Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
na szybko założyć pasek aby mieć czym się poruszać i szukać nowego 2,5 lita i celować tak w zdrowe 165 KM i bedzie pociecha.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kolejne kwiatki
Śruba od rolki napinającej była za słabo dokręcona i brakowało podkładki. Prawie cała się wykręciła, rolka przesunęła się a wraz z nią pasek, który spowodował uszkodzenie koła. Idąc dalej, poszarpany pasek przeskoczył i zaklinował się między kołem a głowicą. Aż dziwne, że tyle to wytrzymało.
Myślę, że taka awaria nie zrobiła by szkód nawet w kolizyjnym silniku, ponieważ sam pasek nie urwał się tylko przeskoczył o kilka zębów. Podejmując próby odpalenia zaraz po awarii, słychać było jak silnik 'załapywał'.
Śruba od rolki napinającej była za słabo dokręcona i brakowało podkładki. Prawie cała się wykręciła, rolka przesunęła się a wraz z nią pasek, który spowodował uszkodzenie koła. Idąc dalej, poszarpany pasek przeskoczył i zaklinował się między kołem a głowicą. Aż dziwne, że tyle to wytrzymało.
Myślę, że taka awaria nie zrobiła by szkód nawet w kolizyjnym silniku, ponieważ sam pasek nie urwał się tylko przeskoczył o kilka zębów. Podejmując próby odpalenia zaraz po awarii, słychać było jak silnik 'załapywał'.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Spotkalem juz kilka przeskoczonych rozrządów w v'kach , zaklinowanych pasków itd , i jak narazie zawsze winien byl napinacz hydro, bądź rolka o której mówisz , jednak nie wieszaj psów na poprzednim mechaniku bo skoro Ty jezdziles na tym 2 lata a ktos wczesniej x czasu to trzeba sie liczyc ze jezdzimy do momentu az padnie
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
uuu cały czas pod górę
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jak na taki mega gwint za tyle kasy to jeszcze w dół. Albo opona niższy profil bo tak jakoś nie tak. Fakt jest niżej ale taki efekt można osiągnąć sprężynami sportowymi za 400 zł. Zrób mega glebę i poproszę foto.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
W dół ją minimum decymetr
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Niżej nie siądzie, nie ma szans. Obniżenie jest tylko jedną z wielu zalet gwintu, akurat na tym najmniej mi zależało. Koszt nowych amortyzatorów, mocowań, osłon, odboi i obniżających sprężyn jest niemalże ten sam. Z pewnością efekt psuje profil, ale chciałem lekkie 15-tki a do nich musi być profil 205/55. Na wyższych progach trę tłumikiem środkowym, ale to zawdzięczam głównie zużytym wieszakom. I teraz pytanie jest sens pakować się w poliuretanowe wieszaki?
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Enki napisał(a):balony sa fajne
Ale nie te na felgach
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Mam problem z wybierakiem skrzyni biegów. Wymieniłem tulejki, ale element pokazany na obrazku ma luz. Powoduje on luz boczny drążka i mniejszą precyzję zmiany biegów. Ta część nie jest serwisowana, są w niej podobne tulejki jak te o numerze 46-062A z lekko mniejszym kołnierzem. Zamiast śruby jest tam nit. Ktoś naprawiał tą część? Wszelkie sugestie mile widziane.
Apropo balonów: Mazdaspeed MX-3
Apropo balonów: Mazdaspeed MX-3
Ostatnio edytowano 17 sty 2016, 19:08 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Znajdź teraz do mx'a drążek który nie jest wyrwany kolejna rzecz której nie można normalnie dostać do tego samochodu. Tak wg w tym miejscu to luz na cokolwiek wpływa? Sprawdź lepiej czy cały drążek nie jest zarwany
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Wątpię, że znajdę używkę w lepszym stanie. Problem jest tylko w zaznaczonym miejscu. Shifter za bardzo pracuje na boki. Luz nie jest duży, ale podczas szybszej zmiany biegów brakuje odpowiedniej precyzji.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Na pewno nie jest identyczne mx-3 z silnikiem 1.6 ten drazek ma jakby ciegna odwrotnie i nie pasuje do vki, więc z innych modeli tez nie podejdzie
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości