Trochę grzebania jest, jak mam silnik na wierzchu to 40 minut, jak na aucie to zdecydowanie dłużej ale da sięNiron napisał(a):eh i mnie czeka wymiana rozrządu, jakoś mnie to nie pociesza, dużo z tym zabawy jest?
Gib napisał(a):wygląda jak sohc, trudno było zablokować koła?
Nic nie blokowałem, ustawiłem rozrząd na znakach czyli góra i dół i do odkręcania, blokad w tych silnikach nie trzeba
Dzisiaj prace poszły tak
Ściągnięcie całej zwrotnicy
Przebicie tulei środkowej wahacza
Wyciągnięcie dolnego wahacza, wymycie go po smarze, wymiana tulei
Przesmarowanie prowadnic zacisku bo prawie umarły, chyba w ostatniej chwili to zrobiłem
Wymiana osłony przegubu wew, jest nietypowa i nie wiem czy dostanę taką jak trzeba, zrobiłem na normalnej plus trochę rzeźby, mam na dzieję że da radę na jakiś czas
Wymiana plastikowego nadkola
Wymycie amortyzatora
No i składanie do kooopy, to tyle co do strony prawej, a na lewej
Wymiana tulei na wahaczu dolnym
Oględziny tulei w wahaczu środkowym
Naprawa masy na skrzyni (już zrobiłem)
Wymycie wahacza dolnego oraz amortyzatora.
Zrzutka misy olejowej od A/T i najprawdopodobniej jej przerobienie tak aby miała korek spustowy
Wymiana oleju oraz filtra w A/T
Wyszorowanie wkładki powietrza ( suszy się)
Oględziny zacisku hamulcowego
Zdjęcia z dzisiaj: