Mazda 626 GD FE '92 2.0 90km – Szynowóz
Hehehe
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Do tego dochodzi jeszcze problem z obrotami Od kilku dni obroty na benzynie spadają poniżej 500 i zaczyna przygasać Spróbuje podnieść na śrubie przy przepustnicy, ale nie wiem czy to coś pomoże. Nie wiem w ogóle dlaczego się tak stało. Może znowu przepływka.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ja na twoim miejscu szukał bym gdzieś indziej np podciśnienia czy dolot powietrza odma itp bo jak pokręcisz tą srubką to lpg też do regulacji bo inna dawka powietrza bedzie
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Dawno dawno temu mialem podobny problem. Objawy znikly po regulacji luzow zaworowych
W HLA nic nie ustawiasz
Dzisiaj znalazłem przyczynę wolnych obrotów Ostatnim razem jak dolewałem olej to zapomniałem zakręcić korek O dziwo w sklepie dopasowałem od Tico
Zawieszenie z przodu zrobione, w końcu przestało pukać. Ale nie było łatwo na końcówki drążka musiałem użyć palnik, a tak wyglądały ściągacze:
Ale się udało
Dzisiaj wymieniłem jeszcze olej z filtrami powietrza, oleju, paliwa. Do tego wymieniłem szczeki na tyle a stare wziąłem na zapas bo się okazało że jest ich jeszcze 3/4.
Powoli mi się szykuje wymiana łożysk i bębnów z tyłu
Podnosząc tył zrobiło się małe akuku po "super" remoncie przez "super" mechaników:
A co najgorsze to te wibracje które były przy puszczaniu sprzęgła zaraz po remoncie (twierdzili że się ułoży) zaczynają mi przechodzić chyba na silnik bo jak zaczynam dodawać gazu na luzie z puszczonym sprzęgłem to w okolicy 2 tys zaczynam czuć wibracje Może jak ktoś będzie na zlocie to to oceni.
Ten niefortunny remont zrobił chyba więcej szkód niż pożytku
Dzisiaj znalazłem przyczynę wolnych obrotów Ostatnim razem jak dolewałem olej to zapomniałem zakręcić korek O dziwo w sklepie dopasowałem od Tico
Zawieszenie z przodu zrobione, w końcu przestało pukać. Ale nie było łatwo na końcówki drążka musiałem użyć palnik, a tak wyglądały ściągacze:
Ale się udało
Dzisiaj wymieniłem jeszcze olej z filtrami powietrza, oleju, paliwa. Do tego wymieniłem szczeki na tyle a stare wziąłem na zapas bo się okazało że jest ich jeszcze 3/4.
Powoli mi się szykuje wymiana łożysk i bębnów z tyłu
Podnosząc tył zrobiło się małe akuku po "super" remoncie przez "super" mechaników:
A co najgorsze to te wibracje które były przy puszczaniu sprzęgła zaraz po remoncie (twierdzili że się ułoży) zaczynają mi przechodzić chyba na silnik bo jak zaczynam dodawać gazu na luzie z puszczonym sprzęgłem to w okolicy 2 tys zaczynam czuć wibracje Może jak ktoś będzie na zlocie to to oceni.
Ten niefortunny remont zrobił chyba więcej szkód niż pożytku
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
To po co oni wstawiali te niby wzmocnienia i po ca są te wyznaczone miejsca do lewarka Teraz będę musiał chyba wozić ze sobą kawałek deski i podnosić gdzieś indziej.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Dzisiaj Mazda dostała wosk korzystając z chwili wolnego i ładnej pogody Oczywiście popołudniu zaczęło padać A takie fajne zdjęcia by były.
Ktoś się kiedyś chwalił ile to ma naklejek na szybie Ja mam 16 z czego 14 ze zlotów i jeszcze jedna mi brakuje bo nie dostałem
Ktoś się kiedyś chwalił ile to ma naklejek na szybie Ja mam 16 z czego 14 ze zlotów i jeszcze jedna mi brakuje bo nie dostałem
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Wos kupiłem kiedyś na zlocie w Kąkolewie chyba, firmy Mothers czy coś takiego Wiem że musiał bym zrobić wszytko porządnie, ale puki nie pomaluje to w dana kosmetykę się nie bawię A wosk utrzymuje się ok miesiąc.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a): W HLA nic nie ustawiasz
Dzisiaj znalazłem przyczynę wolnych obrotów Ostatnim razem jak dolewałem olej to zapomniałem zakręcić korek O dziwo w sklepie dopasowałem od Tico
Zawieszenie z przodu zrobione, w końcu przestało pukać. Ale nie było łatwo na końcówki drążka musiałem użyć palnik, a tak wyglądały ściągacze:
Miałem dokładnie to samo. na szczęście korek mi spadł na kolektor i utknął
Szyna napisał(a):To po co oni wstawiali te niby wzmocnienia i po ca są te wyznaczone miejsca do lewarka Teraz będę musiał chyba wozić ze sobą kawałek deski i podnosić gdzieś indziej.
Jeszcze się niestety nie spotkałem z kimś kto byłby zadowolony z blacharki/lakierki...
Czy tego NIKT nie umie zrobić dobrze?
Szkoda GD'ki
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):Jeszcze się niestety nie spotkałem z kimś kto byłby zadowolony z blacharki/lakierki...
Czy tego NIKT nie umie zrobić dobrze?
Szkoda GD'ki
Może i ktoś się znajdzie i zrobi to dobrze, ale po co ? zapaćka szpachlą jakąś gumą i hajsik wpadnie do kieszeni. Tak to u nas niestety wygląda. Patrząc na pracę ''blacharzy'' to chyba sam u siebie zrobię te poszycia i nadkola. I nie chodzi tu o zaoszczędzony hajs, ale będę pewny co i jak było zrobione.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Widziałem przykład dobrego lakierowania i naprawy blacharskiej drzwi ASO Toyoty
ps. u mnie blacharz też trochę na skróty poleciał :p Ale jak byłem ostatnio na kanale to stan zdrowia jest na 4.0
ps. u mnie blacharz też trochę na skróty poleciał :p Ale jak byłem ostatnio na kanale to stan zdrowia jest na 4.0
Nie jest źle z fachowcami, ale wtedy też nie jest tanio. Co do pewności, to z fachowcami jak z żoną – ufaj, ale sprawdzaj
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
francesco_franco napisał(a): Co do pewności, to z fachowcami jak z żoną – ufaj, ale sprawdzaj
Najgorsze jest to, że nie ma komu zapłacić czasem żeby zrobił to dobrze
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Myślę że 2000 zł (sama robocizna bez materiału) za wymianę 2 błotników i 2 progów w taki sposób jak widać to z lekka przesada 500 zł za element i jeszcze bez malowania, a połowa do poprawki...
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):W HLA nic nie ustawiasz
2.0 8v ma HLA??
Głowy nie dam uciąć ale chyba nie.
Tak czy inaczej, dobrze ze problem został rozwiązany
Payorez napisał(a):A jak są niby hydrauliczne regulatory luzów to i tak trzeba sprawdzać te luzy raz na jakiś czas? bo w dieslu niby są
Mpoja wypowiedz o HLA dotyczyła tego w 8 nie ma hydrauliki
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości