Przedstawiam wszystkim mój tatowóz. Piękne kombi w kolorze Brillian Carbon Grey, albo po prostu szary. Ponieważ życie jest krótkie, a motoryzacja piękna nie mam zamiaru jeździć seryjnym dupowozem jakich wiele, a sukcesywnie będę modernizował GY oczywiście na miarę możliwości finansowych.
Aktualnie samochód prezentuje się następująco:
Dane ogólne:
– model: Mazda 6
– silnik: 2.0 MZR benzynowy 16V 147 KM (LF)
– Max. moment obrotowy: 184 Nm przy 4000 rpm (nie pomierzone)
– wersja nadwozia: Station Wagon (GY)
– kolor: Brilliant Carbon Grey (Noblessgrau z dojcz)
– wersja wyposażenia: Exclusive
– rok produkcji: 2006
– data pierwszej rejestracji: 29.11.2006
– przebieg gdy zostałem jej właścicielem: 77920 km (załóżmy, że autentyczny)
– wpisy w DSR: Są trzy, ostatni z 26.02.2010 przy 38773 km.
– Aktualny przebieg: 89 652 km (stan na 25.03.2016)
Wyposażenie:
– zegar cyfrowy
– termometr temp.zewn.
– regulowana wysokość fotela kierowcy
– kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach
– 2 miejsca na napoje
– tylna kanapa dzielona 60/40
– trzecie światło stopu
– napinacze pasów bezpieczeństwa
– mocowanie fotelików ISOFIX
– podświetlane lusterka osłon przeciwsłonecznych
– ogrzewana szyba tylna
– zamki podwójnie ryglowane
– dojazdowe koło zapasowe
– Elektryczne podnośniki szyb (przód i tył)
– Zdalnie sterowany centr. zamek z funkcją domykania szyb
– 6 Poduszek powietrznych (przednie, boczne, kurtyny)
– ABS + EBD
– DSC (stabilizacja toru jazdy)
– TCS (kontrola trakcji)
– EBA (elektroniczny asystent hamowania)
– Immobiliser
– Felgi 16" aluminiowe
– Klimatyzacja
– System audio
– Odtwarzacz CD
– Liczba głośników
– Funkcje audio sterowane w kierownicy
– Tempomat (Cruisemaic sterowany w kierownicy)
– Komputer pokładowy
– Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
– Lakierowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
– Halogeny przeciwmgielne
– Poduszka lędźwiowa fotela kierowcy
– Kierownica i dźwignia biegów obszyte skórą
– Automatyczny (zmierzchowy) włącznik świateł
– Czujnik deszczu
Modyfikacje:
– Końcówki wydechów Ulter
– Felgi BBS 17"
– Felgi OEM Mazda 16" pomalowane na pomarańczowy fluo. Zimówki.
-Wymiana foteli na skórzane
-Założenie sprężyn obniżających Vogtland, amortyzatorów przód Koni sport, rozpórki kielichów przód.
– Felgi 18" Zugara. Opona Falken ZE 914 215/40.
Plany:
– Bardzo dużo. Cięzko z realizacją.
Eksploatacja:
– Po zakupie przy 78000:
*Olej silnikowy (Milers longlife XF 5w30) wraz z filtrem oleju Mann
*Olej w skrzyni biegów (MILLERS 75W90 EE TRANSMISSION 75W90)
*Płyn hamulcowy (MILLERS DOT4 UNIWERSAL BRAKE FLUID 1L)
*Płyn chłodniczy (Ori Mazdy)
*Świece Denso (wewnątrz siedziały ori świece w całkiem dobrym stanie)
*Filtr powietrza Mann
*Filtr kabinowy Mann
*Nabiłem i odgrzybiłem klimatyzację
– 78510 km:
*Wyczyszczono przepustnicę oraz MAF.
– 79100 km
*Założenie instalacji LPG
– 80901 km
*Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia Wrzesień 2015
– 82 671 km
*Wymiana tarczy hamulcowych i klocków na Zimmerman sport.
– 88 300 km
*wymiana oleju na Millers CFS ND 5W40 wraz z filtrem Mann.
- Poniżej zdjęcia Mazdy zaraz po zakupie i porządnym umyciu