Mazda MX-3 EC BP Turbo '92
No pięknie Panie ze 128 KM z wolnossakka do 231 KM to Turbo daje ponad 100 KM ŁAŁ
Dobrze wystrojone i zapitala jak trza. Na jakim doładowaniu jeździsz ?
Gratulacje wyniku i auta. Zapraszam do mnie przy najbliższej wizycie we Wrocławiu zobaczysz GTX-a
Dobrze wystrojone i zapitala jak trza. Na jakim doładowaniu jeździsz ?
Gratulacje wyniku i auta. Zapraszam do mnie przy najbliższej wizycie we Wrocławiu zobaczysz GTX-a
Tak przejrzałem temat i teraz już sam nie wiem czy planować na przyszły rok tak jak chciałem kompresor czy burbo hmmm
A tak poza tym to auto
A tak poza tym to auto
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
michaelB napisał(a):Dzięki. Powoli będę zbierał graty do kucia
Masz jakieś konkretne założenia mocowe?
Bo jeżeli plan jest 250-280KM i silnik jest zdrowy to ja bym olał kuciznę, ewentualnie dał trochę większą turbinę co by nie trzeba było za dużo dmuchać i cieszył się jazdą
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jeszcze przemyślę dokładnie aspekt kucia. Bo fakt, chciałbym uzyskać 300+, jednak nakład finansów i pracy spory. A tak jak mówisz można by bez kucia zbliżyć się do 280KM przy mniejszych modach. Zobaczymy, ale coś na pewno będzie się działo
Ja po rozbiórce mojego silnika nie zauważyłem żadnych niepokojących śladów pomimo 1,3b na górze, tak więc wg mnie można spokojnie zrobić seryjny słupek na 300 kuca tyle że do tego raczej Twoja turbina będzie za mała, bo walenia 2b ori słupek raczej nie zniesie .
Ktoś jeszcze miał MX5 wystrojone na 300 kuca, ale dalszych losów nie znam.
Ktoś jeszcze miał MX5 wystrojone na 300 kuca, ale dalszych losów nie znam.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kolejne fanty dotarły:
– nowe turbo gt 2860 RS (replika garrett'a) na kulkach
– wtryski 560cc z Evo8
– regulowane kółka rozrządu
Przez zimę chcę ogarnąć remont/odświeżenie silnika. Kuciznę na razie odpuszczam, chociaż nigdy nie wiadomo
– nowe turbo gt 2860 RS (replika garrett'a) na kulkach
– wtryski 560cc z Evo8
– regulowane kółka rozrządu
Przez zimę chcę ogarnąć remont/odświeżenie silnika. Kuciznę na razie odpuszczam, chociaż nigdy nie wiadomo
Michał bez kucia te graty nie mają sensu – wiesz o tym dobrze. Dmuchanie 1,2 bara w serie to morderstwo w biały dzień Nie odczujesz tego po tygodniu ale silnik tego na dłuższą metę nie wytrzyma. jak już rozbierzesz silnik , wlecą nowe panewki , tłoki , pierścienie , uszczelka pod głowicę , liźniesz sobie głowice i sprawdzisz jej szczelność , zawory itd. Na bank jest tam dużo nagaru u syfu.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mac1 napisał(a):Widzę że szybko się do mocy przyzwyczaiłeś i już za mało
Myślę, że i Ciebie to czeka
k1bic93 napisał(a):brakuje tylko tego
Macie oczywiście rację Panowie, choć 1,2 bara jeszcze się nie boję. Kucizna o tyle mnie przekonuje, że jestem spokojny o motor i można dmuchnąć wtedy więcej. Czas pokaże czy kute graty zagoszczą pod maską.
Jak postępy? Lego poskładane?
To jest chińczyk na kulkach? Z tego co widziałem to wszystkie były na ślizgach?
michaelB napisał(a):nowe turbo gt 2860 RS (replika garrett'a) na kulkach
To jest chińczyk na kulkach? Z tego co widziałem to wszystkie były na ślizgach?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
mlody1921 napisał(a):ślizgach to dłużej pożyje
dłużej niż co? To czy kulka czy ślizg pytam z czystej ciekawości właśnie z względu na reakcję turbiny. Bo jak już robią chińczyki na kulkach to jestem ciekawy kto i gdzie
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No kulki na pewno mają lepszą reakcje ale turba na kulkach są delikatniejsze, zobacz ile żyja i ile znosza Holsety, BorgWarner-y, czy chinol na ślizgach, są pewno wolniejsze ale jak już zacza to już dają rade, ale znów GTX-y na kołach billet pięknie trzymają ciśnienie do końca, choc kiedyś widziałem porównanie garrett z BW i moc przebieg do samego końca wychodziła prawie tak samo nawet borg miał troche wiecej kunia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kurde nigdy nie widziałem chińczyków na FMICu, a może źle zrozumiałem i to jest ori garrett?
Jak chińczyk to jaka cena? (może być PW )
czyżby kucizna?
Jak chińczyk to jaka cena? (może być PW )
michaelB napisał(a):bo czekam na kolejne
czyżby kucizna?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości