Mazda 626 GD FE '92 2.0 90km – Szynowóz

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Szyna » 24 sie 2015, 08:31

Urlop czas zacząć :D

Zdjęcie0136.jpg
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 24 sie 2015, 08:33

Hehehe <jupi>
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Szyna » 24 sie 2015, 08:43

Do tego dochodzi jeszcze problem z obrotami :P Od kilku dni obroty na benzynie spadają poniżej 500 i zaczyna przygasać :| Spróbuje podnieść na śrubie przy przepustnicy, ale nie wiem czy to coś pomoże. Nie wiem w ogóle dlaczego się tak stało. Może znowu przepływka.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 24 sie 2015, 12:03

Ja na twoim miejscu szukał bym gdzieś indziej np podciśnienia czy dolot powietrza odma itp bo jak pokręcisz tą srubką to lpg też do regulacji bo inna dawka powietrza bedzie
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Pierzaktar » 24 sie 2015, 12:33

Dawno dawno temu mialem podobny problem. Objawy znikly po regulacji luzow zaworowych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Payorez » 24 sie 2015, 22:22

A jak są niby hydrauliczne regulatory luzów to i tak trzeba sprawdzać te luzy raz na jakiś czas? bo w dieslu niby są, tak pytam z ciekawości przy okazji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 25 sie 2015, 18:21

W HLA nic nie ustawiasz :P
Dzisiaj znalazłem przyczynę wolnych obrotów :D Ostatnim razem jak dolewałem olej to zapomniałem zakręcić korek <lol> O dziwo w sklepie dopasowałem od Tico <rotfl>
Zawieszenie z przodu zrobione, w końcu przestało pukać. Ale nie było łatwo na końcówki drążka musiałem użyć palnik, a tak wyglądały ściągacze:
Zdjęcie0137.jpg

Ale się udało :)
Dzisiaj wymieniłem jeszcze olej z filtrami powietrza, oleju, paliwa. Do tego wymieniłem szczeki na tyle a stare wziąłem na zapas bo się okazało że jest ich jeszcze 3/4.
Powoli mi się szykuje wymiana łożysk i bębnów z tyłu :|
Podnosząc tył zrobiło się małe akuku po "super" remoncie przez "super" mechaników:
Zdjęcie0138.jpg

A co najgorsze to te wibracje które były przy puszczaniu sprzęgła zaraz po remoncie (twierdzili że się ułoży) zaczynają mi przechodzić chyba na silnik bo jak zaczynam dodawać gazu na luzie z puszczonym sprzęgłem to w okolicy 2 tys zaczynam czuć wibracje :| Może jak ktoś będzie na zlocie to to oceni.
Ten niefortunny remont zrobił chyba więcej szkód niż pożytku :(
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 25 sie 2015, 18:33

Dlatego auto się za wahacze podnosi lewarkiem po zrobionej blacharce :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 25 sie 2015, 23:41

To po co oni wstawiali te niby wzmocnienia i po ca są te wyznaczone miejsca do lewarka :| Teraz będę musiał chyba wozić ze sobą kawałek deski i podnosić gdzieś indziej.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Szyna » 14 wrz 2015, 23:54

Dzisiaj Mazda dostała wosk korzystając z chwili wolnego i ładnej pogody :P Oczywiście popołudniu zaczęło padać :] A takie fajne zdjęcia by były.
Ktoś się kiedyś chwalił ile to ma naklejek na szybie :D Ja mam 16 z czego 14 ze zlotów i jeszcze jedna mi brakuje bo nie dostałem ;)
Zdjęcie0144.jpg
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 15 wrz 2015, 13:25

Jaki wosk użyłeś? Bo z doświadczenia widzę, że te tańsze się nie trzymają długo. Do tego trzeba odtłuścić lakier przed aplikacją :P A ta parkingowa przycierka? robiłeś ją?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 15 wrz 2015, 17:54

Wos kupiłem kiedyś na zlocie w Kąkolewie chyba, firmy Mothers czy coś takiego :P Wiem że musiał bym zrobić wszytko porządnie, ale puki nie pomaluje to w dana kosmetykę się nie bawię ;) A wosk utrzymuje się ok miesiąc.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MrShaleck » 20 wrz 2015, 16:30

Szyna napisał(a): W HLA nic nie ustawiasz
Dzisiaj znalazłem przyczynę wolnych obrotów Ostatnim razem jak dolewałem olej to zapomniałem zakręcić korek O dziwo w sklepie dopasowałem od Tico
Zawieszenie z przodu zrobione, w końcu przestało pukać. Ale nie było łatwo na końcówki drążka musiałem użyć palnik, a tak wyglądały ściągacze:


Miałem dokładnie to samo. na szczęście korek mi spadł na kolektor i utknął :D
Szyna napisał(a):To po co oni wstawiali te niby wzmocnienia i po ca są te wyznaczone miejsca do lewarka Teraz będę musiał chyba wozić ze sobą kawałek deski i podnosić gdzieś indziej.


Jeszcze się niestety nie spotkałem z kimś kto byłby zadowolony z blacharki/lakierki...
Czy tego NIKT nie umie zrobić dobrze?
Szkoda GD'ki :(
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2518 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez chmielu_KL » 20 wrz 2015, 16:36

roxygenium napisał(a):Jeszcze się niestety nie spotkałem z kimś kto byłby zadowolony z blacharki/lakierki...
Czy tego NIKT nie umie zrobić dobrze?
Szkoda GD'ki :(


Może i ktoś się znajdzie i zrobi to dobrze, ale po co ? zapaćka szpachlą jakąś gumą i hajsik wpadnie do kieszeni. Tak to u nas niestety wygląda. Patrząc na pracę ''blacharzy'' to chyba sam u siebie zrobię te poszycia i nadkola. I nie chodzi tu o zaoszczędzony hajs, ale będę pewny co i jak było zrobione.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Payorez » 20 wrz 2015, 22:29

Widziałem przykład dobrego lakierowania i naprawy blacharskiej drzwi :D ASO Toyoty

ps. u mnie blacharz też trochę na skróty poleciał :p Ale jak byłem ostatnio na kanale to stan zdrowia jest na 4.0 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez francesco_franco » 20 wrz 2015, 22:36

Nie jest źle z fachowcami, ale wtedy też nie jest tanio. Co do pewności, to z fachowcami jak z żoną – ufaj, ale sprawdzaj ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez MrShaleck » 21 wrz 2015, 09:28

francesco_franco napisał(a): Co do pewności, to z fachowcami jak z żoną – ufaj, ale sprawdzaj
<rotfl> <rotfl> <rotfl>

Najgorsze jest to, że nie ma komu zapłacić czasem żeby zrobił to dobrze :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2518 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Szyna » 21 wrz 2015, 18:02

Myślę że 2000 zł (sama robocizna bez materiału) za wymianę 2 błotników i 2 progów w taki sposób jak widać to z lekka przesada :| 500 zł za element i jeszcze bez malowania, a połowa do poprawki...
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pierzaktar » 21 wrz 2015, 23:09

Szyna napisał(a):W HLA nic nie ustawiasz :P


2.0 8v ma HLA??
Głowy nie dam uciąć ale chyba nie.

Tak czy inaczej, dobrze ze problem został rozwiązany :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Szyna » 23 wrz 2015, 19:55

Payorez napisał(a):A jak są niby hydrauliczne regulatory luzów to i tak trzeba sprawdzać te luzy raz na jakiś czas? bo w dieslu niby są

Mpoja wypowiedz o HLA dotyczyła tego ;) w 8 nie ma hydrauliki
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy