P.S. matthies masz takiej samej "firmy" akumulator jak ja
Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon
Według mnie jest i to duża 
P.S. matthies masz takiej samej "firmy" akumulator jak ja
P.S. matthies masz takiej samej "firmy" akumulator jak ja
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
różnica na pewno jest, bo na tę chwilę kosztowała mnie 0,70 PLN
czy w jakości jest – nie wiem, ja nie jestem do końca zadowolony, ale lepszy rydz niż nic
z resztą na najbliższym możliwym spocie postaram się porównać z dedykowaną rozpórą.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
tak więc dzisiaj » 2014.08.22 @ 175348 ostatecznie rozpórka już siadła na aucie wykończona. Tak jak wspomniałem, odświeżyłem też te mocowania na kielichach, a także same kielichy bo już na nie lekko rdza przechodziła oraz uchwyt linek przyśpieszenia bo i jemu się trafiło:
Elementy zostały wypiaskowane:
Póżniej nałożony podkład epoxydowy i farba
I na koniec już zmontowane
Elementy zostały wypiaskowane:
Póżniej nałożony podkład epoxydowy i farba
I na koniec już zmontowane
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies, otwórz produkcję tych rozpórek i nawet po 50 zł sprzedawaj
sporo zarobisz, a i inni będą mieli taniej
a jest elegancka 

tak tanio wyszło tylko dlatego, że wszystkie materiały miałem "na półce"
a robociznę zrobili koledzy z produkcji. Zapłaciłem tylko 10 zł za cynkowanie rury i 70 gr za dwie śruby M8 10.9 więc raczej ciężko byłoby się w seryjnej zmieścić w 50 pln. Co innego gdybym robił to sam, ale ja z tokarką, frezarką i spawarką to jestem na Pan ;D
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
na razie tylko po rondach polatałem ale dość powoli bo z reguły jeżdżę ostrożnie. Skusiłem się na rozpórkę głównie z dwóch względów: 1. podobno plastiki przestają tak trzeszczeć w środku, 2. bez rozpórki przednia szyba lubi pęknąć gdy ktoś ma obniżoną furmankę.
Mega wrażeń z jazdy się nie spodziewam, bo i tak już mi się madzia lepiej prowadzi dzięki sprężynom. Jutro lecę kawałek dalej to sprawdzę na drodze.
Mega wrażeń z jazdy się nie spodziewam, bo i tak już mi się madzia lepiej prowadzi dzięki sprężynom. Jutro lecę kawałek dalej to sprawdzę na drodze.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
moim zdaniem warto, bo nie przechyla tak bardzo w zakrętach
ale to subiektywna opinia 
rafalmazda6 napisał(a):moim zdaniem warto, bo nie przechyla tak bardzo w zakrętachale to subiektywna opinia
Właśnie czekam na niezależna opinię, bo szkoda wydać 150zł na dobre samopoczucie
panowie tak jak mówiłem, u mnie i tak już mniej przechyla przez glebę, więc ciężko będzie wyczuć różnicę. Ja osobiście sporo się o rozpórkach naczytałem zanim zdecydowałem się zrobić i wniosek jest jeden – jak chcesz uzyskać sztywność prowadzenia, to idź w glebę. Rozpórka na seryjnym zawiasie to tylko fajnie wyglądający gadżet bo funkcji żadnej spełniać nie będzie.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
mogę położyć dwie obserwacje:
1. rzeczywiście można więcej w zakrętach, nawet jak wcisnę w ciasnym zakręcie to auto jedzie tam gdzie ja chce, a nie na odwrót
2. to bardzo ciekawe, bo znacząco zmalało mi ściąganie w prawo. Ciekawe, ponieważ nie bardzo potrafię zrozumieć jaki to może mieć wpływ, niemniej efekt ten jest duuużo mniejszy.
Reasumując – rozpórka wporzo
1. rzeczywiście można więcej w zakrętach, nawet jak wcisnę w ciasnym zakręcie to auto jedzie tam gdzie ja chce, a nie na odwrót
2. to bardzo ciekawe, bo znacząco zmalało mi ściąganie w prawo. Ciekawe, ponieważ nie bardzo potrafię zrozumieć jaki to może mieć wpływ, niemniej efekt ten jest duuużo mniejszy.
Reasumując – rozpórka wporzo

-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Hmmmm, szbkie pytanie.
Czy w mojej bestii o pojemności 1.8 też będzie działało jak u Ciebie??
Czy w mojej bestii o pojemności 1.8 też będzie działało jak u Ciebie??
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
skoro wszyscy chwalą (nawet matthies
), nie zastanawiaj się Ven i ją wrzucaj 

rafalmazda6 napisał(a):skoro wszyscy chwalą (nawet matthies), nie zastanawiaj się Ven i ją wrzucaj
Heh
Sabat masz 100% racji... robota pierwsza klasa

mi trzeszczały głównie zimą, więc musimy trochę poczekać aż temperatury spadną. Druga sprawa, że ja słucham głośno muzyki więc będe musiał się nieco wsłuchiwać, ale jak sprawdzę to zamelduję.
Grzesiunio, jeśli masz obniżone springi to oczywiście zadziała tak samo. W tym miejscu nasze mazdy sa identyczne, bez względu na pojemność silnika.
Grzesiunio, jeśli masz obniżone springi to oczywiście zadziała tak samo. W tym miejscu nasze mazdy sa identyczne, bez względu na pojemność silnika.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości