Koszty napraw waszych 5
Witam, właśnie odebrałem moją 5 od mechanika koszt naprawy 4850zł. Samochód kupiłem z Niemieć w środku zadbany bogate wyposażenie, ale mnóstwo rzeczy było do naprawy, przesyłam na dole skan faktury co było robione, proszę o wypowiedz czy przepłaciłem czy mieszczę się w tolerancji.
- Od: 12 lut 2014, 21:25
- Posty: 47
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 5 2007 CR 2.0D 143KM
kurcze powiem że rachunek zapiera dech w piersiach... jak na 2007 rok to chyba w jakiś rajdach to auto startowało... ja jak narazie miałem do wymiany tylko amortyzatory z tyłu bo jeden wylał ( koszt ok 200zl)
Swoja drogą to nie oszczędzali się wpisując na rachunek te wszystkie preparaty penetrujace, smary itp – takie rzeczy to warsztacie raczej maja i nie idzie tego po całym opakowaniu żeby klienta z to kasować...
współczuje i życzę żeby te wszystkie naprawy były dobrze wykonane, auta nie widziałem na oczy ale jeżdżąc i oglądając różne Mazdy 5 gdy byłem na kupnie nie trafiłem na taki egzemplarz który wymagałby aż takich nakładów kosztów na start... Wydaje mi się że trochę dałeś się naciągnąć...
Swoja drogą to nie oszczędzali się wpisując na rachunek te wszystkie preparaty penetrujace, smary itp – takie rzeczy to warsztacie raczej maja i nie idzie tego po całym opakowaniu żeby klienta z to kasować...
współczuje i życzę żeby te wszystkie naprawy były dobrze wykonane, auta nie widziałem na oczy ale jeżdżąc i oglądając różne Mazdy 5 gdy byłem na kupnie nie trafiłem na taki egzemplarz który wymagałby aż takich nakładów kosztów na start... Wydaje mi się że trochę dałeś się naciągnąć...
Szerokiej drogi i gumowych drzew ;)
Zależy ile kolega telek25 dał za auto. Jeśli zsumuje koszt napraw + koszt zakupu auta i suma oscyluje w okolicach 27-30tyś to właściciel może być zadowolony. Wie teraz co zostało wymienione i kiedy.
M5 z tego rocznika w dobrym stanie to trzeba liczyć taką kwotę.
M5 z tego rocznika w dobrym stanie to trzeba liczyć taką kwotę.
Co do robocizny to nie ma tragedii, poza tym na wszystko wystawili fakturę,
Części – nie wypowiadam się :–) bo dotychczas zmieniałem tylko tylne amory (jak wszyscy...) i jedno łozysko.
Jaki stan licznika ma to auto ?
Części – nie wypowiadam się :–) bo dotychczas zmieniałem tylko tylne amory (jak wszyscy...) i jedno łozysko.
Jaki stan licznika ma to auto ?
Nie ma na tej liście nic niezwykłego (poza 5 litrami benzyny ekstrakcyjnej i sporymi kosztami robocizny, częściowo ukrytymi w chemii), żeby podniecać się ilością rzeczy przy tym aucie do zrobienia. Rozrząd, pasek osprzętu, podkładki pod wtryski, oleje, filtry, silentblocki zawieszenia tylnego i klocki tył. Standard.
the right man in the wrong place...
No to chyba mamy odp.Pytałem kolegów z forum którzy sprowadzaja mazdy o 5 w benzynie z początku produkcji.Odp bez 28tyś nie ma co podchodzić do tematu jak auto ma nie być skarbonką A tu mamy 07 w dieslu za 23tys.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Moja mazda 5, rok produkcji 2008r, 1 rej 3.03.2009r
Zrobiła ok 220 tyś km.
To ja dołączę swoje.
Dopisano 27 wrz 2014, 19:51:
Jak oceniacie ceny poszczególnych części/usług??
Zrobiła ok 220 tyś km.
To ja dołączę swoje.
Dopisano 27 wrz 2014, 19:51:
Jak oceniacie ceny poszczególnych części/usług??
Ostatnio edytowano 27 wrz 2014, 19:47 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zdjęcie
Powód: zdjęcie
pasek rozrządu wymienili ci w 2.0 ?
nie no tak ogólnie nie zebym sie czepiał ale ja mam 2 mazde:
pierwsza to 323f bj – kupiona jako 10 latka- miałem ja 4 lata- dołożyłem gaz i max 1000zl na naprawy- przejeździłem 80tyś kmm i sprzedałem dobremu znajomemu który dalej sobie nią jeździ i leje tylko paliwo i trochę oleju.
Obecnie mam 5tke która mam już ponad rok( a w sumie ma juz 8 lat)– zrobiłem ok 30tys km i jak na razie kupiłem amory na tył bo były marne już przy kupnie i ostatnio klocki hamulcowe na przód (115zł). Ogólnie mając juz wiele samochodów za soba stwierdzam ,że koszty utrzymania Madzi przy innych autach są naprawde niewielkie i czasem dziwią mnie te wasze rachunki...
nie no tak ogólnie nie zebym sie czepiał ale ja mam 2 mazde:
pierwsza to 323f bj – kupiona jako 10 latka- miałem ja 4 lata- dołożyłem gaz i max 1000zl na naprawy- przejeździłem 80tyś kmm i sprzedałem dobremu znajomemu który dalej sobie nią jeździ i leje tylko paliwo i trochę oleju.
Obecnie mam 5tke która mam już ponad rok( a w sumie ma juz 8 lat)– zrobiłem ok 30tys km i jak na razie kupiłem amory na tył bo były marne już przy kupnie i ostatnio klocki hamulcowe na przód (115zł). Ogólnie mając juz wiele samochodów za soba stwierdzam ,że koszty utrzymania Madzi przy innych autach są naprawde niewielkie i czasem dziwią mnie te wasze rachunki...
Nie ma się co dziwić, czasem po prostu przychodzi czas na rozrząd z osprzętem a to już ok 1 tyś na dzień dobry.
Oprócz kawałka wężyka do chłodnicy nie ma tam nic co nie podlegałoby zwykłemu zużyciu.
To jest moja druga mazda, mam jeszcze mazde 323C (96r). – też oprócz planowych napraw nic sie specjalnie nie działo (nie licząc przewodu hamulcowego ktorego zjadła rdza)
Oprócz kawałka wężyka do chłodnicy nie ma tam nic co nie podlegałoby zwykłemu zużyciu.
To jest moja druga mazda, mam jeszcze mazde 323C (96r). – też oprócz planowych napraw nic sie specjalnie nie działo (nie licząc przewodu hamulcowego ktorego zjadła rdza)
A jest ktoś w stanie przetłumaczyć rachunki z austriackiego serwisu Mazdy?
Bo przy zakupie swojej 'Piątki' dostałem kilka takich i chciałby się co nieco dowiedzieć co oni tam robili
Bo przy zakupie swojej 'Piątki' dostałem kilka takich i chciałby się co nieco dowiedzieć co oni tam robili
Przez 2 lata u mnie padła elektronika pompy ABS – naprawa 1000zł w ZM Serwis Ozorków. Dodatkowo chłodnica klimy puściła – łącznie też 1000zł wyszło. No i teraz konserwacja podwozia 500zł. Aha, jeszcze 2 lata temu czujnik temp zewnętrznej. Nie licze filtrów, klocków olejów itp.
w tym roku :
cewka sprzegła klimy + nabicie + odgrzybienie 400zł
sprężyny zawieszenia tył – Kayaba 360 zł + 80 zł za wymiane
2 amortyzatory przód Kayaba 530 zł + 2 łączniki stabilizatora przód Meyle HD 140 zł + 120 zł za wymianę
auto ma najechane 200250 km , kupiona w zeszłym roku w listopadzie w Danii przy przebiegu 186 tys
jakby nie patrzeć , jest to tylko jak na razie eksploatacja
cewka sprzegła klimy + nabicie + odgrzybienie 400zł
sprężyny zawieszenia tył – Kayaba 360 zł + 80 zł za wymiane
2 amortyzatory przód Kayaba 530 zł + 2 łączniki stabilizatora przód Meyle HD 140 zł + 120 zł za wymianę
auto ma najechane 200250 km , kupiona w zeszłym roku w listopadzie w Danii przy przebiegu 186 tys
jakby nie patrzeć , jest to tylko jak na razie eksploatacja
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości