Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
I to nawet bardzo, mam to czego chciałem. Twardość amorów ustawiona na 23 obroty z przodu i 20 z tyłu na 36 możliwych. Jest lekko sztywniej niż w serii. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności, samochód nie przechyla się w zakręcie jak wcześniej. Nie jest to 'beton' i nie ma efektu piłeczki. Prowadzenie o wiele lepsze niż w serii.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Pierniczenie – zazdrościcie gwintu !
Gwint jest nowy i dajcie chłopakowi nacieszyć sie nowym zawiasem .
Gwint jest nowy i dajcie chłopakowi nacieszyć sie nowym zawiasem .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Enki napisał(a):a oni wyślą do usa i miech z głowy bez zawiechy ;/
A dlaczego mialby sie zepsuć? Wiadomo, ze po 6 czy 7 latach bedzie zapewne wymagał regeneracji ale to bedzie mozna przeprowadzic juz w Polsce.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
DARO MAZDA 323 napisał(a):Pierniczenie – zazdrościcie gwintu !
Gwint jest nowy i dajcie chłopakowi nacieszyć sie nowym zawiasem .
Enki tylko zapytał, luźniej...
czarek1991 napisał(a):Enki napisał(a):a oni wyślą do usa i miech z głowy bez zawiechy ;/
A dlaczego mialby sie zepsuć? Wiadomo, ze po 6 czy 7 latach bedzie zapewne wymagał regeneracji ale to bedzie mozna przeprowadzic juz w Polsce.
Minimalne prawdopodobieństwo jest, dlatego starą zawieszkę trzymam a regenerować będzie kolejny właściciel.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Troche na necie jest opini o tym gwincie , jedni narzekają ze nawet na low ustawieniach to beton i po Polsce nie da się jeździć a drudzy ze szybko siadają amory w nim na Polskich drogach , a jeszcze inny chwalą i ze stosunek jakości do ceny to rewelacja . Do bmw czy vagów to tez w granicach 3-3.3 tys zł .
Cytat z forum chyba bmw
Dzwoniłem przed chwilą do http://www.techracing.pl/ i dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy. Tak jak pisałeś zajmują się serwisowaniem D2 i K-Sport. Kupując D2 mam 1,5 roku gwarancji od producenta i producent zezwala im na serwis w Polsce. Osoba po drugiej stronie słuchawki powiedziała też, że najsłabszym elementem D2 (bo to zawieszenie najbardziej mnie interesuje) są uszczelniacze, ale spokojnie 2 do 3 lat katowania wytrzymają. Serwis z wymianą oleju i nabiciem gazu to koszt 290zł za sztukę, a uszczelniacze, które się wysypują zmieniają na produkcji made in Poland i bardzo dobrze się sprawują. Wersja STREET różni się od DRIFT tylko twardością sprężyn całą reszta jest taka sama. Zaproponowano mi nawet, że jeśli nie będę zadowolony z twardości sprężyn wersji STREET to dobiorą mi odpowiednie sprężyny np. Eibach. Ogólnie bardzo miła, rzetelna i kompetentna osoba, która sprawiła wrażenie znającej się na tym i wiedząca o czym mówi.
Cytat z forum chyba bmw
Dzwoniłem przed chwilą do http://www.techracing.pl/ i dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy. Tak jak pisałeś zajmują się serwisowaniem D2 i K-Sport. Kupując D2 mam 1,5 roku gwarancji od producenta i producent zezwala im na serwis w Polsce. Osoba po drugiej stronie słuchawki powiedziała też, że najsłabszym elementem D2 (bo to zawieszenie najbardziej mnie interesuje) są uszczelniacze, ale spokojnie 2 do 3 lat katowania wytrzymają. Serwis z wymianą oleju i nabiciem gazu to koszt 290zł za sztukę, a uszczelniacze, które się wysypują zmieniają na produkcji made in Poland i bardzo dobrze się sprawują. Wersja STREET różni się od DRIFT tylko twardością sprężyn całą reszta jest taka sama. Zaproponowano mi nawet, że jeśli nie będę zadowolony z twardości sprężyn wersji STREET to dobiorą mi odpowiednie sprężyny np. Eibach. Ogólnie bardzo miła, rzetelna i kompetentna osoba, która sprawiła wrażenie znającej się na tym i wiedząca o czym mówi.
- Od: 8 gru 2013, 19:30
- Posty: 67
- Skąd: Chodecz/Włocławek
- Auto: Mazda MX3 KL 1993r
no to problem się rozwiązał
Co z nowym sercem temat umarł ?
Co z nowym sercem temat umarł ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Enki dla mnie stosunek ceny do jakości też jest rewelacyjny. Nie ma mowy o tandecie. Jedyną niedogodnością to mocowanie przewodów hamulcowych i ABS. Z początku ustawiłem na low i zawieszenie pracowało jak w Polonezie (czytaj było miękkie). Jako ciekawostkę i ku przestrodze, MX na D2, zestawie rozpórek, czerwonych poli z przodu i letnich Potenzach po zaciągnięciu "rękawa" na śniegu leci cały bokiem, tak więc dzieci nie róbcie tego w domu...
Pewnie ustawione na max twardo, u mnie lekko się ugina.
Eee tam umarł Daro, Exedy do 2.5:
A tak na poważnie to nie wiem co dalej z EC i swapem. Różne dziwne rzeczy przychodzą mi do głowy... Na chwilę obecną chcę cieszyć się tym co mam i to nie koniecznie na ulicach. Więcej info wkrótce, bo czekam na kuriera...
Pewnie ustawione na max twardo, u mnie lekko się ugina.
Eee tam umarł Daro, Exedy do 2.5:
A tak na poważnie to nie wiem co dalej z EC i swapem. Różne dziwne rzeczy przychodzą mi do głowy... Na chwilę obecną chcę cieszyć się tym co mam i to nie koniecznie na ulicach. Więcej info wkrótce, bo czekam na kuriera...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
499 PLN z wysyłką gratis http://www.sprzegla24.pl/produkt/Zestaw-sprzegla-EXEDY-MZK2080-id26759/
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Zakupiłem kask OMP Star wraz z balaklawą z myślą o Poznaniu i nie tylko. Chociaż nie wiem czy się załapię. Rękawice kupiłem sporo wcześniej na zimę, model Sparco Winter. Buty też jakieś są, Sparco Esse w wersji skórzanej. Bardzo wygodne na codzień i super się w nich jeździ.
W samej Maździe została poprawiona kierownica, bo lekko uciekła w lewą stronę po geometri. Wymieniłem wieszaki wydechu na zamienniki Bosala. Jak na gumowe są super sztywne i nie kosztują pierdylionów co 'uniwersalne' poliuretanowe o niepasujących wymiarach.
W samej Maździe została poprawiona kierownica, bo lekko uciekła w lewą stronę po geometri. Wymieniłem wieszaki wydechu na zamienniki Bosala. Jak na gumowe są super sztywne i nie kosztują pierdylionów co 'uniwersalne' poliuretanowe o niepasujących wymiarach.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
załapiesz się pojedziemy cała ekipą z Wrocka na Poznań będzie super impreza
Kask OK . Rękwiczki OK.
Kask OK . Rękwiczki OK.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mogę Ci odstąpić swoje miejsce, moja niestety nie będzie gotowa i nie spełnie warunków wjazdu...
U Ciebie przygotowania widzę super na późniejszych zlotach mam nadzieje zobaczyć auto na żywca
U Ciebie przygotowania widzę super na późniejszych zlotach mam nadzieje zobaczyć auto na żywca
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
DARO MAZDA 323 napisał(a):załapiesz się pojedziemy cała ekipą z Wrocka na Poznań będzie super impreza
Kask OK . Rękwiczki OK.
Bardzo bym chciał, ale jestem realistą... Musimy zrobić wypad na Rakietową i przetestować cały stuff. Rękawice są na chłodniejsze dni i mogą być za ciepłe. Balaklawa była w gratisie i też może średnio dawać radę. Napewno żeby w komfortowym stopniu jeździć w kasku muszę usunąć podsufitkę i uszczelkę od wewnętrznej strony szyberdachu.
witek napisał(a):Mogę Ci odstąpić swoje miejsce, moja niestety nie będzie gotowa i nie spełnie warunków wjazdu...
U Ciebie przygotowania widzę super na późniejszych zlotach mam nadzieje zobaczyć auto na żywca
Jeśli tylko można odstąpić to Nie ma sprawy, nawet jak zrobicie spot MX-3 Drivers blisko Wrocławia to przyjadę.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Przygotowań ciąg dalszy:
1. Mocowanie gaśnicy, cel jak najniżej i z prawej strony.
2. Poprawienie komfortu jazdy w kasku. Usunąłem podsufitkę i uszczelkę od wewnetrznej strony szyberdachu. Mam 184cm wzrostu i jadąc w kasku po poprawkach mam prostą głowę, kask nie styka się z dachem i końcem podsufitki po lewej stronie. Warto dodać, że jestem spięty szelkami. Były już pierwsze testy po ulicach, widok min przechodniów bezcenny.
3. Mocowanie nożyka do przecinania pasów, latarki i młoteczka do wybijania szyby w jednym.
C.D.N.
1. Mocowanie gaśnicy, cel jak najniżej i z prawej strony.
2. Poprawienie komfortu jazdy w kasku. Usunąłem podsufitkę i uszczelkę od wewnetrznej strony szyberdachu. Mam 184cm wzrostu i jadąc w kasku po poprawkach mam prostą głowę, kask nie styka się z dachem i końcem podsufitki po lewej stronie. Warto dodać, że jestem spięty szelkami. Były już pierwsze testy po ulicach, widok min przechodniów bezcenny.
3. Mocowanie nożyka do przecinania pasów, latarki i młoteczka do wybijania szyby w jednym.
C.D.N.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości