W hondzie między zegarami jest taka zielona lampka z napisem "econo" , zapala się ona podczas delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu na biegach od 3 w górę gdy silnik posiada normalną temperaturę pracy,
myslę ze w mazdzie też można było by cos takiego zrobić, tyle że zapalenie jej oznaczało by wieksze zapotrzebowanie na paliwo.
Więc hmm... jaka by wartość ustawić by to miało ręce i nogi... myslę że 30 mbar ? bylo by chyba sensowne.
Pomiar ciśnienia doładowania sprężarki comprex-wyniki i spostrzeżenia
1, 2
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
można było by cos takiego zrobić
Można i mniejsze zapotrzebowanie również – wystarczy skorzystać z innej pary styków NO....NC... jest wybór...
Ekono miałem już w Samarce – podciśnieniem w gaźniku sterowane – dawało radę..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kolejna ciekawostka.
Podczas jazdy z prędkością 130km/h ciśnienie wzrasta powyżej 0,35bar(sprawdziłem czujnikiem ciśnienia oleju skontrolowanym wcześniej przy pomocy manometru i sprężarki).
Jestem w stanie uwierzyć w to,że doładowanie wzrasta i dochodzi do około 0,8bar..
Podczas jazdy z prędkością 130km/h ciśnienie wzrasta powyżej 0,35bar(sprawdziłem czujnikiem ciśnienia oleju skontrolowanym wcześniej przy pomocy manometru i sprężarki).
Jestem w stanie uwierzyć w to,że doładowanie wzrasta i dochodzi do około 0,8bar..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Gdyby tam było 0,8 bara od samego poczatku to dopiero by madzia szła Wychodzi na to że doładowanie wzrasta razem z obciążeniem a nie obrotami czy się mylę?A jakie jest doładowanie na jałowym przy pełnym bucie?
- Od: 18 maja 2011, 21:54
- Posty: 50
- Skąd: Sierpc
- Auto: MAZDA 626GE NO COMPREX 1994
Pprzeczytaj 11 post licząc od dołu na poprzedniej stronie.
Tak jak myślisz-nie od obrotów,ale od obciążenia zależne jest ciśnienie doladowania,a liniowy,spokojny przyrost tego cisnienia sprawia,że nie ma turbodziury a przyspieszenie jest prawie identyczne w całym zakresie obrotów.
Tak jak myślisz-nie od obrotów,ale od obciążenia zależne jest ciśnienie doladowania,a liniowy,spokojny przyrost tego cisnienia sprawia,że nie ma turbodziury a przyspieszenie jest prawie identyczne w całym zakresie obrotów.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6