Mazda Xedos 6 CA KL 99 by Omen
Cześć mam na imię Rafał i jestem szczęśliwym posiadaczem ponadczasowego Xedosa 6
Teraz troszkę Historii moja przygoda z Mazdą zaczęła się w 2010r od modelu 323F (BA) motor standard Z5 po ponad roku wożenia się bez większego wkładu finansowego tylko sama eksploatacja w głowie zrodził mi się pomysł na zmianę oczywiście tylko na lepsze. Była już połowa 2011r i wtedy właśnie pierwszy raz ujrzałem X6 i od razu się i jedno co w tamtej chwili mi w głowie siedziało to dowiedzieć się jak najwięcej o tym modelu mazdy i po 6 ciężkich miesiącach poszukiwania swojego modelu dopiąłem swego
Mazda Xedos 6 CA KL 99r
Dane Techniczne
Model: XEDOS 6, CA69-EAL
Vin: JMZCA12B201220803
Rocznik: 1999
Data pierwszej rej w kraju: 03.03.2012r
Silnik
KF 2,0 V6 24v 140KM aktualnie w trakcie Swapu na KL-DE z Mx6
KL z X9 167km, 212Nm
KL-DE z MX6 2,5L V6 164hp 212nm
Przebieg przy zakupie: 174 000 km
obecnie 206 000 km
Przebieg: KL 210 000 km
Kolor: 12k Twilght Blue Mica
V max: 230
Spalanie miasto : dla silnika KF 10,11l 100km
Spalanie trasa: między 7 a 8,5l na 100km
Wyposażenie
wersja Business
– skrzynia Manual
– 2x AirBag
– centralny zamek
– alarm
– immobilizer
– ABS
– A/C automatyczna klimatyzacja
– tempomat
– 4x el szyby
– el lusterka i podgrzewane
– el wysuwana antena
– regulacja wysokości kierownicy
– Tapicerka alcantara
– Halogeny
– alufelgi 15 ori
Naprawy
2013
– Kpl Regeneracja zacisków prz i tył z malowaniem proszkowo w Colorex
– wymiana oleju Castrol Magnatec 10W40
– filtr paliwa Knecht
– filtr oleju Knecht
– filtr powietrza Knecht
– Kpl wymiana wahaczy przód Yamato
– wymiana gum stabilizatora prz i tył Japan Line
– wymiana łączników stabilizatora przód CTR
– wymiana piasty koła
– 2x sonda lambda NgK prz i tył
2014
– akumulator Bosch S5 za wysoki o 1cm
– wymiana Tarcz prz i tył Brembo
– wymiana klocków prz i tył brembo
– świece 6szt Denso k20TT
2015
– swap 2.5 KL/ w realizacji
– Kolektory Wydechowe 6-2-1 z Kwasówki –zrobione
– części do swapu dzięki nisstech –zrobione dzięki Crenshaw
– uszczelki pokryw prz i tył Erling
– uszczelki na kolektor ssący reinz
– olej Valvoline Max Life 10w40 5l
– olej Valvoline Max Life 5w30 5l
– płukanka do silnika Liquid Moly
– plyn do chłonic Presta 5l
– filtr oleju i paliwa Knecht
– Kpl sprzęgło Exedy –zrobione
– regeneracja reflektorów –zrobione
– malowanie pokryw farbą VHT engine Wrinkle plus i Kolektora ssącego VHT enamel –zrobione
– blacharka i doprowadzenie do stanu fabrycznego / w realizacji
– xenony 8000k
– stożek w airboxie –zrobione
– Jamex 35mm prz i tył
– akumulator sznajder 53AH 450A P+ silver,+ kurteczka na akumulator/zrobione dzięki risto77
– wymiana chłodnicy klimy –zrobione
Modyfikacje/ Plany
– wywalić kat i śr tłumik wstawić rure –zrobione
– Short shifter
– Kolektory wydechowe 6-2-1 z Kwasówki firmy Turboworks –zrobione
– cały wydech z kolektorami 2,5c z kwasówki
– sprężyny obniżające Jamex 35mm prz i tył
– xenony 8000k
– zaciski z M6 na Przód
– swap na 2.5 KL – w trakcie realizacji KL-De z X9 z 98r Dzięki Jendrzej07
– wywalić katalizatory z kolektorów wydechowych – zrobione
– stożek w airboxie –zrobione
– felgi 17
– blacharka i przywrócenie stanu fabrycznego, nadkola do poprawy i resztę niedociągnięć mazda ma
swoje lata
Chciałbym bardzo podziękować za bezinteresowną pomoc w stopniowym przywracaniu mojego xedosa do dawnej świetności chłopaki nie wiem co bez was bym zrobił Setritus, risto77, zawsze mogę na was liczyć Crenshaw,za szybka wysyłkę części Miru za fachową pomoc i porady , Jendrzej07 za silnik i innym których nie wymieniłem bo lista jest długa
Teraz troszkę Historii moja przygoda z Mazdą zaczęła się w 2010r od modelu 323F (BA) motor standard Z5 po ponad roku wożenia się bez większego wkładu finansowego tylko sama eksploatacja w głowie zrodził mi się pomysł na zmianę oczywiście tylko na lepsze. Była już połowa 2011r i wtedy właśnie pierwszy raz ujrzałem X6 i od razu się i jedno co w tamtej chwili mi w głowie siedziało to dowiedzieć się jak najwięcej o tym modelu mazdy i po 6 ciężkich miesiącach poszukiwania swojego modelu dopiąłem swego
Mazda Xedos 6 CA KL 99r
Dane Techniczne
Model: XEDOS 6, CA69-EAL
Vin: JMZCA12B201220803
Rocznik: 1999
Data pierwszej rej w kraju: 03.03.2012r
Silnik
KF 2,0 V6 24v 140KM aktualnie w trakcie Swapu na KL-DE z Mx6
KL z X9 167km, 212Nm
KL-DE z MX6 2,5L V6 164hp 212nm
Przebieg przy zakupie: 174 000 km
obecnie 206 000 km
Przebieg: KL 210 000 km
Kolor: 12k Twilght Blue Mica
V max: 230
Spalanie miasto : dla silnika KF 10,11l 100km
Spalanie trasa: między 7 a 8,5l na 100km
Wyposażenie
wersja Business
– skrzynia Manual
– 2x AirBag
– centralny zamek
– alarm
– immobilizer
– ABS
– A/C automatyczna klimatyzacja
– tempomat
– 4x el szyby
– el lusterka i podgrzewane
– el wysuwana antena
– regulacja wysokości kierownicy
– Tapicerka alcantara
– Halogeny
– alufelgi 15 ori
Naprawy
2013
– Kpl Regeneracja zacisków prz i tył z malowaniem proszkowo w Colorex
– wymiana oleju Castrol Magnatec 10W40
– filtr paliwa Knecht
– filtr oleju Knecht
– filtr powietrza Knecht
– Kpl wymiana wahaczy przód Yamato
– wymiana gum stabilizatora prz i tył Japan Line
– wymiana łączników stabilizatora przód CTR
– wymiana piasty koła
– 2x sonda lambda NgK prz i tył
2014
– akumulator Bosch S5 za wysoki o 1cm
– wymiana Tarcz prz i tył Brembo
– wymiana klocków prz i tył brembo
– świece 6szt Denso k20TT
2015
– swap 2.5 KL/ w realizacji
– Kolektory Wydechowe 6-2-1 z Kwasówki –zrobione
– części do swapu dzięki nisstech –zrobione dzięki Crenshaw
– uszczelki pokryw prz i tył Erling
– uszczelki na kolektor ssący reinz
– olej Valvoline Max Life 10w40 5l
– olej Valvoline Max Life 5w30 5l
– płukanka do silnika Liquid Moly
– plyn do chłonic Presta 5l
– filtr oleju i paliwa Knecht
– Kpl sprzęgło Exedy –zrobione
– regeneracja reflektorów –zrobione
– malowanie pokryw farbą VHT engine Wrinkle plus i Kolektora ssącego VHT enamel –zrobione
– blacharka i doprowadzenie do stanu fabrycznego / w realizacji
– xenony 8000k
– stożek w airboxie –zrobione
– Jamex 35mm prz i tył
– akumulator sznajder 53AH 450A P+ silver,+ kurteczka na akumulator/zrobione dzięki risto77
– wymiana chłodnicy klimy –zrobione
Modyfikacje/ Plany
– wywalić kat i śr tłumik wstawić rure –zrobione
– Short shifter
– Kolektory wydechowe 6-2-1 z Kwasówki firmy Turboworks –zrobione
– cały wydech z kolektorami 2,5c z kwasówki
– sprężyny obniżające Jamex 35mm prz i tył
– xenony 8000k
– zaciski z M6 na Przód
– swap na 2.5 KL – w trakcie realizacji KL-De z X9 z 98r Dzięki Jendrzej07
– wywalić katalizatory z kolektorów wydechowych – zrobione
– stożek w airboxie –zrobione
– felgi 17
– blacharka i przywrócenie stanu fabrycznego, nadkola do poprawy i resztę niedociągnięć mazda ma
swoje lata
Chciałbym bardzo podziękować za bezinteresowną pomoc w stopniowym przywracaniu mojego xedosa do dawnej świetności chłopaki nie wiem co bez was bym zrobił Setritus, risto77, zawsze mogę na was liczyć Crenshaw,za szybka wysyłkę części Miru za fachową pomoc i porady , Jendrzej07 za silnik i innym których nie wymieniłem bo lista jest długa
Ostatnio edytowano 20 lut 2016, 13:54 przez Omen303, łącznie edytowano 17 razy
- Od: 30 sty 2011, 13:45
- Posty: 129
- Skąd: Kraków (Nh)
- Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5
Długo Zwlekałeś ale w końcu jest...
I teraz problem wyniknął, no bo nie wiadomo jak się zachować. Gratulować zakupu czy wątku, który w końcu został założony.
Tak więc – GRATULUJĘ ...
I teraz problem wyniknął, no bo nie wiadomo jak się zachować. Gratulować zakupu czy wątku, który w końcu został założony.
Tak więc – GRATULUJĘ ...
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Oj tam, oj tam. Naprawdę nie jest w złym stanie. Faktycznie trzeba nad nim trochę popracować ale nad jakim autem z tego rocznika nie trzeba
Widuję na drodze takie egzemplarze, których wstydziłbym się pokazać na forum a do nie których nawet bym nie wsiadł z obawy o własne życie . Ten naprawdę jest bardzo przyzwoity.
Widuję na drodze takie egzemplarze, których wstydziłbym się pokazać na forum a do nie których nawet bym nie wsiadł z obawy o własne życie . Ten naprawdę jest bardzo przyzwoity.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Świetnie Rafciu, w końcu można pooglądać dawaj jak najwięcej fot z prac nad swapem, szczególnie mnie interesuje jak wyszły pokrywy
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Dominator napisał(a):Wtedy to xedosik byl ladny i zdrowy
Huyhy słuszna uwaga
W końcu na forum, ciesze sie!
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
No no, gratuluje wątku kolorek masz taki jak mój były X6. Do dziś żałuję, że go sprzedałem
Pokaż właśnie te pokrywy pomalowane.
Jak tam daleko ze swapem?
Pokaż właśnie te pokrywy pomalowane.
Jak tam daleko ze swapem?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Nie wiem po św brak czasu i nie miałem możliwości jak podjechać ale tak jak wstępnie z nim rozmawiałem to po św miał zacząć bo oprócz swapu ma do ogarnięcia całą komorę Xed ma swoje lata
i korozja to największy bull tych samochodów ale co ja pisze wszystkich. Xed, xedowi nie równy
i w okolicy poduszki lewej jest mały osad rdzy podejrzewam ze będzie dziura ludzie w xedach podłogę
łatają a ja się zawsze przejmowałem małymi pierdołami ale nie sprzedam nigdy to jest samochód który zostanie w rodzinie do końca jest trochę prac ale wszystko do ogarnięcia tylko chęci się liczą tu najbardziej
i korozja to największy bull tych samochodów ale co ja pisze wszystkich. Xed, xedowi nie równy
i w okolicy poduszki lewej jest mały osad rdzy podejrzewam ze będzie dziura ludzie w xedach podłogę
łatają a ja się zawsze przejmowałem małymi pierdołami ale nie sprzedam nigdy to jest samochód który zostanie w rodzinie do końca jest trochę prac ale wszystko do ogarnięcia tylko chęci się liczą tu najbardziej
- Od: 30 sty 2011, 13:45
- Posty: 129
- Skąd: Kraków (Nh)
- Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5
Na fotkach trochę jakby przebarwienia widać albo cienie.
Będziesz polerował napisy na lewej pokrywie? Ładnie by to wyszło
Będziesz polerował napisy na lewej pokrywie? Ładnie by to wyszło
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Tak będę tylko dopiero po założenie dobra rada Piotra
Dopisano 10 kwi 2015, o 09:27:
jak dbasz tak masz no niestety trochę zawaliłem z blacharka ale się poprawiam
Dopisano 10 kwi 2015, o 09:27:
Dominator napisał(a):Wtedy to xedosik byl ladny i zdrowy
jak dbasz tak masz no niestety trochę zawaliłem z blacharka ale się poprawiam
- Od: 30 sty 2011, 13:45
- Posty: 129
- Skąd: Kraków (Nh)
- Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5
Popracowaliśmy z Rafałkiem dziś i wczoraj nad jego swapem i remontem komory, do tej pory mamy uzbrojony niemal gotowy do włożenia silnik, doszedł zakup spręgła, chłopaki pomalują komore i można wsadzać Poniżej kilka zdjęć jak to wygląda.
Generalnie rzecz biorąc silnik kiedy do nas przyjechał od Jędrzeja był w stanie opłakanym. Wszystko zalane mieszanką oleju i płynu chłodniczego (dosłownie cały silnik), kanały świec pełne oleju (nie wiem skąd), pokrywa zaworów z gigantycznym wgnieceniem (ale akurat to mogło stać sie podczas transportu), dwie śruby mocujące skrzynie urwane, śruby mocujące kolektor wydechowy urwane, jedna śruba pokrywy zaworów urwana. Ogólnie silnik wyglądał jakby przejechał 500kkm.
Hitem był natomiast wodospad z gniazda wydechowego pierwszego cylindra. Gdy pokręciłem wałem z wydechu poleciało nam mnóstwo wody. Myśle sobie to niemożliwe, niby skąd. Wykręciłęm świece, uchyliłem zawór dolotowy i moim oczom ukazało się jezioro wody w środku. Do tej pory nie wiem jak jeden cylinder mógł być pełen wody. PEŁEN.
Wydmuchaliśmy, wysuszyliśmy, reszta wyjdzie sama jak dostanie temperatury.
Miejmy nadzieje że wszystko będzie chodziło jak trzeba.....
Generalnie rzecz biorąc silnik kiedy do nas przyjechał od Jędrzeja był w stanie opłakanym. Wszystko zalane mieszanką oleju i płynu chłodniczego (dosłownie cały silnik), kanały świec pełne oleju (nie wiem skąd), pokrywa zaworów z gigantycznym wgnieceniem (ale akurat to mogło stać sie podczas transportu), dwie śruby mocujące skrzynie urwane, śruby mocujące kolektor wydechowy urwane, jedna śruba pokrywy zaworów urwana. Ogólnie silnik wyglądał jakby przejechał 500kkm.
Hitem był natomiast wodospad z gniazda wydechowego pierwszego cylindra. Gdy pokręciłem wałem z wydechu poleciało nam mnóstwo wody. Myśle sobie to niemożliwe, niby skąd. Wykręciłęm świece, uchyliłem zawór dolotowy i moim oczom ukazało się jezioro wody w środku. Do tej pory nie wiem jak jeden cylinder mógł być pełen wody. PEŁEN.
Wydmuchaliśmy, wysuszyliśmy, reszta wyjdzie sama jak dostanie temperatury.
Miejmy nadzieje że wszystko będzie chodziło jak trzeba.....
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
W końcu coś się dzieje
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Masakra z tym silnikiem...
Kolor taki jak w mojej, patrzę na zdjęcia i widzę bardziej zadbaną moją madzie
Powodzenia w swapie, mnie pewnie kiedyś też pewnie będzie to czekać.
Kolor taki jak w mojej, patrzę na zdjęcia i widzę bardziej zadbaną moją madzie
Powodzenia w swapie, mnie pewnie kiedyś też pewnie będzie to czekać.
- Od: 5 lis 2013, 01:34
- Posty: 89
- Skąd: Będzin
- Auto: Xedos 6 KF '98 +LPG
Set kanaly idace do sswiec zalane od wywalonej uszczelki pod klawiatura u mnie bylo to samo Jedrzej jak dobrze pamietam mial silniki z 9tki po lifcie dobrze mysle? To one chyba mialy nie cale 200tys km? moze silnik gdzies pod chmurka lezal i sie podzialy smiszne rzeczy;p
Silnik jest z przedlifta z 97 albo 98 roku. 230 tys miał nakręcone. Fakt, że firma kurierska się nie popisała i gdzieś musieli przewrócić paczkę co skutkowało uszkodzeniem pokrywy i oczywiście wylaniem oleju na zewnątrz przez uszkodzoną pokrywę na silnik...... ale najgorsze jest to, że i tak nie można było tego reklamować bo na dobrą sprawę silnika wysyłać nie można...
U mnie silnik leżał w garażu jakieś 2 tygodnie po demontażu, z resztą było to widać na fotkach z ogłoszenia.
Jak doszedł do Rafała to stał sporo czasu na zewnątrz. Mimo, że zapakowany, to jednak nie na tyle szczelnie żeby się tam woda nie dostała. Wiec możliwe, że to to, albo podczas tego zdarzenia u firmy kurierskiej wyszły takie kwiatki.
Swoją drogą gdyby była to uszczelka to nie ma siły, kopciłby jak parowóz i nie chodziłby równo ani nie miałby mocy. A on hulał jak trzeba, także to nie możliwe. Takiej padaki bym nikomu nie wcisnął. Z resztą wielu z Was ode mnie brało graty i nigdy problemów nie było. Także spokojnie
Jesteśmy w kontakcie z Rafałem także bez obaw, że zostanie na lodzie jeśli coś pójdzie nie tak Trzymam kciuki, żeby wszystko było jak trzeba
U mnie silnik leżał w garażu jakieś 2 tygodnie po demontażu, z resztą było to widać na fotkach z ogłoszenia.
Jak doszedł do Rafała to stał sporo czasu na zewnątrz. Mimo, że zapakowany, to jednak nie na tyle szczelnie żeby się tam woda nie dostała. Wiec możliwe, że to to, albo podczas tego zdarzenia u firmy kurierskiej wyszły takie kwiatki.
Swoją drogą gdyby była to uszczelka to nie ma siły, kopciłby jak parowóz i nie chodziłby równo ani nie miałby mocy. A on hulał jak trzeba, także to nie możliwe. Takiej padaki bym nikomu nie wcisnął. Z resztą wielu z Was ode mnie brało graty i nigdy problemów nie było. Także spokojnie
Jesteśmy w kontakcie z Rafałem także bez obaw, że zostanie na lodzie jeśli coś pójdzie nie tak Trzymam kciuki, żeby wszystko było jak trzeba
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
No w sumie warto sprzęgło zrobić od razu, żeby potem za jakiś czas znów nie rozgrzebywać tematu. A z blacharką jak tam daleko? Kiedy będzie gotowa żeby silnik włożyć?
Podaj mi na PW adres do wysyłki tej pokrywy
Podaj mi na PW adres do wysyłki tej pokrywy
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Troszkę zdjęć z prac ......
Dopisano 29 kwi 2015, o 08:55:
będzie dużo prac blacharskich
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:01:
i troszkę z prac .....
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:07:
i KF w górze
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:16:
i katalizator z kolektorów wydechowych jeden z 2
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:20:
2
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:22:
I już nie ma żadnego kata tak że pełen przelot nic go nie będzie dusić
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:34:
Pokrywa skończona jeszcze tylko napisy
Dopisano 29 kwi 2015, o 08:55:
będzie dużo prac blacharskich
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:01:
i troszkę z prac .....
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:07:
i KF w górze
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:16:
i katalizator z kolektorów wydechowych jeden z 2
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:20:
2
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:22:
I już nie ma żadnego kata tak że pełen przelot nic go nie będzie dusić
Dopisano 29 kwi 2015, o 09:34:
Pokrywa skończona jeszcze tylko napisy
- Od: 30 sty 2011, 13:45
- Posty: 129
- Skąd: Kraków (Nh)
- Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości