Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Z tą wagą auta szperą i mocą 350+ powinno klepać jak złoto 12,5 , może dziwne objawy boostu masz jak u mnie jak podłącze dwa króćce w WG są dziwne objawy a jak podepne tylko dolny WG bez docisku membrany to jest lux dziś po testach 0,55 na całym 5 biegu beż dziwnych przeładować spowodowanych niewiadomo czym 
spaj szoty:


Tak więc coś się dzieje


Tak więc coś się dzieje
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ssak już gotowy:

teraz muszę wygładzić kanały, ogarnąć jakieś łączniki i gotowe
Jeżeli chodzi o prezentację ssaka to jestem rozwalony i jest motywacja do ogarnięcia burdla pod maską.

teraz muszę wygładzić kanały, ogarnąć jakieś łączniki i gotowe
Jeżeli chodzi o prezentację ssaka to jestem rozwalony i jest motywacja do ogarnięcia burdla pod maską.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
chyba CI się nudzi 
Jak się nudzi?
Ja tego cuda nie robiłem. Wszystko zasługa Cieplaka z SRT Garage.
Z moim skillem robiłbym to 3 lata i wyglądałoby to jak ulep a tak jest pro. Wygląd spawów jest mega, aż szkoda będzie to owijać hehe
Ja tego cuda nie robiłem. Wszystko zasługa Cieplaka z SRT Garage.
Z moim skillem robiłbym to 3 lata i wyglądałoby to jak ulep a tak jest pro. Wygląd spawów jest mega, aż szkoda będzie to owijać hehe
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60

spoko, tylko pamietaj że jak przyjedziesz bez kompresora to z Tobą nie gadam 
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ok wezmę go w plecak 
spoko, zamontujemy na trytki 
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
To jak cieplak robił to musi być profi, liczyliście pojemność kolektora? ja ostatnio czytałem Cowboy robił ;kolektor Dual Plenum jest troche mniej spawania z kawałków a też ponoć działa
ciekawy jestem efektów trzeba było hamować przed i po 
Ja nic nie liczyłem, ale zakładam że Cieplak wie co robi 
Była koncepcja żeby robić duala ale skończyło się jak widać na foto.
Hamować też miałem ale w zeszłym tygodniu hamownia się zepsuła, w związku z tym odłożyliśmy robienie ssaka na ten tydzień co by były jakieś kreski, ale jak się w poniedziałek dowiedziałem że hamka jest dalej ałt of order to olałem to i uznałem że szkoda czasu.
To czy jest lepiej czy gorzej wyjdzie po AFRze, a jak mi się będzie nudzić to zawsze mogę przełożyć ssaki (robota na 20-30min).
Była koncepcja żeby robić duala ale skończyło się jak widać na foto.
Hamować też miałem ale w zeszłym tygodniu hamownia się zepsuła, w związku z tym odłożyliśmy robienie ssaka na ten tydzień co by były jakieś kreski, ale jak się w poniedziałek dowiedziałem że hamka jest dalej ałt of order to olałem to i uznałem że szkoda czasu.
To czy jest lepiej czy gorzej wyjdzie po AFRze, a jak mi się będzie nudzić to zawsze mogę przełożyć ssaki (robota na 20-30min).
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No to prawda, ale z drugiej strony nikt nie zna się na silnikach Mazdy 
Pamiętajcie też, że mi nie zależy na niskich i średnich obrotach, a na mocy na górze i do tego celu potrzebuję duże plenum.
Tą teorię potwierdza krótka historia ze ssakiem z GTRa, który miał być taki cudowny, a spowodował jedynie spadek mocy na górze.
Teraz plenum jest jeszcze większe niż w Ori ssaku (który ma większe plenum od GTRa) + większe runnery z trąbkami.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ja tam ufam Cieplakowi.
Jeżeli nie spróbuję to się nie dowiem, a jak będzie kartofel to będziemy dumać dalej
Pamiętajcie też, że mi nie zależy na niskich i średnich obrotach, a na mocy na górze i do tego celu potrzebuję duże plenum.
Tą teorię potwierdza krótka historia ze ssakiem z GTRa, który miał być taki cudowny, a spowodował jedynie spadek mocy na górze.
Teraz plenum jest jeszcze większe niż w Ori ssaku (który ma większe plenum od GTRa) + większe runnery z trąbkami.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ja tam ufam Cieplakowi.
Jeżeli nie spróbuję to się nie dowiem, a jak będzie kartofel to będziemy dumać dalej
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jakoś tam było z tym Plenum że 2xpojemość jak sie nie myle tak zakładają mniej więcej czyli w twoim przypadku 3.6L pojemności plenum
!! Zastanawiałem sie czy nie robić do KLa bo jakby go upchać między głowicami to mamy odsłonięta głowice tylną która ma cieplej i robi sie miejsce na fajko-cewki ale każdy mi pisał że można więcej popsuć niż poprawić, że nie odpowiednie napełnienie cylinda przez zlą konstrukcje plenum może powodować upalenie któregoś tłoka 
Gratulacje za 2 miejsce.Widzialem w Wilczych Laskach na żywo jak to lata i musze przyznać ze mega petarda.duzo włożonej pracy ale przede wszystkim kierowca wie jak hulac.pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów 

Nightfallówna
Oj tam wciskasz gaz i jedziesz 
Dzisiaj "zamontowaliśmy" króćce podciśnień, pożyczyłem kolanko redukcyjne z patrola
i pojechaliśmy na testy.

No i wyszły kolejne kartofle, tzn wypadanie zapłonów. Cieplak dał mi inny set świec z mniejszą przerwą ale to też nie pomogło, napomknął że wina może być w cewkach, więc poprosiłem o jakieś sugestie co zaowocowało nowym nieplanowanym zakupem hehe:

W ten oto sposób w maździe pojawia się coraz więcej części z VW
.
Jako że hamownia została naprawiona nie mogło obyć się bez wykresów

Boost to 1,5 bara przy ok 6000 później spadał na 1,3 i znowu rósł do 1,5-1,6. To był chyba 3 pomiar więc temperatura w dolocie też już podskoczyła (ok 35stopni).
Przy pierwszym pomiarze doładowanie osiągnęło 1,5 i spadło na 1,2-1,3, a moc i tak rosła do odcinki, gdzie poprzednio taki efekt uzyskiwałem poprzez wzrost boosta z 0,7 do 1-1,3 pod odcinką.
Gdyby nie wypadały zapłony i dało radę zakręcić do 8000 to może jeszcze kilka koni by doszło.
Dzisiaj "zamontowaliśmy" króćce podciśnień, pożyczyłem kolanko redukcyjne z patrola

No i wyszły kolejne kartofle, tzn wypadanie zapłonów. Cieplak dał mi inny set świec z mniejszą przerwą ale to też nie pomogło, napomknął że wina może być w cewkach, więc poprosiłem o jakieś sugestie co zaowocowało nowym nieplanowanym zakupem hehe:

W ten oto sposób w maździe pojawia się coraz więcej części z VW

Jako że hamownia została naprawiona nie mogło obyć się bez wykresów

Boost to 1,5 bara przy ok 6000 później spadał na 1,3 i znowu rósł do 1,5-1,6. To był chyba 3 pomiar więc temperatura w dolocie też już podskoczyła (ok 35stopni).
Przy pierwszym pomiarze doładowanie osiągnęło 1,5 i spadło na 1,2-1,3, a moc i tak rosła do odcinki, gdzie poprzednio taki efekt uzyskiwałem poprzez wzrost boosta z 0,7 do 1-1,3 pod odcinką.
Gdyby nie wypadały zapłony i dało radę zakręcić do 8000 to może jeszcze kilka koni by doszło.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ale to wypadaly juz z cewkami od waga? mega wynik. ciekawe jaki teraz osiagniesz czas na cwiartke. jakas zmiana opon do tego? juz nie pamietam szpere ty masz? ta z australii?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości