół to zalecana jest przy przebiegach powyżej 40000 rocznie , więc u mnie nie ma potrzeby(17540km). Zapytałem bo i tak koła mają zdejmować. Przy przebiegu 12 000 pytałem u wulkanizatora i po zmierzeniu wszystkich opon też powiedział że nie trzeba , były identycznie "wytarte" wszystkie 4 co do mm
Na razie dołączam cennik dotyczący naszego modelu ,czy aktualny? nie wiem ,taki wisiał.
Dopisano 18 maja 2018, o 09:44:
No to moja Mazdeczka w rękach serwisantów , miłe przyjęcie itp.
Na pytanie o różnicę w przeglądzie CX 3 AWD i zwykłej odpowiedź brzmi nie ma żadnej ani w cenie i fizycznie też , dopiero przy dużym przebiegu (ok 120tyś) w AWD wymiana oleju w jakiejś przekładni? Natomiast jest różnica ,zauważyłem w cenniku między benzyną a dieslem ,jaka ?nie zapytałem .Po odbiór za ok 2,5 godziny mam przyjechać , ale będą dzwonić , to dokończę posta
Jeśli chodzi o rotację kół to zalecana jest przy przebiegach powyżej 40000 rocznie , więc u mnie nie ma potrzeby(17540km). Zapytałem bo i tak koła mają zdejmować. Przy przebiegu 12 000 pytałem u wulkanizatora i po zmierzeniu wszystkich opon też powiedział że nie trzeba , były identycznie "wytarte" wszystkie 4 co do mm
Na razie dołączam cennik dotyczący naszego modelu ,czy aktualny? nie wiem ,taki wisiał.
Witam ponownie zagorzałych czytelników
Na początek powiem tak jestem zadowolony z obsługi i wykonanych prac w serwisie Anndora Kraków .
Tel. że autko gotowe dostałem ok godz.12 z minutami , co mnie zaskoczyło bo po 10 miało być gotowe . Ale okazało się że powód był inny , po przywitaniu zadałem pytanie czy wszystko OK? Na to Pan odparł czy wiedziałem że mam zepsutą klimatyzację ? , bo sprawdzili i musieli wymienić (to co innym już tu na forum wymieniali) parownik czy coś takiego. Ja na to że nie zauważyłem nic podejrzanego i nawet po drodze do serwisu miałem włączoną i jeżdżę z klimą włączoną ponad 90% czasu i obserwuję (jestem uczulony) jak chłodzi bo wiem że jest „nota serwisowa” .Na co Pan oświadczył że jestem bardzo dobrze poinformowany (zdziwienie) i stwierdził że w zasadzie jeszcze działała ,ale słabiutko. I woleli wymienić. Tak czy inaczej chyba dobrze że to zrobili ?, w drodze powrotnej sprawdzałem to szron , ale dzisiaj i tak w KRK tylko 13 st. więc się nie dziwię , bo przedtem naprawdę miałem bardzo zimno. Może mają od „góry” jakieś wytyczne sprawdzać i ew. działać..., albo mnie polubili? albo wcale nic nie wymienili...?
Reszta to standard ,wymiana filtrów-powietrza-oleju-kabinowego ,płynu hamulcowego i kontrola wzrokowa nadwozia oraz podwozia .Klocki hamulcowe przód 5mm, tył 6 mm. Opony wszystkie 6mm bieżnika , to by się mogło zgadzać , bo jak pisałem wcześniej wulkanizator mi mierzył i wtedy było 7 mm wszędzie. Jeśli chodzi o mycie to zachowałem rozsądek i przy padającym deszczu zrezygnowałem z tej usługi , i tu miłe zaskoczenie panowie umyli w środku dywaniki a były nie bardzo... .To tyle , ogólnie jestem zadowolony , a na koniec pochwaliłem się gadżetami zamontowanymi łącznie z tym ze na tablecie mogę filmik im wyświetlić , poproszono mnie o „ciszę” , w każdym razie się podobało – nieoficjalnie.
PS
Teraz na jednym z dokumentów jest opis „ikonkowy” co wymieniono? , jak świadectwo opisowe w podstawówce...
Jednak wymienili , wszystko się za atrapą z przodu błyszczy
Pozdrawiam
Na początek powiem tak jestem zadowolony z obsługi i wykonanych prac w serwisie Anndora Kraków .
Tel. że autko gotowe dostałem ok godz.12 z minutami , co mnie zaskoczyło bo po 10 miało być gotowe . Ale okazało się że powód był inny , po przywitaniu zadałem pytanie czy wszystko OK? Na to Pan odparł czy wiedziałem że mam zepsutą klimatyzację ? , bo sprawdzili i musieli wymienić (to co innym już tu na forum wymieniali) parownik czy coś takiego. Ja na to że nie zauważyłem nic podejrzanego i nawet po drodze do serwisu miałem włączoną i jeżdżę z klimą włączoną ponad 90% czasu i obserwuję (jestem uczulony) jak chłodzi bo wiem że jest „nota serwisowa” .Na co Pan oświadczył że jestem bardzo dobrze poinformowany (zdziwienie) i stwierdził że w zasadzie jeszcze działała ,ale słabiutko. I woleli wymienić. Tak czy inaczej chyba dobrze że to zrobili ?, w drodze powrotnej sprawdzałem to szron , ale dzisiaj i tak w KRK tylko 13 st. więc się nie dziwię , bo przedtem naprawdę miałem bardzo zimno. Może mają od „góry” jakieś wytyczne sprawdzać i ew. działać..., albo mnie polubili? albo wcale nic nie wymienili...?
Reszta to standard ,wymiana filtrów-powietrza-oleju-kabinowego ,płynu hamulcowego i kontrola wzrokowa nadwozia oraz podwozia .Klocki hamulcowe przód 5mm, tył 6 mm. Opony wszystkie 6mm bieżnika , to by się mogło zgadzać , bo jak pisałem wcześniej wulkanizator mi mierzył i wtedy było 7 mm wszędzie. Jeśli chodzi o mycie to zachowałem rozsądek i przy padającym deszczu zrezygnowałem z tej usługi , i tu miłe zaskoczenie panowie umyli w środku dywaniki a były nie bardzo... .To tyle , ogólnie jestem zadowolony , a na koniec pochwaliłem się gadżetami zamontowanymi łącznie z tym ze na tablecie mogę filmik im wyświetlić , poproszono mnie o „ciszę” , w każdym razie się podobało – nieoficjalnie.
PS
Teraz na jednym z dokumentów jest opis „ikonkowy” co wymieniono? , jak świadectwo opisowe w podstawówce...
Jednak wymienili , wszystko się za atrapą z przodu błyszczy
Pozdrawiam
W rzeszowie za kazdym razem jak bylem zuzycie bylo identyczne dla przodu i tylu. Jutro bede patrzyl to napisze jak jest faktycznie na chwile obecn. Najpierw przeglad potem klocki. Wlasnie im mowilem ze na tarcze nie ma gwarancji. A jakie mazda montuje org tarcze i klocki?
- Od: 17 kwi 2018, 14:06
- Posty: 35
- Auto: Mazda CX 3 2.0 AWD REVOLUTION
dareme89 napisał(a):Na tarcze i tak nie ma gwarancji poza tym klocki z tylu na pewno nie są zużyte. Przeważnie kończą się przy przebiegach 150-200tys. Proponuje sprawdzić czy na serio nic tam już nie ma
To zależy jak kto jeździ U mnie zawsze w każdym samochodzie miałem do wymiany pierwsze tył, a później przód tył co 35 tys. a przód 40 tys.
Przy "agresywnej" jeździe ESP ma co robić i momentami czuje jakbym na zaciągniętym ręcznym jeździł ale też nie raz dzięki niemu to piszę
Te wartości które tu podajecie to jest dla mnie jakiś kosmos
Ale jeśli podajecie, że wam samochód pali 5-6 litrów to i znaczy, że przejedziecie 200 tys. na klockach – ewidentna zależność
p.s co do spalania – na razie najniżej na całym baku pokazał mi 10,4 (90% miasto) z czego jestem zadowolony bo poprzedni samochód w tych samych warunkach miał litr więcej – może to różnica wynikająca tylko i wyłącznie w start-stop?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9