Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Mazda wreszcie ucichła za sprawą 2,5' wydechu. Jest bardzo cicho, za cicho jak dla mnie. Myślę, że jest lekko głośniejsza niż w serii. O dziwo nie występuje typowe buczenie.
Wydech niesamowicie wzmocnił dolną partię obrotów. "Wyżej" też jest lepiej, także 2,5' to nie jest za dużo.
Nie posiadam zdjęć całego wydechu z racji tego, że muszę jeszcze przykleić matę termoizolacyjną w okolicach katalizatora, ponieważ mocno grzeje tunel środkowy.
Nie mam pojęcia dlaczego dymi, na samych kolektorach nie występowało to.
Wydech niesamowicie wzmocnił dolną partię obrotów. "Wyżej" też jest lepiej, także 2,5' to nie jest za dużo.
Nie posiadam zdjęć całego wydechu z racji tego, że muszę jeszcze przykleić matę termoizolacyjną w okolicach katalizatora, ponieważ mocno grzeje tunel środkowy.
Nie mam pojęcia dlaczego dymi, na samych kolektorach nie występowało to.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Wruuuuum, tum, tum, tum
Podoba mnie się

Podoba mnie się
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Żeby móc mówić czy 2.5 to nie za dużo to trzeba by mieć najpierw 2.25 i potem 2.5 najlepiej udokumentowane na hamowni bo nie wiadomo czy nie za dużo. Wszystkie KL Series jeździ na 2.25 zdaje się i nie jest za dużo ani za mało.
Ten dym raczej biały to nie jest a niebieski jednak może to po prostu para wodna która nagromadzila się w rurach i tlumikach zanim zostało to złożone do kupy i zamontowane. Ladnie brzmi nie powiem bardzo ładnie jak się zrobi ciemno możesz zobaczyć czy będzie ogień z rury
Jakieś pomiary 0-100 już były czy dopiero będą?
Ten dym raczej biały to nie jest a niebieski jednak może to po prostu para wodna która nagromadzila się w rurach i tlumikach zanim zostało to złożone do kupy i zamontowane. Ladnie brzmi nie powiem bardzo ładnie jak się zrobi ciemno możesz zobaczyć czy będzie ogień z rury
Jakieś pomiary 0-100 już były czy dopiero będą?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
2,25' jest w serii. Oblukaj wykres Capazo i Rafał_'a. 2,25' więcej momentu kosztem mocy, 2,5' odwrotnie. Nie zależy mi tak na momencie co na mocy ze względu na wagę auta i wyjeżdżanie przodem.
Marchew nie będzie, bo jest kat. Jakiekolwiek pomiary i ustawki będą po zrobieniu dolotu i hamulców. Planuję złamać 200 KM i ma mi w tym pomóc magiczna przepustnica od radekkm.
Jest przepaść w porównaniu do K8 i zdecydowanie czerwona lepiej jedzie niż srebrna.
Marchew nie będzie, bo jest kat. Jakiekolwiek pomiary i ustawki będą po zrobieniu dolotu i hamulców. Planuję złamać 200 KM i ma mi w tym pomóc magiczna przepustnica od radekkm.

Jest przepaść w porównaniu do K8 i zdecydowanie czerwona lepiej jedzie niż srebrna.

-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
mx-3lover napisał(a):2,25' jest w serii
W serii KL, bo k8 to tam około 2 cale A downpipy od kolektorów to miejscami chyba nawet mniej
mx-3lover napisał(a):Jest przepaść w porównaniu do K8 i zdecydowanie czerwona lepiej jedzie niż srebrna.
To za sprawą ecu
mx-3lover napisał(a):Jakiekolwiek pomiary i ustawki będą po zrobieniu dolotu i hamulców.
Oj tam mógłbyś chociaż to 0-100 sprawdzić byłoby jakieś porównanie co do zmian które zamierzasz później wykonać jak realnie się to przełoży wszystko na osiągi.
mx-3lover napisał(a):Oblukaj wykres Capazo i Rafał_'a. 2,25' więcej momentu kosztem mocy, 2,5' odwrotnie.
Capazo jeżeli mówimy o wykresie z 323 to miał zarówno ogromny moment jak i sporą moc natomiast on to już miał po strojeniu.
Edit w sumie racja capazo miał prawie 250Nm momentu jednak KM lekko ponad 180KM A Rafał faktycznie moment seryjny A moc ponad 190KM.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
weede napisał(a):Ale uszczelniacze to masz na pewno do robienia
Nie kracz.
marcinowozniako napisał(a):Oj tam mógłbyś chociaż to 0-100 sprawdzić byłoby jakieś porównanie co do zmian które zamierzasz później wykonać jak realnie się to przełoży wszystko na osiągi.mx-3lover napisał(a):Jakiekolwiek pomiary i ustawki będą po zrobieniu dolotu i hamulców.
Może... Jak znajdę trochę czasu...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Może dzis wieczorem jakaś ustawka ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Nie Macie szans


- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Na Cb Darek przyjdzie pora 
Mazda nie jest jeszcze gotowa, mam na myśli modyfikacje i układ hamulcowy.
Ciągle jeżdżę na pękniętej tarczy od Track Day'u w Poznaniu. Właśnie zamawiam nacinane Mikody M6 2.3 GG "4x100 Edition". Szkoda, że Mikoda nie produkuje już takich tarcz:
Taka byłaby ideałem.
Mazda nie jest jeszcze gotowa, mam na myśli modyfikacje i układ hamulcowy.
Ciągle jeżdżę na pękniętej tarczy od Track Day'u w Poznaniu. Właśnie zamawiam nacinane Mikody M6 2.3 GG "4x100 Edition". Szkoda, że Mikoda nie produkuje już takich tarcz:
Taka byłaby ideałem.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
A nie jest czasem za bogato z paliwem?
Neonixos666 napisał(a):A nie jest czasem za bogato z paliwem?
Silnik na pewno jest przelany. Rafał_'a ZE też lubiło zakopcić.
mlody1921 napisał(a):Piękności ale to jest KLZE z milleni ?
Nie, to jest KL-ZE z MX-6 J-spec. Millenie nie miały KL-ZE i nie ma trzeciej wersji tego silnika.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
mx-3lover napisał(a):Millenie nie miały KL-ZE
Miały KL-ZE i KF-ZE, pierwszy 200 KM, drugi 165 KM
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Dane są prosto z Japonii i od 1997 roku nie było 800 tylko milleniia. Piotrek być może ale dokładnie to miał 160 KM wiem, że wikipedia nie jest wyrocznią ale naczytałem sie tyle artykułów, że to sa sprawdzone informacje. W milleni nie było wogóle montowanych silników KL-DE oczywiście pisze o Japonii. https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%9E%E3%83%84%E3%83%80%E3%83%BB%E3%83%9F%E3%83%AC%E3%83%BC%E3%83%8B%E3%82%A2
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Pochwal sie przepustnica, jaka srednica otworu, custom czy przerobka?
Coś słabo śledzisz wątek. 
Pod koniec 19 strony masz jedno, skromne zdjęcie. Jest to przepustnica KL01 z przewierconym kanałem tak aby działał krokowiec KL31. Maksymalny rozwiert 67mm. Radekkm pewnie ściągnął ją ze Stanów, bardzo przypomina ich "produkcję". Zdjęcie od Radka z tematu:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1651907#p1651907
Może uda mi się zrobić z Mazdy Hondę.
Pod koniec 19 strony masz jedno, skromne zdjęcie. Jest to przepustnica KL01 z przewierconym kanałem tak aby działał krokowiec KL31. Maksymalny rozwiert 67mm. Radekkm pewnie ściągnął ją ze Stanów, bardzo przypomina ich "produkcję". Zdjęcie od Radka z tematu:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1651907#p1651907
Może uda mi się zrobić z Mazdy Hondę.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość