Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
W porównaniu z tym Apexem ze zdjęcia wyżej to wygląda słabo szczerze mówiąc.No i nie ma tego całego dual funnel czy jak się to zwie.;–) ale grunt zeby dobrze filtrowal i i nadążał z wydajnością.Jak planujesz go umieścić,odseparować?
Dopisano 13 cze 2016 20:54:
No i jesli to nie tajemnica to jaki byl koszt tego AEM? Sam planuje stożek i mam dylemat czy iść w airboxa simoty czy suchy jak twój i bawic sie w odseparowanie od silnika.
Dopisano 13 cze 2016 20:54:
No i jesli to nie tajemnica to jaki byl koszt tego AEM? Sam planuje stożek i mam dylemat czy iść w airboxa simoty czy suchy jak twój i bawic sie w odseparowanie od silnika.
Dopisano 13 cze 2016 20:54:
No i jesli to nie tajemnica to jaki byl koszt tego AEM? Sam planuje stożek i mam dylemat czy iść w airboxa simoty czy suchy jak twój i bawic sie w odseparowanie od silnika.
Dopisano 13 cze 2016 20:54:
No i jesli to nie tajemnica to jaki byl koszt tego AEM? Sam planuje stożek i mam dylemat czy iść w airboxa simoty czy suchy jak twój i bawic sie w odseparowanie od silnika.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Porównywanie Apexi na zdjęciu podglądowym producenta do AEM na zdjęciach robionych moim telefonem to jak porównywanie dziewczyny z makijażem do dziewczyny bez i to jeszcze zaraz po przebudzeniu.
Też żałuję, że nie ma tego "lejka", ale te firmy depczą sobie po piętach. AEM jest alternatywą dla nieprodukowanej Fujity.
Stożek zostanie wpuszczony za podłużnice i odseparowany od góry, standard w MX-3. Na dniach więcej info.
Cena nie jest tajemnicą, weede podał link pod koniec 14 strony.
Też żałuję, że nie ma tego "lejka", ale te firmy depczą sobie po piętach. AEM jest alternatywą dla nieprodukowanej Fujity.
Stożek zostanie wpuszczony za podłużnice i odseparowany od góry, standard w MX-3. Na dniach więcej info.
Cena nie jest tajemnicą, weede podał link pod koniec 14 strony.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Tak sobie czytam i nie mogę wymyślić jak duże znaczenie ma olej do chłodzenia silnika?? Ja np w moim KL mam eneosa premium hyper 5W30 i czy jade na trasie równo 4-5 tys. obr. czy wyprzedzam do odcinki, czy jadę miejsko, a nawet na torze gdzie non stop było czerwone pole, wskazówka temperatury nawet nie drgnęła w górę. Jakieś cuda? Może X9 ma większą chłodnicę?
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Gdybyś zagrzal olej tak ze podnioslaby sie temp wody i wskazowka by to zarejestrowala to prawdopodobnie w silniku miałbyś juz cieklh metal
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Zajmijmy się drugą stroną. Kolektor wydechowy został owinięty czarnym bandażem termoizolacyjnym FMIC.pl o szerokości 50mm i grubości 2mm. Zużyłem 18m, ale ponoć nie jestem oszczędny.
Dopisano Cz, 16 cze 2016, 18:35:
Z serii pokaż ile kasy wpakowałeś w samochód...
Jako ciekawostkę, uszczelka pod IAC kosztuje 124 PLN po rabacie.
Dopisano Cz, 16 cze 2016, 18:35:
Z serii pokaż ile kasy wpakowałeś w samochód...
Jako ciekawostkę, uszczelka pod IAC kosztuje 124 PLN po rabacie.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Celuję w lipiec. Jeszcze trochę zostało z przygotowań, chociażby dodatkowy otwór pod czujnik temperatury. Swap zostanie wykonany przeze mnie osobiście, mechanicy wokół mnie albo nie mają czasu, albo wolą zrobić coś innego, albo boją się przeróbek.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
A z tego zbuduję dolot...
Na zdjęciach widać:
-kolanko redukcyjne 45° 70->76mm
-proste redukcje 76->89mm
-łącznik aluminiowy 76mm o długości 60mm
-kolanko aluminiowe 90° 76mm o długości 300mm
-obejmy
-filterek na odmę Simota 15mm
-blachę aluminiową 300x300x2mm
-uszczelkę wciskaną 1000mm
-mocowania Simota
Dolot zostanie poprowadzony jak najrówniej(wymagana relokacja akumulatora), stożek zostanie wpuszczony za podłużnicę i odseparowany blachą od góry. Usunę halogen a otwór w nadwoziu zostanie powiększony maksymalnie.
Na zdjęciach widać:
-kolanko redukcyjne 45° 70->76mm
-proste redukcje 76->89mm
-łącznik aluminiowy 76mm o długości 60mm
-kolanko aluminiowe 90° 76mm o długości 300mm
-obejmy
-filterek na odmę Simota 15mm
-blachę aluminiową 300x300x2mm
-uszczelkę wciskaną 1000mm
-mocowania Simota
Dolot zostanie poprowadzony jak najrówniej(wymagana relokacja akumulatora), stożek zostanie wpuszczony za podłużnicę i odseparowany blachą od góry. Usunę halogen a otwór w nadwoziu zostanie powiększony maksymalnie.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
To pierwsze to katalizator?
Ciekawy jestem jak to będzie brzmiało
Będziesz na seryjnym ECU jeździł czy stroisz DETem?
I że tak zapytam ile Cię wyszły przewody zapłonowe? To seria czy jakieś grubsze?
Ciekawy jestem jak to będzie brzmiało
Będziesz na seryjnym ECU jeździł czy stroisz DETem?
I że tak zapytam ile Cię wyszły przewody zapłonowe? To seria czy jakieś grubsze?
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Tak, sportowy.
Do kompa k819 wleci EEPROM KL31. Później albo chip, albo DET3 FI.
Przewody mają normalną grubość, kupiłem za 275 PLN w Carspeed. Na allegro znajdziesz za 230 PLN. Wziąłem droższe, bo miałem darmową wysyłkę i voucher na 100 PLN.
Do kompa k819 wleci EEPROM KL31. Później albo chip, albo DET3 FI.
Przewody mają normalną grubość, kupiłem za 275 PLN w Carspeed. Na allegro znajdziesz za 230 PLN. Wziąłem droższe, bo miałem darmową wysyłkę i voucher na 100 PLN.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Powiem ci tak u siebie w kl-ze też włożyłem świece denso tt'tki i po odpaleniu auto niestety na nowych świecach chodziło gorzej niż na zużytych NGK'ach nie bardzo polecam denso tt do kl-ze osobiście kupiłem nówki NGK ZFR5F-11 i jestem bardzo zadowolony zobaczymy jak to będzie u ciebie powodzenia !
- Od: 21 sty 2016, 19:58
- Posty: 56
- Skąd: Września wielkopolska
- Auto: mazda 323f ba 2.5 klze
Sam jestem ciekaw.Mnie równie TTetki zawiodly w subaru.W BA na razie jest ok.Wg mnie i moich doświadczeń najlepiej spisuja sie swiece Beru ale nie wszędzie mają.Polecam strobke swiecezaplonowe.pl
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nie chodzi o debso a o sama linie TT. To jest taki budżetowy zamiennik do serii Platinum czy tam iridium ,nie pamiętam.Cos tam czytałem ze niby w cenie zwyklej świecy zapewniają zaplon "prawie"tak dobry jak o wiele droższe wersje platynowe.Jako ze wszystkie auta mam na kpg to akurat co do zaplonu bylem wymagający.Wykrecilem w subaru stare beru i wkręciłem nowe TT.Po tygodniu-dwóch juz bylo czuć różnice na gorzej.Jako ze beru nigdzie na miejscu nie mieli kupiłem najtańsze platyny boscha i byli o wiele lepiej.Na przestrzeni ok 12 lat jeżdżenia mazdami i jednym subaru(wszystko z lpg) stwierdziłem ze idealny zestaw to kable ngk i swiece beru.odwrotnie to juz porazka-swiece ngk i kable beru dlugo nie wytrzymywaly.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości