Podłączenie zdalnego sterowania centralnym zamkiem – 626 GE
1, 2
Sprawdź miernikiem gdzie masz stały + i – bez względu na przekręcony kluczyk, spinasz żółte z czarnym od centralki i to pod stały minus przy przekaźniku, czerwony pod stały +, żółte odpowiednio pod cienkie brązowe.
Ale od sterowania zamknij/otwórz od centralki idą kable biały i biały-czarny.A zasilanie w door lock to gruby biały przewód czyli +12v
A teraz to chyba może byc,narazie zimno więc nie będę grzebal chyba że znajomy udostępni garaż.
A teraz to chyba może byc,narazie zimno więc nie będę grzebal chyba że znajomy udostępni garaż.
Ostatnio edytowano 9 lut 2017, 09:26 przez yaro626, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 cze 2008, 11:17
- Posty: 331
- Skąd: Lublin/Turka
- Auto: 626 GH 2.2 163km
Tak machnąłem się, powinno być:
Sprawdź miernikiem gdzie masz stały + i – bez względu na przekręcony kluczyk, spinasz żółte z czarnym od centralki i to pod stały minus przy przekaźniku, czerwony pod stały +, biały i biało-czarny odpowiednio pod cienkie brązowe.
Sprawdź miernikiem gdzie masz stały + i – bez względu na przekręcony kluczyk, spinasz żółte z czarnym od centralki i to pod stały minus przy przekaźniku, czerwony pod stały +, biały i biało-czarny odpowiednio pod cienkie brązowe.
To może nie działa ta centralka, podepnij na krótko i sprawdź, bo naprawdę to nic trudnego podłączyć.
Jeszcze mi się przypomniało, masz tam zworkę założoną? Powinieneś mieć napisane 0,5s lub dla pneumatycznych 3s czy jakoś tak.
Jeszcze mi się przypomniało, masz tam zworkę założoną? Powinieneś mieć napisane 0,5s lub dla pneumatycznych 3s czy jakoś tak.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6