Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
Lol, mocny MPS będzie
Taka zaleta "pseudo AWD"
Jakie/z czego to będzie miało napędy skoro ludzie u nas na zlotach tracili napęd na tylną oś przy prawie seryjnej mocy???
drozdo napisał(a):zaletą naszych 4x4 jest to, że jak tył się rozsypie to auto staje się FWD i jedzie dalej a subaryny wołają lawety
Taka zaleta "pseudo AWD"
Jakie/z czego to będzie miało napędy skoro ludzie u nas na zlotach tracili napęd na tylną oś przy prawie seryjnej mocy???
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jakie "pseudo", jakie "pseudo" To nie traktor, daje radę te mazdowe 4x4
A przy seryjnych mocach i agresywnych startach można poukręcać śruby w dyfrze/mocowaniu dyfra. Jest ono asymetryczne i miękkie (gumy), się przemieszcza sporo przy agresywnym starcie i o takich przypadkach słyszałem. Dlatego mocowania się wymienia przy większych mocach, wtedy półośki dają radę do tych 500-600KM
A przy seryjnych mocach i agresywnych startach można poukręcać śruby w dyfrze/mocowaniu dyfra. Jest ono asymetryczne i miękkie (gumy), się przemieszcza sporo przy agresywnym starcie i o takich przypadkach słyszałem. Dlatego mocowania się wymienia przy większych mocach, wtedy półośki dają radę do tych 500-600KM
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Właśnie minął miesiąc Jeszcze ze 2-3 tygodnie pewnie, docieranie trochę potrwa bo to jest poza czasem za który musiałbym zapłacić – wolę żeby auto "jeździło przy okazji" niż żebym płacił za kilkanaście h pracy mechanika
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
toczka powinna trafić do projektów
btw
miałem okazje widzieć wypadającą albo ukręcająca się ośke na ćwiartkach na zlocie przy seryjnej mocy więc mocno zastanawiające jest to co piszesz ale nie będę się spierał bo za mała moja wiedza.
Kibicuje bo nad wartą gadała ładnie a po tych modach będzie gruba zapierdalaczka
btw
miałem okazje widzieć wypadającą albo ukręcająca się ośke na ćwiartkach na zlocie przy seryjnej mocy więc mocno zastanawiające jest to co piszesz ale nie będę się spierał bo za mała moja wiedza.
Kibicuje bo nad wartą gadała ładnie a po tych modach będzie gruba zapierdalaczka
@leonidass: można docierać na zasadzie "nad morze i z powrotem" ale lepiej docierać w warunkach "naturalnych": w mieście, wiele startów, w tym też zimnych, różne prędkości, obroty, temperatury. To oczywiście teoria, nie wiem czy w praktyce jest jakaś różnica
@sewo: będzie w projektach jak ogarnę foty, wątek no i jak będzie już wszystko zrobione bo jeszcze się może sporo zmienić Co do półosi to nie wiem, mówię tylko czego się dowiedziałem przez prawie rok researchu. Wypaść może z wielu powodów, ukręcić też się w sumie da jak była uszkodzona czy coś...
@sewo: będzie w projektach jak ogarnę foty, wątek no i jak będzie już wszystko zrobione bo jeszcze się może sporo zmienić Co do półosi to nie wiem, mówię tylko czego się dowiedziałem przez prawie rok researchu. Wypaść może z wielu powodów, ukręcić też się w sumie da jak była uszkodzona czy coś...
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Jak już się złoży tow marcu chętnie spróbuję się swoim na łukach i kresce.
Na autostradę będzie potwór Jestem ciekaw tylko czy będzie się sprawdzać jako daily car przy takiej mocy w porównaniu z seryjnym napędem.
Na autostradę będzie potwór Jestem ciekaw tylko czy będzie się sprawdzać jako daily car przy takiej mocy w porównaniu z seryjnym napędem.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
W kwietniu na Torze Poznań będzie można przegonić auta
MPSa robię jako absolutne daily, ja tym codziennie do pracy jeżdżę Przy 325KM na seryjnej dmuchawce moc/moment do daily były OK ale moc się kończyła powyżej 5.5k rpm. Gdyby ciągnęła tak samo dobrze do odcinki to bym już niczego nie zmieniał. No i nie oszukujmy się, MPS się do niczego innego nie nadaje – to nie jest sprzęt na tor
MPSa robię jako absolutne daily, ja tym codziennie do pracy jeżdżę Przy 325KM na seryjnej dmuchawce moc/moment do daily były OK ale moc się kończyła powyżej 5.5k rpm. Gdyby ciągnęła tak samo dobrze do odcinki to bym już niczego nie zmieniał. No i nie oszukujmy się, MPS się do niczego innego nie nadaje – to nie jest sprzęt na tor
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Wiemy wiemy
6 MPS to jest kompromis, wygodne i szybkie auto jednocześnie. Prawie 1700kg, przegrzewające się wspomaganie kierownicy, spora kierownica i ogromny promień skrętu, hamulce w stosunku do masy są "ok" ale daleko im do wydajności torowej, o zawieszeniu nie wspomnę
Jak dla mnie to właśnie idealne połączenie do daily, ale na tor to trzeba czegoś lekkiego i zwinnego a nie skórzanej kanapy z 7 głośnikami
6 MPS to jest kompromis, wygodne i szybkie auto jednocześnie. Prawie 1700kg, przegrzewające się wspomaganie kierownicy, spora kierownica i ogromny promień skrętu, hamulce w stosunku do masy są "ok" ale daleko im do wydajności torowej, o zawieszeniu nie wspomnę
Jak dla mnie to właśnie idealne połączenie do daily, ale na tor to trzeba czegoś lekkiego i zwinnego a nie skórzanej kanapy z 7 głośnikami
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości