Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez deejay27 » 28 cze 2015, 15:28

Grubo lecisz , cały czas jest jakiś progres , oby bez awarii ta moc rosła. Pozdrawiam..
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez tekkenfan » 30 cze 2015, 16:16

Przegląd zrobiony, to pojechałem na hamownie. Niestety moja radość nie trwał długo bo przy pierwszym pomiarze wyszło 330 kuca, czyli mniej niż ostatnio. Zdjąłem trochę wahy (z 10,5-10.8 na 11.1-11.3) i wyszło 350KM. Gdybym jeszcze się pobawił z boostem, wahą i zapłonami (których w ogóle nie ruszałem) to można by coś jeszcze ugrać ale nie chciało mi się męczyć silnika, bo było dosyć ciepło.
Obrazek

Z tym, że to nie do końca jest wykres dla 1,5bara, tzn. przez cały czas był 1 bar i dopiero ok. 7000 boost zaczynał rosnąć do 1,6 pod odcinką.
Innymi słowy nie znowu nie można tego porównać z poprzednimi wykresami bo było dużo mniejsze doładowanie, ale miło było usłyszeć jak silnik na hamowni dokręcał się w końcu do 8000 hehe.

Kolejne kreski na nowym kolektorze i wystrojonym silniku
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Piotr_ » 30 cze 2015, 20:07

Kozak niach niach <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez weede » 30 cze 2015, 20:46

<spoko> jestem pod wrażeniem
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez jackkpl » 1 lip 2015, 14:46

Dobrym strojeniem zaplonu mozna ugrac 10%. Five pokazal wyrkesy przed i po, dotykajac sam zaplon :). Trzeba tez troche mapke przy 4-5k rpm dograc, zeby boost lepiej narastal.

Mysle,ze masz jeszcze duzo zapasu w tym sprzecie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez tekkenfan » 4 lip 2015, 11:15

coś tam się dzieje:

Obecny kolektor:
Obrazek

No i przygotowania do nowego:
Dla redukcji masy będzie z PCVki hahaha:
Obrazek

A tak poważnie to będzie z czarnej stali z grubością ścianki 3,6.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Runner 2 cylindra:
Obrazek

Mam nadzieję, że się wyrobię do 12 lipca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 4 lip 2015, 11:42

Ulalal teraz kolektor to będzie pancerny, gdzie kupowałeś flansze do kolektora mają już gotowy rysunek ? potrzebuje do 2,0
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 4 lip 2015, 12:08

Do BPeka tak, do FE nie wiem.
http://allegro.pl/flansza-kolektor-wyde ... 19441.html

Dopisano 04 lip 2015 21:24:

Dzisiaj trochę podziergałem i udało się zrobić runnery 1go i 4 cylindra. Po woli zaczyna to wyglądać jak kolektor :D
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tekkenfan » 5 lip 2015, 21:59

Dzisiaj wpadł ostatni runner:
Obrazek

Obrazek

Jak już wszystko było cacy wyjąłem flanszę turbiny i obstawałem na fest zejścia:
Obrazek

Po czym wyciąłem otwory na WG:
Obrazek

Z drugiej strony jest taki sam :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bosaczek55 » 5 lip 2015, 22:19

no Panie konkretnie sie dzieje ;) tylko pozazdrościć zapału ;) oby tak dalej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez Piotr_ » 5 lip 2015, 22:27

Jest bajeczka ;P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez tekkenfan » 6 lip 2015, 22:23

Nabijania postów ciąg dalszy :D
Wyjścia WGtów wspawane:
Obrazek

Dodatkowo obspawałem na gotowo 1go runnera:
Tak więc przy mega dobrych wiatrach jutro może skończę. Wszystko zależy jak będzie szło z prostowaniem flanszy głowica-kolektor hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tekkenfan » 8 lip 2015, 19:19

No i kolektor gotowy :D :
Obrazek

Jak widać wagowo jest 2x tyle co ten z nierdzewki. Mam tylko nadzieję że razem z masą idzie w parze siła hehe.

Żeby nie było tak różowo okazało się że nie da rady go założyć bo runner 2 cylindra blokował się na pasie przednim hahaha. No ale z pomocą młotka udało się:
Obrazek

Miałem testować kolektor ale trochę popadało i dzisiaj chyba nie pyknie.

Dodatkowo zacząłem przygotowania oponowe na Piłę:
Obrazek

Profile na przód 8,2kg (+6kg felga):
Obrazek

Opony na tył 7,2kg (+5,7kg felga):
Obrazek

A jak wrócę o własnych siłach z Piły będą testy Hoosierów które ważą 7,8kg (+ 5,7kg felga):
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tekkenfan » 11 lip 2015, 23:54

Mazda podstrojona i mam nadzieję że gotowa na Piłę, ale patrząc na liste zapisanych w mojej klasie i tak raczej nie powalcze o pudło, no ale łudzę się że w końcu uda się zrobić jakiś dobry czas bo to powinny być pierwsze zawody z autem bez większych fackupów.
Taki mały onboard na zakończenie strojenia:


Shift light jest ustawiony na 7900 więc można sobie policzyć prędkość, bo ta z EMU nie jest super dokładna ;)
Ogólnie to 1 i 2 słaba bo przejazd był na federalach, ale jakieś tam pojęcie jak to jedzie powinno być :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez onyx » 12 lip 2015, 01:15

ale żeś odwalił "fettuccine alfredo" z tym kolektorem :D przyzwoicie się odpycha <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Piotr_ » 12 lip 2015, 09:51

Gdzie zaczyna się pasja... tam nie ma żartów :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez misiak89-89 » 12 lip 2015, 14:37

fiu fiu!
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez mlody1921 » 12 lip 2015, 15:16

Słychac i widać że frańca ma jad :D idzie jak wściekła, jest kawał umiejętności kawał dobrej roboty z tym kolektorem :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 12 lip 2015, 19:02

gratuluje nowego rekordu Polski dla Mazdy na 1/4 mili.
niesamowite co te 1,8l pojemnosci wyczynia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez blackbull » 12 lip 2015, 19:44

Będą jakieś kreski?
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy