Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB
Wg. mnie jest idealnie Pięknie siedzi, nie za nisko, a zadziornie. Wiele razy trafiłem na opinie, że ten kolor jest już nudny, bo wiele GJ ma taki – ja się z tym absolutnie nie zgadzam Gdybym miał mieć kiedyś GJ, to taką jak Twoja – kombi, w tym pięknym kolorze, no ewentualnie felgi wolałbym jasne.
Kadry świetne, choć nie mi to oceniać. No i ta perfekcja w detailingu, to widać, aż przyjemnie popatrzeć.
Co do dalej? Ano wspomniane końcówki wydechu. Nie jakieś wielkie – może 90 mm, ścięte i obrócone przeciwstawnie o 90 stopni? Tak zrobiłem u siebie i moim zdaniem świetnie się to zgrało ze zderzakiem. Widziałem takie rozwiązanie w GJ i myślę, że byłoby super Jeszcze raz gratuluję auta.
Kadry świetne, choć nie mi to oceniać. No i ta perfekcja w detailingu, to widać, aż przyjemnie popatrzeć.
Co do dalej? Ano wspomniane końcówki wydechu. Nie jakieś wielkie – może 90 mm, ścięte i obrócone przeciwstawnie o 90 stopni? Tak zrobiłem u siebie i moim zdaniem świetnie się to zgrało ze zderzakiem. Widziałem takie rozwiązanie w GJ i myślę, że byłoby super Jeszcze raz gratuluję auta.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/20)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Ostatnio dalej walczę z akumulatorem. Po wizycie w ASO okazuje się, że chyba złodziejem prądu jest dodatkowy immo. Akumulator dostał kolejne ładowanie z opcją odświeżenia (taki tryb w prostowniku CTEK'a) i zobaczymy. Ale wszystko wskazuje, że coś może być na rzeczy z tą Omegą (dodatkowym immobilizerem).
Celem monitorowania pojazdu nabyłem sobie interfejs bluetooth.
W komplecie mam też sympatyczne polskie oprogramowanie SDProg (na PC i Andka, prosty i przyjemny), choć wolę android'owego Forscana (dużo bardziej zaawansowane).
Opcji do śledzenia jest multum. Podoba mi się możliwość podglądu temperatury silnika i skrzyni biegów (konkretnie temperatur olejów). Jest też podgląd biegu (w trybie auto na zegarach jest tylko "D"). Można też zobaczyć aktualny moment obrotowy i całą masę innych ciekawych rzeczy.
Najbardziej interesują mnie w tej chwili parametry akumulatora. I tutaj ciekawostka – on musi mieć jakiś chip, bo auto wie, kiedy został wyprodukowany (life days). Niestety od ładowania dalej nie widzę % naładowania. Ponoć powinno być widoczne max po 48h od ładowania lub "trzeba trochę pojeździć". Dziś mija tydzień – % dalej brak. Ważne, że systemy iStop i iEloop działają (czyli teoretycznie wszystko ok).
System kondensatorów jednak coś daje – widać to jak iStop wyłączy silnik. Wówczas prąd ładowania powinien być ujemny – ale jeśli kondensator jest pełny to prąd jest taki jak na pracującym silniku (2-3A). Dopiero jak ładunek kondensatora spada poniżej połowy prąd ładowania spada, osiąga 0, a po rozładowaniu jest ujemy (czyli dopiero wtedy prąd idzie z akumulatora). Sprytnie. Ładunek w kondensatorze (od pełnego) potrafi podtrzymać całą elektrykę przez około 1,5 minuty (radio, nawiewy, światła, etc.) – stojąc na światłach z zatrzymanym silnikiem. Naładowanie z pustego do pełnego trwa chwilę (wystarczy przejechać bez gazu (hamując silnikiem) zwalniając z 80 do 60).
Za tydzień kolejna wizyta w ASO – zobaczymy czy aku do wymiany czy czy jednak coś z immo.
Dziś w drodze "w plener" cyknąłem też kilka fotek w mojej ulubionej miejscówce, która należycie "wyciąga mój kolor".
Zdjęcia te są zrobione praktycznie równo rok po poprzedniej sesji w tym miejscu. Zatem nie mogłem sobie odpuścić porównania. Góra ori vs dół Eibach.
Niby nic a jednak dużo. W sumie jest jeszcze miejsce na może 2 cm... Żartowałem. Tak jest super – wygląda i prowadzi się lepiej a nie ma problemów z codziennym użytkowaniem.
Celem monitorowania pojazdu nabyłem sobie interfejs bluetooth.
W komplecie mam też sympatyczne polskie oprogramowanie SDProg (na PC i Andka, prosty i przyjemny), choć wolę android'owego Forscana (dużo bardziej zaawansowane).
Opcji do śledzenia jest multum. Podoba mi się możliwość podglądu temperatury silnika i skrzyni biegów (konkretnie temperatur olejów). Jest też podgląd biegu (w trybie auto na zegarach jest tylko "D"). Można też zobaczyć aktualny moment obrotowy i całą masę innych ciekawych rzeczy.
Najbardziej interesują mnie w tej chwili parametry akumulatora. I tutaj ciekawostka – on musi mieć jakiś chip, bo auto wie, kiedy został wyprodukowany (life days). Niestety od ładowania dalej nie widzę % naładowania. Ponoć powinno być widoczne max po 48h od ładowania lub "trzeba trochę pojeździć". Dziś mija tydzień – % dalej brak. Ważne, że systemy iStop i iEloop działają (czyli teoretycznie wszystko ok).
System kondensatorów jednak coś daje – widać to jak iStop wyłączy silnik. Wówczas prąd ładowania powinien być ujemny – ale jeśli kondensator jest pełny to prąd jest taki jak na pracującym silniku (2-3A). Dopiero jak ładunek kondensatora spada poniżej połowy prąd ładowania spada, osiąga 0, a po rozładowaniu jest ujemy (czyli dopiero wtedy prąd idzie z akumulatora). Sprytnie. Ładunek w kondensatorze (od pełnego) potrafi podtrzymać całą elektrykę przez około 1,5 minuty (radio, nawiewy, światła, etc.) – stojąc na światłach z zatrzymanym silnikiem. Naładowanie z pustego do pełnego trwa chwilę (wystarczy przejechać bez gazu (hamując silnikiem) zwalniając z 80 do 60).
Za tydzień kolejna wizyta w ASO – zobaczymy czy aku do wymiany czy czy jednak coś z immo.
Dziś w drodze "w plener" cyknąłem też kilka fotek w mojej ulubionej miejscówce, która należycie "wyciąga mój kolor".
Zdjęcia te są zrobione praktycznie równo rok po poprzedniej sesji w tym miejscu. Zatem nie mogłem sobie odpuścić porównania. Góra ori vs dół Eibach.
Niby nic a jednak dużo. W sumie jest jeszcze miejsce na może 2 cm... Żartowałem. Tak jest super – wygląda i prowadzi się lepiej a nie ma problemów z codziennym użytkowaniem.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Komentarz jest zbędny więc nie będę się napinać
Wygląda jak nówka sztuka
Wygląda jak nówka sztuka
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Konkursowa ankieta ruszyła to na spokojnie można się pochwalić innymi kadrami.
I nawet telefon załapał się na nową tapetę.
I nawet telefon załapał się na nową tapetę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Noooo – obie sesje na plus To wiosenne to mój faworyt
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
rozwaliłeś mi system
Eeee... Powinienem podziękować, przeprosić czy się pogniewać?
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
żadne z powyższych opcja: D) robić dalej takie zdjęcia
W głowie siedzi mi wymiana końcówek i tłumika (Ulter albo Sebring). Ale na razie skarbiec pusty.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Nie Bierz Ultera. Chyba, że samą końcówkę. Mój wytrzymał 4 lata czyli jakieś 25kkm i był dziurawy jak sito.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No ja bardziej w kierunku Sebring (zrobić w ASO, z punktu widzenia gwarancji), ale to ponad 2000 zł... Dlatego na razie odpuściłem.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
jak rozważasz Sebringi to uderzyłbym do MG Motorsport przykładowo – cały prosty układ ok. 3000 PLN, tłumiki różnie ale w tym przypadku podejrzewam, że nie więcej niż 1500 PLN. Zrobią jaki chcesz pod względem dźwiękowym, sam sobie dobierzesz końcówki itp – wykonanie i materiały na najwyższym poziomie i chyba wolałbym niż Sebringa (od Ultera bez dwóch zdań, nie ma porównania IMO ) no ale fakt, tu można by poczekać do końca gwarancji...
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Wysoka jakosc,smak i ciekawe miejsciowki Twoich kadrow juz pewnie wszyscy zdarzyli poznac wiec nie bardzo jest co dodac ( swoja droga poprzeczke postawiles bardzo wysoko.. ) Pod wiaduktem faktycznie ekspozycja koloru jest pelna Za to ogladajac sesje wiosenna az sie czlowiek w srodku usmiecha-piekne ,wypucowane do granic auto na tle budzacej sie do zycia natury-super polaczenie
Przy okazji-jaki immo masz na mysli? Dolozyles tak ? Aso czy prywatna inicjatywa? Daje jakas przewage nad spryciazami od hakowania sygnalu keyless? Instalacja kosztowna? A w codziennym uzytkowaniu nie problemi?Pewnie wielu zainteresuje.
Przy okazji-jaki immo masz na mysli? Dolozyles tak ? Aso czy prywatna inicjatywa? Daje jakas przewage nad spryciazami od hakowania sygnalu keyless? Instalacja kosztowna? A w codziennym uzytkowaniu nie problemi?Pewnie wielu zainteresuje.
- Od: 31 sie 2012, 22:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
Weelkoo napisał(a):tu można by poczekać do końca gwarancji...
ASO ma w ofercie Sebringa. Ale ponad 2K. I w to celuje. Ale trochę mi szkoda $$, które teraz potrzebne gdzie indziej.
https://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria ... 4100RA00B/
mirfex69 napisał(a):Przy okazji-jaki immo masz na mysli? Dolozyles tak ? Aso czy prywatna inicjatywa? Daje jakas przewage nad spryciazami od hakowania sygnalu keyless? Instalacja kosztowna?
PW.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kondziu pogratulować tej 6 ! niech służy A w samochodzie zawsze znajdzie się coś aby przy niej dłubać
Udało mi się zająć 3-cie miejsce w konkursie na wiosenne zdjęcie.
viewtopic.php?f=84&t=199614
Ambicje były większe, ale trzeba uznać zdjęcia konkurentów.
Zdjęcie wiosenne, a pogoda dziś iście letnia. 34 stopnie.
Ale w chwili pisania tego posta cudowna letnia burza. Leje wiadrami i błyska jak szalone. Uwielbiam ten zapach!
viewtopic.php?f=84&t=199614
Ambicje były większe, ale trzeba uznać zdjęcia konkurentów.
Zdjęcie wiosenne, a pogoda dziś iście letnia. 34 stopnie.
Ale w chwili pisania tego posta cudowna letnia burza. Leje wiadrami i błyska jak szalone. Uwielbiam ten zapach!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Średnia spalania rozumiem z miasta?
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości