Mazda6 GY RF5C 2004 |AERO|TITANIUM GREY|17"str.16| by ASIA M6 & Vasat
W końcu i ja zdecydowałem się zameldować w tym dziale z moją córką Mazda 6.
Mazda 6 (ponoć wersja Impression)
Rok prod. 2004
Przebieg 195 000 ( + 100 000 w pamięci co wyszło 1 miesiąc po zakupie).
Silnik 2.0 RF5C CITD 136KM
Typ kombi
Kolor Titanium
Wyposażenie :
-6 X AIR BAG
-ABS
-Klimatronic
-DSC
-4 X El. szyby
-Tempomat
-Audio Bose
-Wielofunkcyjna kierownica
-Centralny zamek
-Wspomaganie kierownicy
-Elektryczne i podgrzew. lusterka
-Komputer pokładowy
-Immobiliser
-elektryczna regulacja fotela kierowcy
-podgrzewane przednie fotele
-tapicerka półskóra
-xenon
-szyberdach elektryczny
-pakiet aero
Wymieniłem już :
-tarcze hamulcowe komplet (brembo)
-klocki hamulcowe komplet (brembo)
-uszczelkę pod głowicą wraz ze wszystkimi elementami przy tej czynności(gumki zaworów,podkładki pod wtryskami itp.)
-kompletne sprzęgło lukas
-opony letnie Uniroyal Rain Sport 3 205/55/16
-zawór EGR
-2 wahacze przednie prawa strona + końcówka górnego
-olej Castrol EDGE 5W/30 Turbo Diesel
-płyn układu chłodzenia Dynagel
-płyn hamulcowy SELENIA
Po modyfikacjach dzisiaj mazda posiada czarną folię na tylnych szybach,żarniki xenon HB4 w przednich halogenach a po ich zamontowaniu zmieniony dolot do intercoolera,dodatkowe oświetlenie postojowe w tylnej klapie wszystko na ledach cree,światła cofania też led cree,postojówki przednie led cree,oswietlenie tablicy rejestracyjnej led W5W. Pozostałe modyfikacje widoczne na zdjęciach. W najbliższych planach do wymiany chłodnica klimy,usunięcie usterki EGR-u nie zawsze się pojawiającej, 2 wtryski paliwa (pierwszy i drugi),podgrzewanie lewego lusterka oraz montaż listw progowych led z laserowo wycinanym MAZDA 6.
Mazda 6 (ponoć wersja Impression)
Rok prod. 2004
Przebieg 195 000 ( + 100 000 w pamięci co wyszło 1 miesiąc po zakupie).
Silnik 2.0 RF5C CITD 136KM
Typ kombi
Kolor Titanium
Wyposażenie :
-6 X AIR BAG
-ABS
-Klimatronic
-DSC
-4 X El. szyby
-Tempomat
-Audio Bose
-Wielofunkcyjna kierownica
-Centralny zamek
-Wspomaganie kierownicy
-Elektryczne i podgrzew. lusterka
-Komputer pokładowy
-Immobiliser
-elektryczna regulacja fotela kierowcy
-podgrzewane przednie fotele
-tapicerka półskóra
-xenon
-szyberdach elektryczny
-pakiet aero
Wymieniłem już :
-tarcze hamulcowe komplet (brembo)
-klocki hamulcowe komplet (brembo)
-uszczelkę pod głowicą wraz ze wszystkimi elementami przy tej czynności(gumki zaworów,podkładki pod wtryskami itp.)
-kompletne sprzęgło lukas
-opony letnie Uniroyal Rain Sport 3 205/55/16
-zawór EGR
-2 wahacze przednie prawa strona + końcówka górnego
-olej Castrol EDGE 5W/30 Turbo Diesel
-płyn układu chłodzenia Dynagel
-płyn hamulcowy SELENIA
Po modyfikacjach dzisiaj mazda posiada czarną folię na tylnych szybach,żarniki xenon HB4 w przednich halogenach a po ich zamontowaniu zmieniony dolot do intercoolera,dodatkowe oświetlenie postojowe w tylnej klapie wszystko na ledach cree,światła cofania też led cree,postojówki przednie led cree,oswietlenie tablicy rejestracyjnej led W5W. Pozostałe modyfikacje widoczne na zdjęciach. W najbliższych planach do wymiany chłodnica klimy,usunięcie usterki EGR-u nie zawsze się pojawiającej, 2 wtryski paliwa (pierwszy i drugi),podgrzewanie lewego lusterka oraz montaż listw progowych led z laserowo wycinanym MAZDA 6.
Ostatnio edytowano 5 lut 2017, 18:59 przez MIRAS M6, łącznie edytowano 15 razy
Długo borykałem się z problemem zmiany dolotu do intercoolera i pól roku jeżdziłem z dziurami w zaślepkach a halogeny czekały na montaż.Aż w końcu kolega mnie zdołował stwierdzeniem że wygłąda to tragicznie i wspólnie podjęliśmy się tego wyzwania.Póki co dojechałem do Niemiec i z turbiną nic się nie dzieje.
Pakiecik Aero daje jej zupełnie inny wygląd, bez niego to nie to samo widzę logo w drzwiach jak i u mnie powodzenia z doprowadzeniem do stanu perfekcji
-
makmarc
Fajna furka Możesz napisać coś więcej o zmianie dolotu do IC? ja mam podobny problem ze światłami dziennymi, chociaż połowa tego wkładu to u mnie siatka, ale zawsze można by było coś przekonstruować, żeby było jeszcze lepiej
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Fajna maszyna Miałem okazje rzucić okiem na ostatnim zlocie Fajny ten pakiecik a najlepsza lotka na którą choruje Poszukuje jednak jak na razie bez rezultatów ze światłem stop Zycze powodzenia i radosci z ujeżdzania
Nightfallówna
Mazda piękna, jednak do pełni szczęścia pasowałaby mi większa felga.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Kozub napisał(a):Możesz napisać coś więcej o zmianie dolotu do IC? ja mam podobny problem ze światłami dziennymi, chociaż połowa tego wkładu to u mnie siatka, ale zawsze można by było coś przekonstruować, żeby było jeszcze lepiej
Kozub nie wiem czy u Ciebie to zadziała bo widzę że masz przedni zderzak Ori i ostatnio przyglądałem się takiej jak Twoja na parkingu w Rzeszy bo widziałem że ma z przodu halogeny w zderzaku Ori ale to była poliftowa RF7J.Faszysta miał Ori zaślepki z miejscem na halogen i reszta to właśnie była czarna siatka.Żeby zmienić dolot w RF5C czy w RF7J do IC montując pakiet Aero jest z tym trochę zabawy i ja przynajmniej podchodziłem do tematu 3 razu i dopiero za trzecim razem wyszło ( tak myślę na tą chwilę ) bo to się okaże po kilku tysiącach czy nie siada turbina z powodu zbyt małej dawki zimnego powietrza na dolocie do IC.U mnie co prawda żeby się to stało ryzyko jest małe bo robię 850km do pracy i z pracy drugie tyle non-stop po autostradzie i silnik ani turbina nie jest pałowana.Jedynie gdzie turbina potrzebuje trochę więcej chłodziwa to A-72 pomiędzy Hofem a Chemnitz.Do przeróbki użyłem profili pcv w kształcie litery U oraz opalarki którą je podgrzewałem i formowałem ciepły profil tak aby przejść za tyłem halogenu który prawie styka się z IC.No może nie dosłownie bo jest tam około 4cm przerwy do lameli ale to jest właśnie jedyne miejsce gdzie robi się gardło na dolocie.Powietrze wdmuchiwane jest u mnie ze środkowej dolnej kraty tunelem z profilu o przekroju 100mm na 100mm i doprowadzone jest to wszystko do obciętej kierownicy wlotu do IC ale j/w jest gardło za plecami halogenu.Myślę że siła podmuchu i tak wciśnie tyle zimnego ile trzeba bo zabrałem na to 1/3 dolnej kratki.
Dopisano 22 paź 2014, 18:49:
matthies napisał(a):nie 8, a 6 airbagów
Te dokładeczki metalowe na progi sam dokładałeś czy były?
Dokładki były ori.Widziałem ostatnio w Heilbronnie identyczną jak moja ale bez AERO ale też Impression i widziałem że ma też takie metalowe wkłady w nakładkach na progi.ale je będę je wyciągał i w to miejsce przyjdą listwy led o których pisałem wcześniej.
Ostatnio edytowano 16 gru 2014, 20:32 przez MIRAS M6, łącznie edytowano 2 razy
matthies napisał(a):chętnie odkupię jeśli są w przyzwoitym stanie
Nie ma problemu.Postaram się je wyjąć bez uszczerbku bo są igła.Jak przyjdą moje to dam znać bo obecnie jestem w Rzeszy.
bardzo ładna i ten pakiet szkoda, że nie spotkaliśmy się teraz na zlocie ale mam nadzieję do zobaczenia na kolejnym, bo chętnie bym obejrzał na żywo szerokości
rafalmazda6 napisał(a):bardzo ładna i ten pakiet szkoda, że nie spotkaliśmy się teraz na zlocie ale mam nadzieję do zobaczenia na kolejnym, bo chętnie bym obejrzał na żywo szerokości
Cudem udało mi się zgrać przyjazd do Polski na zlot w Czaplinku i dokoktować kilka dni urlopu żeby zabrać się z rodziną po zlocie do Darłowa skąd pochodzą pierwsze dwie fotki na kamieniach przy samej plaży.Jak wyglądałem w Czaplinku to wie Nightfall bo widzieliśmy się tam ( po prostu jak idź mi stąd ).36h bez snu wyszło mi wjeżdżając na lotnisko Czaplinek bo zacząłem w Bremen do Stuttgartu na rozładunek powrót na baze do Bad Wimpfen szybki przepakunek maneli z ciężarówki do Mazdy i wio do Opola a tam kolejny przepakunek maneli i dopakowanie rodziny i wio na zlot a gdzie tu jeszcze udział w konkurencjach.Byłem bezsilny wobec zmęczenia.Ale myślę że na którymś na pewno się spotkamy.Potrzebował bym jak najszybciej plan zlotów na 2015 żeby zgrać znowu coś z weekendem majowym bo muszę zaplanować urlop już w styczniu.
Ostatnio edytowano 24 paź 2014, 17:03 przez MIRAS M6, łącznie edytowano 1 raz
MIRAS M6 napisał(a):plan zlotów na 2015
pod koniec tego roku powinien się pojawić
rafalmazda6 napisał(a):MIRAS M6 napisał(a):plan zlotów na 2015
pod koniec tego roku powinien się pojawić
Czekam ze zniecierpliwieniem.Jakbym coś przeoczył a jak tylko się ukaże to proszę o natychmiastowe info nawet na PW.
Kombi w tym pakiecie wygląda super Bezawaryjności i szerokości
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
danmazda napisał(a):Kombi w tym pakiecie wygląda super Bezawaryjności i szerokości
Wielkie dzięki za wszystkie pozytywy.To motywuje.
Bardzo ładna Mazda Pakiet Aero robi robote
No i Madzi wczoraj pomiędzy Crailsheim a Heilbronnem pyknęło 200 000 ( oczywiście 100 000 ) jest cały czas w pamięci ale ja za 18 miesięcy ( 60 000km )użytkowania muszę przełamać mit że RF5C jest najbardziej awaryjnym silnikiem. Z czystym sumieniem obalam tą tezę i stwierdzam że w RF5C jest jednak japońska niezawodność. Uszczelki pod głowicą nie traktuję jako awarii tylko zużycie jej podczas normalnej eksploatacji. Silnik dostaje od 18 miesięcy Castrol EDGE Turbo Diesel 5W/30 i nie mam żadnych ubytków pomiędzy wymianami a co za tym idzie że silnik ma się całkiem dobrze przy tym przebiegu skoro nie potrzebuje dolewki. Przed zlotem w Czaplinku zalałem silnik,skrzynię biegów i układ wspomagania MILITEC-1 a 2 miesiące temu po trzykrotnym czyszczeniu układu zasilania dodatkiem firmy STP do paliwa z zastosowaniem w regularnych odstępach 4000km zalałem również MILITEC-1 do paliwa. I tu spore ale pozytywne zdziwienie – po raz kolejny zużycie paliwa 5,4l/100km przy średniej prędkości z komputera 128km/h i temperaturze otoczenia -2st uważam za rewelację w stosunku do 6,5 6,8/100km przed zastosowaniem MILITEC-1 do paliwa. Chciałbym zaznaczyć że MILITEC tylko oryginał z Pabianic od jedynego importera oryginału na Polskę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości