Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 15 wrz 2014, 22:10

Z tą wagą auta szperą i mocą 350+ powinno klepać jak złoto 12,5 , może dziwne objawy boostu masz jak u mnie jak podłącze dwa króćce w WG są dziwne objawy a jak podepne tylko dolny WG bez docisku membrany to jest lux dziś po testach 0,55 na całym 5 biegu beż dziwnych przeładować spowodowanych niewiadomo czym :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 13:17

spaj szoty:
Obrazek

Obrazek

Tak więc coś się dzieje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bartg » 16 wrz 2014, 13:29

Obrazek

albo grubo albo wcale :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 20:26

Ssak już gotowy:
Obrazek

teraz muszę wygładzić kanały, ogarnąć jakieś łączniki i gotowe :D
Jeżeli chodzi o prezentację ssaka to jestem rozwalony i jest motywacja do ogarnięcia burdla pod maską.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez trzydziech » 16 wrz 2014, 21:56

chyba CI się nudzi :D
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 22:01

Jak się nudzi?
Ja tego cuda nie robiłem. Wszystko zasługa Cieplaka z SRT Garage.
Z moim skillem robiłbym to 3 lata i wyglądałoby to jak ulep a tak jest pro. Wygląd spawów jest mega, aż szkoda będzie to owijać hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez trzydziech » 16 wrz 2014, 22:03

<bicz> już nie będę :P poruszę temat tych trąbek eustachiusza w sobotę ;)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 22:07

spoko, tylko pamietaj że jak przyjedziesz bez kompresora to z Tobą nie gadam :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez trzydziech » 16 wrz 2014, 22:07

ok wezmę go w plecak :D
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 22:09

spoko, zamontujemy na trytki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 16 wrz 2014, 23:08

To jak cieplak robił to musi być profi, liczyliście pojemność kolektora? ja ostatnio czytałem Cowboy robił ;kolektor Dual Plenum jest troche mniej spawania z kawałków a też ponoć działa :) ciekawy jestem efektów trzeba było hamować przed i po :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 23:30

Ja nic nie liczyłem, ale zakładam że Cieplak wie co robi ;)
Była koncepcja żeby robić duala ale skończyło się jak widać na foto.
Hamować też miałem ale w zeszłym tygodniu hamownia się zepsuła, w związku z tym odłożyliśmy robienie ssaka na ten tydzień co by były jakieś kreski, ale jak się w poniedziałek dowiedziałem że hamka jest dalej ałt of order to olałem to i uznałem że szkoda czasu.
To czy jest lepiej czy gorzej wyjdzie po AFRze, a jak mi się będzie nudzić to zawsze mogę przełożyć ssaki (robota na 20-30min).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Gib » 16 wrz 2014, 23:40

Cieplak wie co robi ale jeśli chodzi o VR6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez tekkenfan » 16 wrz 2014, 23:46

No to prawda, ale z drugiej strony nikt nie zna się na silnikach Mazdy ;)
Pamiętajcie też, że mi nie zależy na niskich i średnich obrotach, a na mocy na górze i do tego celu potrzebuję duże plenum.
Tą teorię potwierdza krótka historia ze ssakiem z GTRa, który miał być taki cudowny, a spowodował jedynie spadek mocy na górze.
Teraz plenum jest jeszcze większe niż w Ori ssaku (który ma większe plenum od GTRa) + większe runnery z trąbkami.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ja tam ufam Cieplakowi.
Jeżeli nie spróbuję to się nie dowiem, a jak będzie kartofel to będziemy dumać dalej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 17 wrz 2014, 15:37

Jakoś tam było z tym Plenum że 2xpojemość jak sie nie myle tak zakładają mniej więcej czyli w twoim przypadku 3.6L pojemności plenum ??!! Zastanawiałem sie czy nie robić do KLa bo jakby go upchać między głowicami to mamy odsłonięta głowice tylną która ma cieplej i robi sie miejsce na fajko-cewki ale każdy mi pisał że można więcej popsuć niż poprawić, że nie odpowiednie napełnienie cylinda przez zlą konstrukcje plenum może powodować upalenie któregoś tłoka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Nightfall » 17 wrz 2014, 19:44

Gratulacje za 2 miejsce.Widzialem w Wilczych Laskach na żywo jak to lata i musze przyznać ze mega petarda.duzo włożonej pracy ale przede wszystkim kierowca wie jak hulac.pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez tekkenfan » 18 wrz 2014, 19:42

Oj tam wciskasz gaz i jedziesz ;)

Dzisiaj "zamontowaliśmy" króćce podciśnień, pożyczyłem kolanko redukcyjne z patrola :D i pojechaliśmy na testy.
Obrazek

No i wyszły kolejne kartofle, tzn wypadanie zapłonów. Cieplak dał mi inny set świec z mniejszą przerwą ale to też nie pomogło, napomknął że wina może być w cewkach, więc poprosiłem o jakieś sugestie co zaowocowało nowym nieplanowanym zakupem hehe:
Obrazek
W ten oto sposób w maździe pojawia się coraz więcej części z VW hahaha.

Jako że hamownia została naprawiona nie mogło obyć się bez wykresów :D
Obrazek

Boost to 1,5 bara przy ok 6000 później spadał na 1,3 i znowu rósł do 1,5-1,6. To był chyba 3 pomiar więc temperatura w dolocie też już podskoczyła (ok 35stopni).
Przy pierwszym pomiarze doładowanie osiągnęło 1,5 i spadło na 1,2-1,3, a moc i tak rosła do odcinki, gdzie poprzednio taki efekt uzyskiwałem poprzez wzrost boosta z 0,7 do 1-1,3 pod odcinką.
Gdyby nie wypadały zapłony i dało radę zakręcić do 8000 to może jeszcze kilka koni by doszło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez smile » 18 wrz 2014, 20:16

Gratuluje :) Dogoniłeś właśnie mocą A45 AMG spod znaku gwiazdy ;) Która też jest tej samej pojemności :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Bartg » 18 wrz 2014, 20:23

W A45 silnik ma 2 litry ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez piwo » 19 wrz 2014, 06:01

ale to wypadaly juz z cewkami od waga? mega wynik. ciekawe jaki teraz osiagniesz czas na cwiartke. jakas zmiana opon do tego? juz nie pamietam szpere ty masz? ta z australii?
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4868 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy