Mazda 323 BG GT BP '91 Black
Mazda 323 BG GT '91
A więc po nie miłym incydencie z poprzednim GT zdecydowałem zakupić następny egzemplarz, bo nie wyobrażałem sobie innego następcy Auto to przed liftowy model, wąska listwa, blenda, lampy tył, wzór tapicerki i wygląd wnętrza zdradza ten fakt, natomiast przedni front zaadoptowałem z poprzednika w kolejce stoi jeszcze tylna duża lotka Generalnie mazda była cała malowana w najgłębszy odcień czerni z palety Peugeota zewnętrznie jest igiełka, podwozie – super, podłużnice kielichy – si, dziurki pojawiły się w wewnętrznych przednich nadkolach i progu ale to dosłownie błahostki.
Motorownia: BP05 1800ccm 128KM 157Nm ostatni pomiar 128PS i 164Nm
Skrzynia również bez zarzutów.
Sprawność pozostałych podzespołów żadnych zastrzeżeń. Zawieszenie, hamulce w całości przełożone z poprzednika bo praktycznie nówki.
Z newsów GT podczas ostatniego zlotu zdobył 1 miejsce na 1/4mili w swojej klasie jest godnie
Wyposażenie:
-el. szyby
-el.szyberdach
-el.lusterka
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilota
-cup holder
-ori kubełki GT
Modyfikacje:
mechaniczne
-kolektor 4-2-1, wydech 2.15/2 cale, przelot środkowy i końcowy
-utwardzone 50% od serii amortyzatory tokico
-sprężyny Vogtland
-short shifter
-koło zamachowe odchudzone 5.1kg
optyczne
-grill bez oznaczeń
-obręcze kół Enkei MX5 15' czarny połysk opony Toyo T1R
– ambery
– bixenon
Plany:
– wałki z wersji 137ps
– dolot na stożku
– doprowadzić blacharkę do ideału
– rozpórka góra – przód, tył STAFFA
– założenie dużej lotki GT po lifting
A więc po nie miłym incydencie z poprzednim GT zdecydowałem zakupić następny egzemplarz, bo nie wyobrażałem sobie innego następcy Auto to przed liftowy model, wąska listwa, blenda, lampy tył, wzór tapicerki i wygląd wnętrza zdradza ten fakt, natomiast przedni front zaadoptowałem z poprzednika w kolejce stoi jeszcze tylna duża lotka Generalnie mazda była cała malowana w najgłębszy odcień czerni z palety Peugeota zewnętrznie jest igiełka, podwozie – super, podłużnice kielichy – si, dziurki pojawiły się w wewnętrznych przednich nadkolach i progu ale to dosłownie błahostki.
Motorownia: BP05 1800ccm 128KM 157Nm ostatni pomiar 128PS i 164Nm
Skrzynia również bez zarzutów.
Sprawność pozostałych podzespołów żadnych zastrzeżeń. Zawieszenie, hamulce w całości przełożone z poprzednika bo praktycznie nówki.
Z newsów GT podczas ostatniego zlotu zdobył 1 miejsce na 1/4mili w swojej klasie jest godnie
Wyposażenie:
-el. szyby
-el.szyberdach
-el.lusterka
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilota
-cup holder
-ori kubełki GT
Modyfikacje:
mechaniczne
-kolektor 4-2-1, wydech 2.15/2 cale, przelot środkowy i końcowy
-utwardzone 50% od serii amortyzatory tokico
-sprężyny Vogtland
-short shifter
-koło zamachowe odchudzone 5.1kg
optyczne
-grill bez oznaczeń
-obręcze kół Enkei MX5 15' czarny połysk opony Toyo T1R
– ambery
– bixenon
Plany:
– wałki z wersji 137ps
– dolot na stożku
– doprowadzić blacharkę do ideału
– rozpórka góra – przód, tył STAFFA
– założenie dużej lotki GT po lifting
Ostatnio edytowano 29 kwi 2015, 14:17 przez misiak89-89, łącznie edytowano 7 razy
Potwierdzam, BG to BG- a w tym kolorze powala, naprawdę gratuluję zakupu i czekam na dalsze modyfikacje
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Dzięki Panowie to jest moje oczko w głowie
Najbardziej podoba mi się zderzak bez rejki ale mam styka ze dowód poleci.
Najbardziej podoba mi się zderzak bez rejki ale mam styka ze dowód poleci.
No i doczekałem się .
Obiecywał obiecywał i napisał.
Pewnie go to 1 miejsce zmotywowało
Wygląda bardzo ładnie i równo. Poproszę jeszcze o zdjęcia z pod maski i środka auta.
Jak dla do ideału brakuje tylnej dużej lotki i pomyślał bym coś nad tylnym wydechem bo szpeci auto.
Poza tym bomba i trzyma serie. Ja w swojej wsadziłem wkład K&N w seryjny dolot i było mega . Auto po przekroczeni 5000 obr / min dostawało takiego kopa ze miło – polecam .
pzdr Misiaku i śledzę temat dalej.
Obiecywał obiecywał i napisał.
Pewnie go to 1 miejsce zmotywowało
Wygląda bardzo ładnie i równo. Poproszę jeszcze o zdjęcia z pod maski i środka auta.
Jak dla do ideału brakuje tylnej dużej lotki i pomyślał bym coś nad tylnym wydechem bo szpeci auto.
Poza tym bomba i trzyma serie. Ja w swojej wsadziłem wkład K&N w seryjny dolot i było mega . Auto po przekroczeni 5000 obr / min dostawało takiego kopa ze miło – polecam .
pzdr Misiaku i śledzę temat dalej.
No to teraz wiem od kogo kupowałem "graty do BG'
Powodzenia w dalszych planach – A bez rejestracji wygląda jak ta z Białego.......bez progów
PS faktycznie ładna sztuka – tak jak mówiłeś
Powodzenia w dalszych planach – A bez rejestracji wygląda jak ta z Białego.......bez progów
PS faktycznie ładna sztuka – tak jak mówiłeś
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Ładna następczyni Misiak, oby tym razem jeździła dłużej bezawaryjnie
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Będą fotki, będzie lotka;–) a wydech jest prawie nowy, dzięki tekken;–) mazda jest na codzień wiec wydech taki zostanie choć korci zmienić na coś rasowego. Jest mały plan na dolot ale zobaczymy z czasem.
Dokładnie Piotrek hehe
Amen!
TTter napisał(a): A bez rejestracji wygląda jak ta z Białego.......bez progów
Dokładnie Piotrek hehe
Michał88 napisał(a):Ładna następczyni Misiak, oby tym razem jeździła dłużej bezawaryjnie
Amen!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości