Nie no jeżdżę autkiem i trudno się powstrzymać na światłach jak jakaś nowa beemka staje obok
Wyznanie grzechów:
1) SWAP silnika:
– regeneracja głowic (planowanie, gniazda zaworowe)
– pierścienie tłokowe NPR
– panewki główne ACL
– panewki korbowodowe ACL
– uszczelki pod głowicę Elring
– uszczelki pod dekiel zaworowy
– uszczelniacze zaworowe
– sprężynki na wałki
– uszczelki pod kolektor ssący
– uszczelniacze wałków rozrządu oraz wału korbowego przód i tył.
2) Regeneracja maglownicy.
3) Regeneracja półosi.
4) Zaprawki i malowanie komory silnika oraz pasa przedniego, wyciszenie grodzi matą GMS-011A.
5) Wymiana skrzyni biegów – w starej mechanizm różnicowy miał duże luzy.
6) Koło zamachowe 4,5kg
Szukam kolektora z KL-ZE z przepustnicą.freezoneq napisał(a):Wyklejenie grodzi coś zmieniło?
Wydaje mi się, że tak. Z zewnątrz dobiega głównie dźwięk mruczącego stada lwów
Ocenisz na jakimś spocie
