![serduszka <serduszka>](./images/smilies/serduszka.gif)
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha
www.mazdaspeed.pl
onyx napisał(a):U mnie najlepiej sprawdza się 3,4 5 w zależności od biegu. Ale dalej uważam, że masz po prostu za mały port WG w korelacji z dość małą stroną gorącą. Sprawdzałeś jaki masz backpressure?
Ja w przyszłym sezonie przechodzę raczej na zewnętrzny 38 mmHehe też AVCR'a już mam opanowanego na wskroś
Ale z tymi X to kojarzy mi się tylko ustawienie jeżeli masz auto learning. Dla mnie ta opcja uczenia słabo robi – i tak to trzeba później optymalizować.
F/b speed nie da się raczej wyłączyć, a określa to nic innego jak prędkość wprowadzania korekt przez AVCR do zadanego boostu. Przyjrzyj się dokładnie temu Start Duty na każdym z biegów również.
P.S. Mechanicznie dźwignia od aktuatora się nie przycina nigdzie?
dam92 napisał(a):Świetna MX-5, bardzo mi się podoba
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpychapominąłem któryś post czy jeszcze nie było
?
Gronek napisał(a):No kochany jak ty mnie teraz zaimponowałeś![]()
![]()
![]()
![]()
yasko napisał(a):Najlepszy ostatni, czarny mod.
Pojedziesz R3 na Poznań?
Zostawiasz Wankla w ori, porting czy swap?
Tito01 napisał(a):Dobra, dobra... a tak na poważnie kiedy turbo??![]()
Świetny mod, świetny kolor, fajnie ryczy, szkoda że nie robili RX-8 bez dachu bo bym nie miał oporów
sewo napisał(a):No to poleciałeś na grubo z tą r3czaję się na tą kierownicę ale ciężki temat żeby ja zdobyć. Co dalej z Ncekiem? W jakie moce celujesz? Turbo zostawiasz czy wiadro?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości