Mazdaspeed6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn – sprzedana
Witam,
z mazda łączy mnie wiele wspólnego już od najmłodszych lat: było to pierwsze auto po maluchu moich rodziców ( 323 BF B6T '89 – szal na osiedlu na maksa, każdy chciał się przejechać ) poza tym było to auto na którym nauczyłem się jeździć, miałem pierwsza przygodę ( cofając uszkodziłem zderzak ) w wieku 15 lat,
byłem w niej zakochany po uszy lecz niestety dachowanie pokrzyżowały moje marzenia i niestety Mazda musiała zostać zezłomowana. później były tylko marzenia ze kiedyś znowu kupie sobie jakaś mazdę.
4 lata temu temat mazdy powrócił zastanawiałem się pomiędzy Audi TT, Mazda RX-8 oraz Alfa Romeo GT.
Niestety spalanie mazdy oraz problemy z silnikiem skierowały moje oczy na audi i alfę. no i wtedy kupiłem auto sercem i wybrałem oczywiście Alfę Romeo. była nieziemska, super się prowadziła i tylko raz mnie zawiodła ale na krótko ( alternator się zatarł a rozrząd świeży więc nie ryzykowałem jazdy tylko laweta)
byliśmy ze sobą 3 lata lecz nastał czas rodziny i musiałem się jej pozbyć na rzecz rodzinnego francuza czyli Citroena C5. Auto wybierała żona bo wiadomo było ze za rok ja kupie sobie jakaś zabawkę a ona zostanie z rodzinnym bezpiecznym autem. Wiec po kolejnych 10 miesiącach zacząłem szukać auta dla siebie. wybór padł oczywiście na mazdę gdyż alfa już była.
Oczywiście jak autko do zabawy to biorę MX-5 super prowadzenie, tanie części, i ten wygląd ( tylko NA ).
niestety musiałem zweryfikować swoje wymagania po wielu wieczorach spędzonych na rozmowach że auto musi jednak mieć 4 miejsca ( fotelik dla córki), być z rocznika 2006 żebym mógł wykupić AC, mieć klimatyzacje oraz xenony.
A wiec zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 BK MPS. trwały one ok 3 miesięcy i nic ciekawego nie było tylko same zajechane rozwalające się trupy i wtedy kolega z forum mazdamps napisał ze on musi się rozstać ze swoim Speed6. Fart chciał że miałem do niego tylko 11 km ale i tak na jazdę miałem czas dopiero 2 tygodnie później. no i przejechałem się raz i od razu ja zaklepałem. A teraz mogę ja zaprezentować wam.
A wiec:
MODEL:
Speed6
ROCZNIK:
2006
PRZEBIEG
53159 MIL – 30-07-2015
57195 MIL – 19-07-2016
60411 MIL – 25-04-2017
64441 MIL – 19-08-2017
65498 MIL – 26-10-2017
66667 MIL – 30-11-2017
67855 MIL – 02-02-2018
70161 MIL – 18-11-2018
72449 MIL – 03-08-2019
WERSJA:
GRAND TOURING USA
SILNIK:
2.3l DOHC Turbo L3-VDT
Intercooler z orurowaniem CX Racing
Zawór upustowy blow-off Turbosmart
Wkład pompy paliwa Autotech
poduszka tylna silnika CP-E
Zawór kontroli doładowania EBC MAC
Manley Pistons
K1 H-Beam Rods
Hybrid turbo with CNC Billet compressor wheel – 9mm bigger than stock K04
JBR Short shift plate and shifter bushings
Versatuner – etune by Justin
UKLAD DOLOTOWY:
JBR 3.5 + zabudowa tzw. airbox z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka.
UKLAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE – 3 cale z katalizatorem o wysokim przepływie Magnaflow + Magnaflow CAT-BACK
ZAWIESZENIE:
Gwint KW v2 (-45mm do serii)
UKLAD HAMULCOWY:
Zaciski przod Brembo 4 tloczek z Lancera EVO 8
zaciski tyl – OEM
Tarcze Stoptech Sport nacinane- przod, tyl
Klock Stoptech Street – przod, tyl
Płyn hamulcowy: Motul RBF600 (wymiana kwiecien 2019)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL czerwone
KOLOR:
widać na zdjęciach
oklejenie Safety Car zrobione przez Sticked Wroclaw
ceramika – Ultracoat ONE – nałozona lipiec 2019 przez Clair – Czyste Auto Wrocław
KOŁA:
LATO:
felgi: Team Dynamics Pro Race 1.3
19x8.5 ET42
Opony: Continental Contisport 5P 235/35/19
ZIMA:
Rexy 18x8 ET50
4x Nexen WINGUARD SPORT 225/40R18 92 V XL
ŚRODEK:
seria w czarnej skórze z szyberdachem i kompasem
wskaźnik temp oleju.
wskaźnik doładowania
CAR-AUDIO:
BOSE z nawigacja
Najbardziej aktualny wygląd:
Zdjęcia z lipca 2015 (2-3 tygodnie przed zakupem)
z mazda łączy mnie wiele wspólnego już od najmłodszych lat: było to pierwsze auto po maluchu moich rodziców ( 323 BF B6T '89 – szal na osiedlu na maksa, każdy chciał się przejechać ) poza tym było to auto na którym nauczyłem się jeździć, miałem pierwsza przygodę ( cofając uszkodziłem zderzak ) w wieku 15 lat,
byłem w niej zakochany po uszy lecz niestety dachowanie pokrzyżowały moje marzenia i niestety Mazda musiała zostać zezłomowana. później były tylko marzenia ze kiedyś znowu kupie sobie jakaś mazdę.
4 lata temu temat mazdy powrócił zastanawiałem się pomiędzy Audi TT, Mazda RX-8 oraz Alfa Romeo GT.
Niestety spalanie mazdy oraz problemy z silnikiem skierowały moje oczy na audi i alfę. no i wtedy kupiłem auto sercem i wybrałem oczywiście Alfę Romeo. była nieziemska, super się prowadziła i tylko raz mnie zawiodła ale na krótko ( alternator się zatarł a rozrząd świeży więc nie ryzykowałem jazdy tylko laweta)
byliśmy ze sobą 3 lata lecz nastał czas rodziny i musiałem się jej pozbyć na rzecz rodzinnego francuza czyli Citroena C5. Auto wybierała żona bo wiadomo było ze za rok ja kupie sobie jakaś zabawkę a ona zostanie z rodzinnym bezpiecznym autem. Wiec po kolejnych 10 miesiącach zacząłem szukać auta dla siebie. wybór padł oczywiście na mazdę gdyż alfa już była.
Oczywiście jak autko do zabawy to biorę MX-5 super prowadzenie, tanie części, i ten wygląd ( tylko NA ).
niestety musiałem zweryfikować swoje wymagania po wielu wieczorach spędzonych na rozmowach że auto musi jednak mieć 4 miejsca ( fotelik dla córki), być z rocznika 2006 żebym mógł wykupić AC, mieć klimatyzacje oraz xenony.
A wiec zaczęły się poszukiwania Mazdy 3 BK MPS. trwały one ok 3 miesięcy i nic ciekawego nie było tylko same zajechane rozwalające się trupy i wtedy kolega z forum mazdamps napisał ze on musi się rozstać ze swoim Speed6. Fart chciał że miałem do niego tylko 11 km ale i tak na jazdę miałem czas dopiero 2 tygodnie później. no i przejechałem się raz i od razu ja zaklepałem. A teraz mogę ja zaprezentować wam.
A wiec:
MODEL:
Speed6
ROCZNIK:
2006
PRZEBIEG
53159 MIL – 30-07-2015
57195 MIL – 19-07-2016
60411 MIL – 25-04-2017
64441 MIL – 19-08-2017
65498 MIL – 26-10-2017
66667 MIL – 30-11-2017
67855 MIL – 02-02-2018
70161 MIL – 18-11-2018
72449 MIL – 03-08-2019
WERSJA:
GRAND TOURING USA
SILNIK:
2.3l DOHC Turbo L3-VDT
Intercooler z orurowaniem CX Racing
Zawór upustowy blow-off Turbosmart
Wkład pompy paliwa Autotech
poduszka tylna silnika CP-E
Zawór kontroli doładowania EBC MAC
Manley Pistons
K1 H-Beam Rods
Hybrid turbo with CNC Billet compressor wheel – 9mm bigger than stock K04
JBR Short shift plate and shifter bushings
Versatuner – etune by Justin
UKLAD DOLOTOWY:
JBR 3.5 + zabudowa tzw. airbox z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka.
UKLAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE – 3 cale z katalizatorem o wysokim przepływie Magnaflow + Magnaflow CAT-BACK
ZAWIESZENIE:
Gwint KW v2 (-45mm do serii)
UKLAD HAMULCOWY:
Zaciski przod Brembo 4 tloczek z Lancera EVO 8
zaciski tyl – OEM
Tarcze Stoptech Sport nacinane- przod, tyl
Klock Stoptech Street – przod, tyl
Płyn hamulcowy: Motul RBF600 (wymiana kwiecien 2019)
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL czerwone
KOLOR:
widać na zdjęciach
oklejenie Safety Car zrobione przez Sticked Wroclaw
ceramika – Ultracoat ONE – nałozona lipiec 2019 przez Clair – Czyste Auto Wrocław
KOŁA:
LATO:
felgi: Team Dynamics Pro Race 1.3
19x8.5 ET42
Opony: Continental Contisport 5P 235/35/19
ZIMA:
Rexy 18x8 ET50
4x Nexen WINGUARD SPORT 225/40R18 92 V XL
ŚRODEK:
seria w czarnej skórze z szyberdachem i kompasem
wskaźnik temp oleju.
wskaźnik doładowania
CAR-AUDIO:
BOSE z nawigacja
Najbardziej aktualny wygląd:
Zdjęcia z lipca 2015 (2-3 tygodnie przed zakupem)
Ostatnio edytowano 2 cze 2020, 23:44 przez olrzyn, łącznie edytowano 50 razy
Autko cudne i mega zabawa takim jezdzic I przepraszam ze to powiem ale kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA,Totalnie popsuło prestiż tego autka.Sorrki ale takie moje zdanie i fabryczny zawias jest takk jak ma byc
-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA
przepraszamy za kolegę, nie słuchaj wcale zacny MPS'ik nie chcesz się zamienić za klekota? szerokości
Gleba jest faja tylko koło inne musi być. Jeżeli to auto jest zabawką to aż współczuję ile roboty przed tobą znaczy zazdroszczę.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Piękne auto i zacne modyfikacje. Widzę, że z USA. Sprawdzałeś w Carfaxie jak wyglądała zanim zawitała w Polsce?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Po pierwsze gleba musi być
Po drugie na nowy sezon wjedzie 19 cali
Po trzecie gleba będzie większa
Po czwarte Carfax czysty – samochód sprowadzony na mienie przesiedlencze
Po piąte auto kupione od kolegi z forum mpsa który piescil i dbal i sprawdził ją dokładnie przed zakupem
Po szóste to nie koniec zmian pod maską
Po drugie na nowy sezon wjedzie 19 cali
Po trzecie gleba będzie większa
Po czwarte Carfax czysty – samochód sprowadzony na mienie przesiedlencze
Po piąte auto kupione od kolegi z forum mpsa który piescil i dbal i sprawdził ją dokładnie przed zakupem
Po szóste to nie koniec zmian pod maską
Super ten MPS Przygarnął bym takiego
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
WisniaUs napisał(a):ale kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA,Totalnie popsuło prestiż tego autka.Sorrki ale takie moje zdanie i fabryczny zawias jest takk jak ma byc
E tam. Przy tym nadwoziu im niżej tym lepiej (oby nie do przesady). Na 6crew.com nie widziałem MPS'a nawet bez minimalnej gleby.
Fajnie, że auto masz z pewnego źródła. Lać PB i jeździć
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Ładny, witam w klubie MPS może kiedyś sie spotkamy na spocie we Wro..
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Deczko wyzej i bedzie cudnie,dla mnie trochu za nisko gdzies o 2cm Ja moją tez targalem osobiscie na mienie z usa.Gratki zakupu a zwlaszcza wyboru i szybkiej decyzji zakupu
-
WisniaUs
Cześć witam
No i jesteś MPS ładny i równy . Wrzuć foty środka auta, i pod maska na sam poczatek watku i co widzimy sie już niebawem
No i jesteś MPS ładny i równy . Wrzuć foty środka auta, i pod maska na sam poczatek watku i co widzimy sie już niebawem
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
WisniaUs napisał(a): kompletnie mi tu nie pasuje GLEBA,Totalnie popsuło prestiż tego autka.Sorrki ale takie moje zdanie i fabryczny zawias jest takk jak ma byc
jaki prestiż? to nie jest bmw7 czy S-klasa.. typowo sportowy sedan klasy średniej do ktorego takie obnizenie mega pasuje wizualnie i jeszcze znacznie poprawia właściwosci jezdne Auto wyglada na bardzo zadbane, wiec gratuluje zakupu i powodzenia w dalszych modach
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Fajna jest
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości