Teraz mam GH 2.5 B 170KM w manualu i też jestem mega zadowolony z niej – chociaż zaczyna być dla mnie mało te 170KM
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB
Wasze opinie jeszcze bardziej przekonały mnie do chęci posiądnięcia tejże Mazdy z tym serduchem
Teraz mam GH 2.5 B 170KM w manualu i też jestem mega zadowolony z niej – chociaż zaczyna być dla mnie mało te 170KM
Teraz mam GH 2.5 B 170KM w manualu i też jestem mega zadowolony z niej – chociaż zaczyna być dla mnie mało te 170KM
Przegląd nr 1 zaliczony na 6-stkę.

Zalano olej 0W20, czyli taki jaki był fabrycznie.
Do wymiany poszedł oczywiście też filtr kabinowy. I przy okazji zrobione odkażenie.
Na auto wróciły wreszcie koła letnie!

Jedna rzecz mnie tylko zastanawia...
Że po wszelkich pracach zostają każdemu śrubki to rozumiem, ale że inne części?
To już dziwne...

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dawaj zdjęcia to już mnie na maksa zmotywujesz 

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
To nie ładnie się tak znęcać
brawo TY! Jestem ciekawy, jak siada GJ na Eibachach, bo zapewne to zawitało w Maździe.
-
makmarc
Eibach – to w ASO jest dostępne.
Foty będą jak się zrobią.
Na razie auto za brudne. 
Foty będą jak się zrobią.

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):auto za brudne
2 pyłki na lakierze pewnie ma i już że brudne


Oj no dobra... Loża szyderców.
Formalnie – zestaw do kombi z silnikiem benzynowym i AT (zapewniający obniżenie 25-30 mm).
Jako ciekawostkę zrobiłem dziś foto auta w salonie. Kombi – tyl...
Nowe, ori spreżyny – niejeżdżone. Pewnie bak prawie suchy. Normalnie masakra...
A tu demo (sedan), czyli już uklepanymi – ułożonymi ori spiralami.
No a tak jest teraz u mnie – zaraz po wyjeździe z warsztatu (paliwo rezerwa, 4 koła w bagażniku).
Spodziewam się, że jeszcze się nieco ułożą – ale to już milimetry.
Tak wyglądało jak dojechałem do garażu (pusty bagażnik i bak prawie też).
Na oko siadło właśnie około 2.5 cm – klapa po otwarciu w garażu do sufitu była niemalże na styk. Teraz jest około 3-3,5 cm "luzu".
Bez problemu sięgam teraz spory kawałek za środek dachu – wcześniej trzeba było na paluszkach stawać.
Przed chwilą z żonką mykneliśmy na stację. Nie ukrywam, że kobita mocno mnie wspierała w pomyśle i również pozytywnie ocenia kwestie wizualne. Ale przejechaliśmy się razem bardziej w celu szukania różnic. Ciężko to wyłapać, bo przy okazji wróciły letnie gumy (wiadomo 17 vs 19), ale odnosząc się do tego co miałem w pamięci, to:
a) zasługa/wina twardszych sprężyn:
1. Hamowanie i przyspieszanie – nie ma tak dużego nurkowania i zadzierania nosa.
2. Mniejsze przechyły budy na zakrętach – zdecydowanie mniejsze.
3. Poprzeczne nierówności mocniej wyczuwalne (tu efekt chyba pół na pół 19" i sprężyny).
b) zmiana opon (17 –> 19):
1. Ori letnie opony na niektórych nawierzchniach głośniejsze niż zimowe Nokiany.
2. Więcej informacji z asfaltu (o drobnych nierównościach, porowatości asfaltu) – tu też częściowo sprężyny mogą mieć znaczenie.
3. Mniejsze noszenie na boki (efekt mydelnicy).
Podsumowując – jestem bardzo zadowolony. Efekt wizualny jest może mało spektakularny, ale jak się porówna z serią to różnicę widać bardzo. Obniżenia komfortu wg mnie nie ma wcale, a stabilność prowadzenia po tych kilku kilometrach – zdecydowanie na plus. Auto tak powinno wyjeżdżać z fabryki.
Formalnie – zestaw do kombi z silnikiem benzynowym i AT (zapewniający obniżenie 25-30 mm).
Jako ciekawostkę zrobiłem dziś foto auta w salonie. Kombi – tyl...
Nowe, ori spreżyny – niejeżdżone. Pewnie bak prawie suchy. Normalnie masakra...
A tu demo (sedan), czyli już uklepanymi – ułożonymi ori spiralami.
No a tak jest teraz u mnie – zaraz po wyjeździe z warsztatu (paliwo rezerwa, 4 koła w bagażniku).
Spodziewam się, że jeszcze się nieco ułożą – ale to już milimetry.
Tak wyglądało jak dojechałem do garażu (pusty bagażnik i bak prawie też).
Na oko siadło właśnie około 2.5 cm – klapa po otwarciu w garażu do sufitu była niemalże na styk. Teraz jest około 3-3,5 cm "luzu".
Bez problemu sięgam teraz spory kawałek za środek dachu – wcześniej trzeba było na paluszkach stawać.
Przed chwilą z żonką mykneliśmy na stację. Nie ukrywam, że kobita mocno mnie wspierała w pomyśle i również pozytywnie ocenia kwestie wizualne. Ale przejechaliśmy się razem bardziej w celu szukania różnic. Ciężko to wyłapać, bo przy okazji wróciły letnie gumy (wiadomo 17 vs 19), ale odnosząc się do tego co miałem w pamięci, to:
a) zasługa/wina twardszych sprężyn:
1. Hamowanie i przyspieszanie – nie ma tak dużego nurkowania i zadzierania nosa.
2. Mniejsze przechyły budy na zakrętach – zdecydowanie mniejsze.
3. Poprzeczne nierówności mocniej wyczuwalne (tu efekt chyba pół na pół 19" i sprężyny).
b) zmiana opon (17 –> 19):
1. Ori letnie opony na niektórych nawierzchniach głośniejsze niż zimowe Nokiany.
2. Więcej informacji z asfaltu (o drobnych nierównościach, porowatości asfaltu) – tu też częściowo sprężyny mogą mieć znaczenie.
3. Mniejsze noszenie na boki (efekt mydelnicy).
Podsumowując – jestem bardzo zadowolony. Efekt wizualny jest może mało spektakularny, ale jak się porówna z serią to różnicę widać bardzo. Obniżenia komfortu wg mnie nie ma wcale, a stabilność prowadzenia po tych kilku kilometrach – zdecydowanie na plus. Auto tak powinno wyjeżdżać z fabryki.
Ostatnio edytowano 22 cze 2017, 22:45 przez KMBak, łącznie edytowano 1 raz
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ooo ja Cię.... super teraz wygląda 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
KMBak napisał(a):Loża szyderców

KMBak napisał(a):kobita mocno mnie wspierała w pomyśle i również pozytywnie ocenia kwestie wizualne
to przekaż że z niej kobieta ideał

jak na moje oko (i doświadczenie) to siądzie jeszcze od 0,5 do 1 cm
"Nie zadzieraj nosa, nie rób takiej miny" – mina pewnie
nie dziwię się, może się kiedyś przekonam do takich miodów, znaczy modów.
dobrze wygląda i najważniejsze, że zadowolony jesteś Ty... i żona. 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Co do żonki – szkoda, że nie stać mnie teraz na wszystko na co mnie namawia.
Co do obniżenia – ja się bardzo wzbraniałem – tak do zeszłej jesieni. Ale teraz wiem, że niesłusznie.
Jakbym miał dalej BLekę też bym jej to zafundował. Do wszystkiego trzeba dojrzeć. 

Co do obniżenia – ja się bardzo wzbraniałem – tak do zeszłej jesieni. Ale teraz wiem, że niesłusznie.

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No to w takim razie po 30-stce trzeba się zorientować w temacie 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Osobiście tego nie weryfikowałem. Ale konsultowałem bezpośrednio z innym kombiarzem GJ z Wrocławia – stwierdził, że bez problemów. Pośrednio jeszcze z dwoma innymi i też ponoć bez żadnych kłopotów. Biorąc pod uwagę fakt, że fabrycznie GJ'otka wysoko stoi nie sposób się nie przychylić do tej tezy. Najgorszy wjazd na parking jest chyba w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu – bo jest skos do góry bez przejścia. Trzeba będzie tam podjechać. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Zobacz gdzie ma zdjęcie przed garażem.
wszędzie wjedzie :–) to tylko 3cm.
Konrad zapraszam do mojego garażu. Myślę, że skos porównywalny, a bardziej kameralnie
Konrad zapraszam do mojego garażu. Myślę, że skos porównywalny, a bardziej kameralnie
Ostatnio edytowano 5 kwi 2017, 21:31 przez francesco_franco, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
francesco_franco napisał(a):to tylko 3cm
Dokładnie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a): Najgorszy wjazd na parking jest chyba w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu – bo jest skos do góry bez przejścia. Trzeba będzie tam podjechać.
ja tylko tam nie wjezdzam i zachaczam o kazdego policjanta ktory ma wiecej niz 8.1cm wysokosci i jest waziutki. te wielkie szerokie grube moj speed przejezdza bez problemow wiec i u ciebie nie bedzie problemu. ciesze cie ze dojrzales do tej zmiany.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości