Mazda 6 gg 1,8 turbo??
Strona 1 z 1
Witam mam mazde 6 gg 1,8 z 2006 roku, pytanie brzmi da rade uturbić ją bez kucia silnika jakąś małą turbiną żeby podbić moc np o 50 koni? Jaki koszt? Czy warto? Szukałem tematu ale nie mogłem znaleźć jak już jest to prosze o przekierewonie
-
Damiandamian6
Zamiast uturbiać wymień silnik na 2.3 166 koni. Turbina to spore koszta i nie jest tak prosta jak swap silnika.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
nie ma szans , i swap z 1.8 na 2.3 to trzeba mieć wiedzę i budżet ,
szczerze jak chcesz więcej mocy to kup to w serii taniej wyjdzie – no chyba że masz hajs i nie straszne ci pół roku oczekiwania na graty , strojenie?
szczerze jak chcesz więcej mocy to kup to w serii taniej wyjdzie – no chyba że masz hajs i nie straszne ci pół roku oczekiwania na graty , strojenie?
-
sti
Swap z 1.8 na 2.3 przy wyciąganiu 285 koni z 3.0 V6 to pikuś.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mylisz się ziom bo swap o którym piszesz to rzeżba nie powiem w czym a wyciągnięcie nawet 400 hp z silnika 3.0 v6 to dodanie kompresora lub turbawki bez ingerencji w blok silnika
-
sti
Damiandamian6 napisał(a):Witam mam mazde 6 gg 1,8 z 2006 roku, pytanie brzmi da rade uturbić ją bez kucia silnika jakąś małą turbiną żeby podbić moc np o 50 koni? Jaki koszt? Czy warto? Szukałem tematu ale nie mogłem znaleźć jak już jest to prosze o przekierewonie
jaki budżet jest?
Da radę. DET3, używana turbawka, wężę, doprowadzenie smarowania, rzeźba wydechu i parę drobiazgów. Jak WSZYSTKO zrobisz sam, łącznie ze spawaniem kolektora to graty może zmieścisz w 3000zł.
Ale nie zrobisz, bo nawet nie wiesz o czym piszesz. Wobec tego do gratów dolicz minimum 7000zł za robociznę dla ludzi którzy wiedzą, i za lepsze graty bo ci ludzie nie będą chcieli drutować. Razem od 10 klocka w górę. Jak by zaturbienie wolnossaka było takie hop-siup, to co piąta fura miała by soft turbo.
edit bo zapomniałem: Nie, nie warto.
Mam nadzieję że pomogłem, pozdrawiam
Ale nie zrobisz, bo nawet nie wiesz o czym piszesz. Wobec tego do gratów dolicz minimum 7000zł za robociznę dla ludzi którzy wiedzą, i za lepsze graty bo ci ludzie nie będą chcieli drutować. Razem od 10 klocka w górę. Jak by zaturbienie wolnossaka było takie hop-siup, to co piąta fura miała by soft turbo.
edit bo zapomniałem: Nie, nie warto.
Mam nadzieję że pomogłem, pozdrawiam
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje