Mazda Xedos 9 TA KL '99
Z doświadczenia wiem, że czyszczenie krokowca nic nie zmienia.Proponowałbym zakupić inną przepustnice.
Tak jak koledzy piszą, sprawdź dokładnie szczelność dolotu, między przepustnicą a przepływomierzem...nawet malutka dziurka może namieszać.
Tak jak koledzy piszą, sprawdź dokładnie szczelność dolotu, między przepustnicą a przepływomierzem...nawet malutka dziurka może namieszać.
Jesteś z okolic Bielska Białej więc jeśli sam nie opanujesz tematu to napisz do proboszczaV6, on ogarnia te rzeczy
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ogarniam, już się spotkaliśmy. Ogólnie jest dobrze, pięknie utrzymana sztuka, widać że ktoś wcześniej mocno dbał o auto. Nawet osłony tarcz hamulcowych są nowe, kilka wahaczy, brak korozji, wnętrze nie jest zniszczone... no bajka. Szkoda tylko że w silniku lekko słychać panewki i wygląda na to ze był wymieniany, ale myślę że sytuacja jest do opanowania, nie ma kopcenie olejem. Ogólnie za taką kasę, świetne auto, każdy z nas po zakupie niejednokrotnie musiał dołożyć drugie tyle co zapłacił za auto, to normalne.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Jak nas zaprosisz do siebie wszystkich to będziesz miał ponad 10 U mnie 2 Xedy na placu to częste zjawisko, rekord to 3 Xedosy i SAAB 9-5, prawie jak zlot a wcześniej 3 xedosy, Mazda6, Ford Probe, też prawie zlot
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kolega Mardek ma KL-ZE w pełnej opcji w zestawie ze zrytymi panewkami głównymi i tandetnymi pierścieniami... ma ktoś kompa i wiązke pod ZE ? Zdjęcia Rozwalona gładź 5 cylindra i uszkodzony 5 tłok, porysowany wał korbowy.
Ostatnio edytowano 10 gru 2015, 19:05 przez ProboszczV6, łącznie edytowano 1 raz
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
W sumie silnik został poskładany z trzech innych, pełne KL-ZE Tłoki KL31, wałki KL31, głowice ZE.
Ze starego silnika zostały tylko głowice, po wymianie i obróbce zaworów wydechowych.
Wał wymieniony na nominał, po polerowaniu idealny.
Stary blok był mocno porysowany na 5 cylindrze, tak jakby coś wpadło do środka, uszkodzony tłok i gładź cylindra. Wleciał używany blok w idealnym stanie po honowaniu cylindrów.
Poprzednio silnik miał założone wałki KL31 na przedniej głowicy i KL01 na tylnej głowicy, kto to tak genialnie poskładał to nie wiem i pewnie się nie dowiem.
Oczywiście silnik poskładany na nowych uszczelkach, uszczelniaczach, pierścieniach i panewkach. Sporo części oryginalnych.
Nie mam czasu ściągnąć zdjęć żeby wstawić, ale jak znajdę chwilę to ogarnę też zdjęcia...
Ze starego silnika zostały tylko głowice, po wymianie i obróbce zaworów wydechowych.
Wał wymieniony na nominał, po polerowaniu idealny.
Stary blok był mocno porysowany na 5 cylindrze, tak jakby coś wpadło do środka, uszkodzony tłok i gładź cylindra. Wleciał używany blok w idealnym stanie po honowaniu cylindrów.
Poprzednio silnik miał założone wałki KL31 na przedniej głowicy i KL01 na tylnej głowicy, kto to tak genialnie poskładał to nie wiem i pewnie się nie dowiem.
Oczywiście silnik poskładany na nowych uszczelkach, uszczelniaczach, pierścieniach i panewkach. Sporo części oryginalnych.
Nie mam czasu ściągnąć zdjęć żeby wstawić, ale jak znajdę chwilę to ogarnę też zdjęcia...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Remont silnika udany dzięki ProboszczV6, więc czas na dalsze zmiany.
Hamownia wypluła ~166 KM, widocznie sterownik z wersji DE nie pozwoli wyciągnąć więcej.
Na nowy sezon do zrobienia zostały hamulce, wydech i nowe koła.
Hamulce zamówione, na przód tarcze Mikoda GT + klocki EBC Black Stuff, na tył tarcze brembo + klocki TRW + OE klocki ręcznego. Zaciski do malowania zestawem Foliatec.
Wszystkie części już mam, czekamy tylko na lepszą pogodę
A w międzyczasie zająłem się wydechem. Do wymiany była rura za katem i tłumik, wybór padł na nierdzewke coby więcej wydechem się nie zajmować. Środkowa część została podniesiona, natomiast tłumik się rozmnożył Nie widziałem wiele zdjęć z podwójnym wydechem X9, więc zaryzykowałem i spróbowałem u siebie.
Efekt ? Z wyglądu kwestia gustu, ja nie mogę oderwać oczu od tego tyłeczka teraz. Dźwięk natomiast jest nieporównywalny, na pewno jest trochę głośniej ale to tylko na zewnątrz, w środku cichy, lekko basowy pomruk. Nie warczy jak wściekłe a ładnie podkreśla silnik V6 przy spokojnej jeździe, wciśnięcie gazu powoduje uśmiech na twarzy kierowcy
Hamownia wypluła ~166 KM, widocznie sterownik z wersji DE nie pozwoli wyciągnąć więcej.
Na nowy sezon do zrobienia zostały hamulce, wydech i nowe koła.
Hamulce zamówione, na przód tarcze Mikoda GT + klocki EBC Black Stuff, na tył tarcze brembo + klocki TRW + OE klocki ręcznego. Zaciski do malowania zestawem Foliatec.
Wszystkie części już mam, czekamy tylko na lepszą pogodę
A w międzyczasie zająłem się wydechem. Do wymiany była rura za katem i tłumik, wybór padł na nierdzewke coby więcej wydechem się nie zajmować. Środkowa część została podniesiona, natomiast tłumik się rozmnożył Nie widziałem wiele zdjęć z podwójnym wydechem X9, więc zaryzykowałem i spróbowałem u siebie.
Efekt ? Z wyglądu kwestia gustu, ja nie mogę oderwać oczu od tego tyłeczka teraz. Dźwięk natomiast jest nieporównywalny, na pewno jest trochę głośniej ale to tylko na zewnątrz, w środku cichy, lekko basowy pomruk. Nie warczy jak wściekłe a ładnie podkreśla silnik V6 przy spokojnej jeździe, wciśnięcie gazu powoduje uśmiech na twarzy kierowcy
Ostatnio edytowano 16 mar 2016, 12:33 przez mardek, łącznie edytowano 1 raz
Baaaaaaaaardzo dobrze to wygląda
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
No bracie, też myślałem o czymś takim i w pełni to podziwiam. Kto i za ile Ci to robił? Widziałem właśnie kilka zdjęć X9 z podwójnym wydechem i bardzo mi się to widzi
Otwór w zderzaku tylko wycinałeś? Czy poddawałeś jeszcze jakimś innym obróbkom?
Otwór w zderzaku tylko wycinałeś? Czy poddawałeś jeszcze jakimś innym obróbkom?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Otwór jak narazie jest tylko wycięty, będę coś kombinował choć nie wygląda to źle. Patrząc z góry (stojąc za samochodem) praktycznie nie widać, żeby coś było przerabiane. Krawędzie tylko są "ostrzejsze".
Firma Ulter oczywiście, a ceny... z kwasówki koło 2,2K, nierdzewka 2,8k. Tylko ciiiicho bo kobieta mnie z domu wyrzuci jak się dowie
To drugie zdjęcie widziałem, na pierwszym trochę są za mocno wysuniete.
Podoba mi się taka dokładka na wzór dyfuzora, tylko jak taką zmajstrować ?
Firma Ulter oczywiście, a ceny... z kwasówki koło 2,2K, nierdzewka 2,8k. Tylko ciiiicho bo kobieta mnie z domu wyrzuci jak się dowie
To drugie zdjęcie widziałem, na pierwszym trochę są za mocno wysuniete.
Podoba mi się taka dokładka na wzór dyfuzora, tylko jak taką zmajstrować ?
No to ładny koszt. Chętnie bym to zrobił u siebie ale..
Także póki co chce mieszkać w domu
Co do tych zdjęć które wrzuciłem, to przed chwilą zauważyłem, że to to samo auto – popatrz na rejestracje. Tylko ktoś przemalował ją później na biało Ale zgodzę się, że z boku widać, że zdecydowania za bardzo wystaje
Ta dokładka mogłaby być fajna, tylko skąd takie coś wytrzasnąć....
mardek napisał(a):ciiiicho bo kobieta mnie z domu wyrzuci jak się dowie
Także póki co chce mieszkać w domu
Co do tych zdjęć które wrzuciłem, to przed chwilą zauważyłem, że to to samo auto – popatrz na rejestracje. Tylko ktoś przemalował ją później na biało Ale zgodzę się, że z boku widać, że zdecydowania za bardzo wystaje
Ta dokładka mogłaby być fajna, tylko skąd takie coś wytrzasnąć....
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Zarąbiście wygląda ten wydech , marzy mi się coś takiego, ale...też chcę pomieszkać w domu
P.S. gdzie lewe lusterko ?
P.S. gdzie lewe lusterko ?
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Udało ci się znaleźć Mikodę 296mm? Mi Rotinger specjalnie robił nawiecane i nacinane na przód na tył też Brembo wpada.
Dopisano 16 mar 2016, o 12:29:
Ach te podobne tyłki no tak 274 mm do przedlifta to nie problem
Dopisano 16 mar 2016, o 12:29:
Ach te podobne tyłki no tak 274 mm do przedlifta to nie problem
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Profesjonalna robota wszystko równiutko podoba mi sie.Faktycznie taki dufuzor dopełnił by całości.A może zderzak dać do malowania i niech takie coś lakiernik stworzy?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Lewe lusterko jest na miejscu, widać taki kąt zdjęcia.
Firmę mogę zdecydowanie polecić, znają się na swojej robocie i mają spore doświadczenie. 30 min trwa wymiarowanie wydechu, później wystarczy zostawić samochód na jeden dzień i gotowe
Na początek spróbuję wykonać coś na wzór tego dyfra z foli 3M, nie mam zaufania do lakierników.. tyyyle fuszery widziałem że strach. A do takiej roboty przeważnie podchodzą lekceważąco, znajomości w tych kręgach niestety brak.
Firmę mogę zdecydowanie polecić, znają się na swojej robocie i mają spore doświadczenie. 30 min trwa wymiarowanie wydechu, później wystarczy zostawić samochód na jeden dzień i gotowe
Na początek spróbuję wykonać coś na wzór tego dyfra z foli 3M, nie mam zaufania do lakierników.. tyyyle fuszery widziałem że strach. A do takiej roboty przeważnie podchodzą lekceważąco, znajomości w tych kręgach niestety brak.
W serii powinien wychodzić z 4 kominami jak nic.
Ciekawe ile el-tec by sobie zażyczył.
Tylko rozwiązanie na drugą stronę jest jakieś takie średnie- nie zmieściłaby się druga normalna puszka a nie jakiś "powrót"?
Tak czy siak zapodaj jakieś nagranie dźwięku
Ciekawe ile el-tec by sobie zażyczył.
Tylko rozwiązanie na drugą stronę jest jakieś takie średnie- nie zmieściłaby się druga normalna puszka a nie jakiś "powrót"?
Tak czy siak zapodaj jakieś nagranie dźwięku
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość