Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"
Bardzo cieszy, że w końcu pojawiła się BG GTX!
Mam nadzieję, że wątek będzie się systematycznie rozwijał.
Fotele widzę, że ktoś przełożył z polifta.
U mnie się plany strasznie przedłużają (kasa), chciałem na wiosnę wstawić swój temat o GTX, ale dopiero teraz będzie ogarniana blacharka (podłoga w gorszym stanie niż u ciebie, ale zawsze marzył mi się GTX/GTR a szukanie w pełni zdrowego egzemplarza to jak ktoś napisał igła w stogu (albo za parędziesiąt koła na ebay).
Mi kontrolka abs i ręcznego też palą się po odpaleniu, ale gasną za kilka sekund.
Myślę że na późne lato się wyrobię z planami, a wtedy może jakiś mini zlocik turboBG się uda zrealizować
Mam nadzieję, że wątek będzie się systematycznie rozwijał.
Fotele widzę, że ktoś przełożył z polifta.
U mnie się plany strasznie przedłużają (kasa), chciałem na wiosnę wstawić swój temat o GTX, ale dopiero teraz będzie ogarniana blacharka (podłoga w gorszym stanie niż u ciebie, ale zawsze marzył mi się GTX/GTR a szukanie w pełni zdrowego egzemplarza to jak ktoś napisał igła w stogu (albo za parędziesiąt koła na ebay).
Mi kontrolka abs i ręcznego też palą się po odpaleniu, ale gasną za kilka sekund.
Myślę że na późne lato się wyrobię z planami, a wtedy może jakiś mini zlocik turboBG się uda zrealizować
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Niedaleko mnie w ogrodzie u kogoś stoi taka trochę rozbita, zakręce się tam może coś ciekawego do wzięcia będzie
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
krzynio napisał(a):Jeśli chodzi o oleje do skrzyni to Ci napisze jakie lejemy do GTR później. Ewentualnie jak będziesz coś chciał zapytać to zadzwoń będzie szybciej
Później chyba już nastało Podeślij numer na PW jeśli możesz.
lewy323s napisał(a):Moim zdaniem podłoga niezaciekawa, ale do zrobienia. Z przodu pewnie będą dziury w okolic nóg kierowcy i pasażera i zeżarte progi wewnętrzne w tej okolicy. Generalnie najsłabiej chyba będzie wyglądało połączenie podłogi z progami. Zobaczysz po zdjęciu wykładziny. Zawieszenie z tyłu- pewnie luzów nie ma i jeszcze pojezdzi, ale gumy sztywne
Podłoga pod wykładziną obejrzana, tragicznie nie wygląda. Luzów za dużo nie ma, ale gum brak. Wszystko sparciałe i sypie się po ruszeniu.
Fedor napisał(a):Myślę że na późne lato się wyrobię z planami, a wtedy może jakiś mini zlocik turboBG się uda zrealizować
Czemu się nie chwalisz, że kupiłeś. Z chęcią zobaczę zdjęcia z prac nad Twoją perełką
Może się uda, ale mogę być czasowo wycięty do zimy
Guma88 napisał(a):Ciekawy i rzadki egzemplarz. Będę kibicował
Andrzeju oprócz kibicowania jeszcze zaproś mnie do swojego Monster Garage
jaaco napisał(a):Niedaleko mnie w ogrodzie u kogoś stoi taka trochę rozbita, zakręce się tam może coś ciekawego do wzięcia będzie
Jak będziesz miał chwile to najwyżej zobacz co w niej siedzi. Powoli robię listę plasticzków, zaślepek, mocowań, pierdołek...
Media z zabawy z autem wieczorem, szkoda, że miałem na to tylko kilka godzin
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Michał88 napisał(a):Andrzeju oprócz kibicowania jeszcze zaproś mnie do swojego Monster Garage
Michał wpadaj kiedy chcesz, Monster Garage jest otwarty dla chętnych. Wystarczy jeden telefon.
Podłoga żyje Jak widać jest kilka miejsc do poprawek i sprawdzenia jak daleko ruda zaszła. Ale tragedii nie ma Lewe tylne nadkole było już wcześniej robione, poza tym nie widać większych ingerencji w blacharke wnętrza
Andrzeju na pewno zadzwonie jak już przyprowadzę do Krk
Na tą chwile poskładana z powrotem do kupy i wstawiona do garażu. Przy okazji grzebania mam kilka nowych spraw do wyjaśnienia
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
No elegancko, od dołu wyglądało gorzej. Szczęściarz z ciebie
Przy okazji ja jakby co leję do mojej skrzyni na lato Motul 80w140 a zima 80w90, wchodzi ponad 3 litry mimo że podane jest 2.8.
Przy okazji ja jakby co leję do mojej skrzyni na lato Motul 80w140 a zima 80w90, wchodzi ponad 3 litry mimo że podane jest 2.8.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Michał, po stokroć zazdroszczę takiej budy. To co zobaczyłeś to nie rdza tylko redukcja masy
Zdrowizna, świetna baza do działania przy niej
Zdrowizna, świetna baza do działania przy niej
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
no to elegancja – francja
kielichy zdrowe , podłoga OK.
I te 2 pompy paliwa Auto już ma Polskie blachy ?
a te dziury nag głośnikami z tyłu ( boczki ) dobrze jest wygłuszyć matą – dużo ciszej wtedy jest w kabinie
zwłaszcza ze tył też ciągnie
kielichy zdrowe , podłoga OK.
I te 2 pompy paliwa Auto już ma Polskie blachy ?
a te dziury nag głośnikami z tyłu ( boczki ) dobrze jest wygłuszyć matą – dużo ciszej wtedy jest w kabinie
zwłaszcza ze tył też ciągnie
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Czarna A ta czerwona gdzie stoi?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Piotr89 napisał(a):To co zobaczyłeś to nie rdza tylko redukcja masy
I tak mi to przeszkadza, szczególnie od dołu i z zewnątrz... Tylne nadkola zaatakowane mocno, szczególnie widać spustoszenie przy dziurce po stronie kierowcy. Klapa tylna też jest mocno nadgryziona w dolnej części. Ogólnie maska i tylna klapa są potraktowane jakąś benzyną czy czymś tłustym. Nie idzie tego zmyć Poeksperymentuje jak auto będzie w Krk, w końcu porządny zapas chemii leży
DARO MAZDA 323 napisał(a):I te 2 pompy paliwa Auto już ma Polskie blachy ?
a te dziury nag głośnikami z tyłu ( boczki ) dobrze jest wygłuszyć matą – dużo ciszej wtedy jest w kabinie
zwłaszcza ze tył też ciągnie
Ładnie wyglądają 2 sztuki, ale do ich tematu wrócimy na dniach. Nie chce wrzucać za dużo info w jednym poście, kto by to czytał
PL blach jeszcze nie ma. I pewnie jeszcze chwila z tym zejdzie. Chce mieć w dowodzie prawdziwą datę produkcji, a nie rejestracji w CHF
Boczków raczej nie będę wygłuszał, z założenia auto ma być czysto weekendową zabawką.
Dowiedziałem się skąd w aucie zapach stęchlizny... Jest przeciek przy przedniej szybie, prawy górny róg. Rdzy tam trochę jest, także dokładnie nie wiem jeszcze czy to tylko uszczelka czy dziura w dachu. Poprzedni właściciel zakleił cały początek dachu czarną taśmą, przynajmniej wiem dlaczego.
Cukierek napisał(a):Widzę że masz MBC, ile obecnie ładuje boosta?
Michał88 napisał(a):Dużo nie zdążyłem pojeździć biorąc pod uwagę brak tablic, także z tego co mi się kojarzy jakieś 0,3-0,5.
Sprawdzone dokładnie ładuje 0,6
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Najprościej było by przełożyć wszystko co dobre do BG Lady in White Piotrka
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
0,6 czyli seryjnie, ja jeżdżę na 1,1
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Fedor napisał(a):0,6 czyli seryjnie, ja jeżdżę na 1,1
A zwykły GT bez modyfikacji ile mógłby mieć pchane, gdzieś widziałem że chyba nawet 1b?
Panowie a co to jest za sterownik pod fotelem pasażera?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
jaaco napisał(a):Panowie a co to jest za sterownik pod fotelem pasażera?
Ciężko mi na tą chwile powiedzieć, na pewno wyprodukowany przez Nisshinbo. To jedno z nowych pytań po rozbiórce
jaaco napisał(a):A zwykły GT bez modyfikacji ile mógłby mieć pchane, gdzieś widziałem że chyba nawet 1b?
A tego to już nie wiem, w każdym razie w tamtym czasie zrobili 3 wersje BP. Różniły się na pewno tłokami i krzywiznami wałków. Nie wiem nawet która siedzi w GTX'sie. Tak czy inaczej środek silnika i osprzęt z wersji 137 konnej leży w garażu
sylwo lepiej jak to zostanie w tej budzie, nie będzie dodatkowej rzeźby od dołu
Tak czy inaczej składaj dla mnie graty na osobną kupkę, odbiorę "przy okazji".
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
A1.0990-0204.4 to sterownik ABSu.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Michał ma rację, moja buda do GTX-a by się nie nadawała, inny tunel inaczej poprowadzony wydech, inne tylne zawieszenie, chociaż kto wie wszystko da się urzeźbić
Michał nie ma tragedii, wszystko do ogarnięcia tylko najlepiej od razu się za blachę zabrać
Michał nie ma tragedii, wszystko do ogarnięcia tylko najlepiej od razu się za blachę zabrać
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
jaaco napisał(a):A zwykły GT bez modyfikacji ile mógłby mieć pchane, gdzieś widziałem że chyba nawet 1b?
W sensie uturbiony gietek? Na pewno odpowiedzi udzielą mężczyźni którzy wkładali turbo do BP, w dziale projekty znajdzie się parę takich.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Dzięki Mr_Bartek
Bezpieczniki od ABS'u posprawdzane, powyjmowane, przeczyszczone. Po każdym jednym sprawdzałem efekt na zegarach, ale chyba za krótko czekałem na wynik Włączyłem zapłon, widać piękną lampkę ABS'u, po chwili słychać pyknięcie przekaźnika i mamy taki efekt
Uśmiech na twarzy, kilkukrotne sprawdzenie. Działa
Otworzyłem drzwi kierowcy, sprawdzam jeszcze raz. Nie działa ... Mimo ponownego przeczyszczenia wszystkiego nie udało się zmusić lampki do zgaśnięcia. Ot, kolejna rzecz do zrobienia dopisana do listy.
Bezpieczniki od ABS'u posprawdzane, powyjmowane, przeczyszczone. Po każdym jednym sprawdzałem efekt na zegarach, ale chyba za krótko czekałem na wynik Włączyłem zapłon, widać piękną lampkę ABS'u, po chwili słychać pyknięcie przekaźnika i mamy taki efekt
Uśmiech na twarzy, kilkukrotne sprawdzenie. Działa
Otworzyłem drzwi kierowcy, sprawdzam jeszcze raz. Nie działa ... Mimo ponownego przeczyszczenia wszystkiego nie udało się zmusić lampki do zgaśnięcia. Ot, kolejna rzecz do zrobienia dopisana do listy.
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości