Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Przegląd zrobiony, to pojechałem na hamownie. Niestety moja radość nie trwał długo bo przy pierwszym pomiarze wyszło 330 kuca, czyli mniej niż ostatnio. Zdjąłem trochę wahy (z 10,5-10.8 na 11.1-11.3) i wyszło 350KM. Gdybym jeszcze się pobawił z boostem, wahą i zapłonami (których w ogóle nie ruszałem) to można by coś jeszcze ugrać ale nie chciało mi się męczyć silnika, bo było dosyć ciepło.

Z tym, że to nie do końca jest wykres dla 1,5bara, tzn. przez cały czas był 1 bar i dopiero ok. 7000 boost zaczynał rosnąć do 1,6 pod odcinką.
Innymi słowy nie znowu nie można tego porównać z poprzednimi wykresami bo było dużo mniejsze doładowanie, ale miło było usłyszeć jak silnik na hamowni dokręcał się w końcu do 8000 hehe.
Kolejne kreski na nowym kolektorze i wystrojonym silniku

Z tym, że to nie do końca jest wykres dla 1,5bara, tzn. przez cały czas był 1 bar i dopiero ok. 7000 boost zaczynał rosnąć do 1,6 pod odcinką.
Innymi słowy nie znowu nie można tego porównać z poprzednimi wykresami bo było dużo mniejsze doładowanie, ale miło było usłyszeć jak silnik na hamowni dokręcał się w końcu do 8000 hehe.
Kolejne kreski na nowym kolektorze i wystrojonym silniku

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Dobrym strojeniem zaplonu mozna ugrac 10%. Five pokazal wyrkesy przed i po, dotykajac sam zaplon
. Trzeba tez troche mapke przy 4-5k rpm dograc, zeby boost lepiej narastal.
Mysle,ze masz jeszcze duzo zapasu w tym sprzecie.
Mysle,ze masz jeszcze duzo zapasu w tym sprzecie.
coś tam się dzieje:
Obecny kolektor:

No i przygotowania do nowego:
Dla redukcji masy będzie z PCVki
:

A tak poważnie to będzie z czarnej stali z grubością ścianki 3,6.






Runner 2 cylindra:

Mam nadzieję, że się wyrobię do 12 lipca.
Obecny kolektor:

No i przygotowania do nowego:
Dla redukcji masy będzie z PCVki


A tak poważnie to będzie z czarnej stali z grubością ścianki 3,6.






Runner 2 cylindra:

Mam nadzieję, że się wyrobię do 12 lipca.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Do BPeka tak, do FE nie wiem.
http://allegro.pl/flansza-kolektor-wyde ... 19441.html
Dopisano 04 lip 2015 21:24:
Dzisiaj trochę podziergałem i udało się zrobić runnery 1go i 4 cylindra. Po woli zaczyna to wyglądać jak kolektor


Dopisano 04 lip 2015 21:24:
Dzisiaj trochę podziergałem i udało się zrobić runnery 1go i 4 cylindra. Po woli zaczyna to wyglądać jak kolektor


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Dzisiaj wpadł ostatni runner:


Jak już wszystko było cacy wyjąłem flanszę turbiny i obstawałem na fest zejścia:

Po czym wyciąłem otwory na WG:

Z drugiej strony jest taki sam


Jak już wszystko było cacy wyjąłem flanszę turbiny i obstawałem na fest zejścia:

Po czym wyciąłem otwory na WG:

Z drugiej strony jest taki sam

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
no Panie konkretnie sie dzieje
tylko pozazdrościć zapału
oby tak dalej 
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Nabijania postów ciąg dalszy 
Wyjścia WGtów wspawane:

Dodatkowo obspawałem na gotowo 1go runnera:
Tak więc przy mega dobrych wiatrach jutro może skończę. Wszystko zależy jak będzie szło z prostowaniem flanszy głowica-kolektor hehe
Wyjścia WGtów wspawane:

Dodatkowo obspawałem na gotowo 1go runnera:
Tak więc przy mega dobrych wiatrach jutro może skończę. Wszystko zależy jak będzie szło z prostowaniem flanszy głowica-kolektor hehe

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No i kolektor gotowy
:

Jak widać wagowo jest 2x tyle co ten z nierdzewki. Mam tylko nadzieję że razem z masą idzie w parze siła hehe.
Żeby nie było tak różowo okazało się że nie da rady go założyć bo runner 2 cylindra blokował się na pasie przednim
. No ale z pomocą młotka udało się:

Miałem testować kolektor ale trochę popadało i dzisiaj chyba nie pyknie.
Dodatkowo zacząłem przygotowania oponowe na Piłę:

Profile na przód 8,2kg (+6kg felga):

Opony na tył 7,2kg (+5,7kg felga):

A jak wrócę o własnych siłach z Piły będą testy Hoosierów które ważą 7,8kg (+ 5,7kg felga):


Jak widać wagowo jest 2x tyle co ten z nierdzewki. Mam tylko nadzieję że razem z masą idzie w parze siła hehe.
Żeby nie było tak różowo okazało się że nie da rady go założyć bo runner 2 cylindra blokował się na pasie przednim


Miałem testować kolektor ale trochę popadało i dzisiaj chyba nie pyknie.
Dodatkowo zacząłem przygotowania oponowe na Piłę:

Profile na przód 8,2kg (+6kg felga):

Opony na tył 7,2kg (+5,7kg felga):

A jak wrócę o własnych siłach z Piły będą testy Hoosierów które ważą 7,8kg (+ 5,7kg felga):


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mazda podstrojona i mam nadzieję że gotowa na Piłę, ale patrząc na liste zapisanych w mojej klasie i tak raczej nie powalcze o pudło, no ale łudzę się że w końcu uda się zrobić jakiś dobry czas bo to powinny być pierwsze zawody z autem bez większych fackupów.
Taki mały onboard na zakończenie strojenia:
Shift light jest ustawiony na 7900 więc można sobie policzyć prędkość, bo ta z EMU nie jest super dokładna
Ogólnie to 1 i 2 słaba bo przejazd był na federalach, ale jakieś tam pojęcie jak to jedzie powinno być
Taki mały onboard na zakończenie strojenia:
Shift light jest ustawiony na 7900 więc można sobie policzyć prędkość, bo ta z EMU nie jest super dokładna
Ogólnie to 1 i 2 słaba bo przejazd był na federalach, ale jakieś tam pojęcie jak to jedzie powinno być

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
fiu fiu!
gratuluje nowego rekordu Polski dla Mazdy na 1/4 mili.
niesamowite co te 1,8l pojemnosci wyczynia.
niesamowite co te 1,8l pojemnosci wyczynia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość