Czateria...cd
ravo napisał(a):to nie mój ale z allegro jakiś złom
To wygląda na przedlitfa (tam była dźwigienka od tempomatu) albo wersję amerykańską patrząc po plastikach.
loockas napisał(a): ale jak można zrobić skrzynkę bezpieczników DO GÓRY NOGAMI?
Jeśli skrzynka jest do góry nogami to woda z niej łatwiej ucieknie jeśli się wleje
Tak serio, to co najmniej ekscentryczny pomysł ale wydaje mi się, że przeciętni użytkownicy tych samochodów o tym nie wiedzą i raczej się nie dowiedzą. Nawet gdyby była normalnie nic by to w ich życiu nie zmieniło
Fakt, że gdyby mi na drodze przyszło zmienić bezpiecznik w czymś takim to pewnie bym stanął obok siebie, ale znając ich podejście do elektryki to zmiana bezpiecznika spowodowałaby tylko błyskawiczne spalanie się następnego więc robota głupiego – może chcieli przed nią zabezpieczyć
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
W sumie mogli uprośćić w isntrukcji sekcję "diagnozowanie usterek" dzięki takim zabiegom!
Wszyscy piszą, że jak objaw blablabla to sprawdź X, Y, Z – tego się robi wiele stron! A w Reno wystarczy "nie działa...?" --> "wezwij lawetę, jedź do ASO"
Wszyscy piszą, że jak objaw blablabla to sprawdź X, Y, Z – tego się robi wiele stron! A w Reno wystarczy "nie działa...?" --> "wezwij lawetę, jedź do ASO"
Xenocyd napisał(a):nie działa...?" --> "wezwij lawetę, jedź do ASO
Może byli pionierami ale od kilku lat tak wygląda każda instrukcja od praktycznie dowolnego samochodu
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):ale wydaje mi się, że przeciętni użytkownicy tych samochodów o tym nie wiedzą i raczej się nie dowiedzą
A no. Na forach nawet piszą, że w Reno nie ma bezpieczników pod maską
widzisz, model biznesowy się sprawdził, inni wzięli przykład
ciekawe jak wygląda instrukcja do LEAFa – nie ma sprawdzania poziomu oleju, interwałów jego wymiany, otwieranie maski za bardzo też nie ma sensu
Zwykle mnie bawią ludzie, którzy siedzą w aucie na poboczu, czekają na pomoc, ale maskę otworzyli i tak zostawili – chyba robili "check engine"
ciekawe jak wygląda instrukcja do LEAFa – nie ma sprawdzania poziomu oleju, interwałów jego wymiany, otwieranie maski za bardzo też nie ma sensu
Zwykle mnie bawią ludzie, którzy siedzą w aucie na poboczu, czekają na pomoc, ale maskę otworzyli i tak zostawili – chyba robili "check engine"
Ja mam 3 skrzynki z bezpiecznikami ale nie ma problemu z dostępem jedynie to z odszyfrowaniem co od czego jest bo po spaleniu bezpiecznika od oświetlenia wnętrza trzeba wymienić od przeciążenia akumulatora
ravo napisał(a):dzieci tym jeżdżą
później Ci to wypomną
a co ja mam mówić
Ehhh, wiele się złego dzieje u mnie w życiu prywatnym obecnie i chyba jestem zbyt rozkojarzony . Staram się jeździć znacznie ostrożniej na ulicach, ale...
Focus już nie jest taki piękny jak był, a na ścianie, na której go zniszczyłem ani śladu.
Poduszki nie wystrzeliły na szczęście.
Dwa auta w mniej niż tydzień!
A poprzednie 300.000 km bez żadnych zdarzeń.
Focus już nie jest taki piękny jak był, a na ścianie, na której go zniszczyłem ani śladu.
Poduszki nie wystrzeliły na szczęście.
Dwa auta w mniej niż tydzień!
A poprzednie 300.000 km bez żadnych zdarzeń.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości