krakus_krk napisał(a):makmarc napisał(a):A jaki miałeś w Toyocie? Tam też były 5x114,3
W Toyocie było 5 x 100.
Ostatnia sesja chorwackich widoków w klimacie Mazdy
www.mazdaspeed.pl
krakus_krk napisał(a):makmarc napisał(a):A jaki miałeś w Toyocie? Tam też były 5x114,3
W Toyocie było 5 x 100.
Mr_Bartek napisał(a):Po pierwsze wątpię by udało się usunąć wszystkie drobinki i pozostałości, a po drugie używając kreta zniszczyłbyś też chrom na odbłyśnikach sporo zmniejszając widoczność świateł.
Mr_Bartek napisał(a):Rozciąć można, jasne. Ale potem musisz jakoś ukryć linie cięcia bo zawsze je widać. Jak już masz otwartą to oklejasz odbłyśniki, a resztę malujesz na czarno.
Osobiście wolałbym jednak kupić gotowe lampy z modelu amerykańskiego lub japońskiego.
MateoM6 napisał(a):Jeżeli chodzi o tylne lampy to ja swoje oddałem do przyciemniania do profesjonalnej firmy, która się zajmuje przyciemnianiem szyb i lamp. Zapłaciłem 120 zł za wszystko i jestem bardzo zadowolony.
Co do auta to wygląda bardzo ładnie z pakietem jednak większe koło obowiązkowo i ja na twoim miejscu polowałbym na jakieś 18
laba napisał(a):Ja rozcinałem dremel-em. W odbłyśniki gazetę i okleiłem taśmą. To co malowałem płynem do szyb potraktowałem i pomalowałem spreyem. Tak samo robiłem przednie lampy. Sprey trzyma już parę lat i dalej wygląda jak nowy
Tylko po rozcięciu tylnych lamp widać "linię" cięcia taką białą... dlatego ja dodatkowo okleiłem folią do lamp żeby nie było widać
Tylko rozcięte i pomalowane wnętrze. Widać na obrzeżach takie poszarpane białe od cięcia
Tutaj okleiłem dodatkowo folią. Nie widać już tego poszarpanego a lampy dalej dobrze świecą
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości