Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
O holipa faktycznie, ale mam też złotą pokrywę tak więc i tak będzie pasowało hehe

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kurcze zapomniałem ale wydaje mi się że tak.
Czarny:

Złoty:

Niestety w złotym gwint zaczyna się w innym miejscu i jak widać po dokręceniu napis nie jest równolegle z napisami na pokrywie
Czarny:
Złoty:
Niestety w złotym gwint zaczyna się w innym miejscu i jak widać po dokręceniu napis nie jest równolegle z napisami na pokrywie

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60



- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ale bida z tym napisem.Pobaw sie oringami pod korkiem i moze cos dobierzesz,zeby byl porzadnie.A jak nie to odklej ta naklejke i naklej poprawnie 

OddajMiKase napisał(a):ale bida z tym napisem.Pobaw sie oringami pod korkiem i moze cos dobierzesz,zeby byl porzadnie.A jak nie to odklej ta naklejke i naklej poprawnie
Albo podszlifować pokrywę, oczywiście bez wcześniejszego zatkania
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
OddajMiKase napisał(a):A jak nie to odklej ta naklejke i naklej poprawnie
tym razem nie ma tak fajnie bo to nie jest naklejka
Trzeba będzie jakiegoś oringa zastosować.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
po co sobie utrudniac,prosciej bedzie nakrecic do oporu,odciac gumówką(z tarczą listkową lub kamieniem do ostrzenia noży) gwint na równo z kapą i przyspawac na nowo już w odpowiedniej pozycji
oczywiście elektrodą,do napawania pod wodą 

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ktoś tu zapadł w sen Zimowy
Czas się budzić tekkenfan 


o to to, ja nie śpię ja czuwam
.
A tak poważnie to gnębie trzydziecha o nowego triggera, który mam nadzieje rozwiąże problem gubienia synchronizacji.
A tak po za tym to nic się nie dzieje, mazda stoi, rdzeweje i zabija akumulatory

A tak poważnie to gnębie trzydziecha o nowego triggera, który mam nadzieje rozwiąże problem gubienia synchronizacji.
A tak po za tym to nic się nie dzieje, mazda stoi, rdzeweje i zabija akumulatory


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Trzydziech za niedługo otworzy zakład chyba, ostatnio też mi wycinał (flansze) 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
nooo będzie oficjalny dystrybutorem flansz/triggerów dla Mazdy 


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No to up.
Przed sezonem postanowiłem rozwiązać problemy z przeładowywaniem więc postanowiłem zmienić WG (to już chyba 4 haha). Jako że na początku tial łanabi 38mm spisywał się elegancko (trzymał 0,5bara jak trza), to tym razem poszedłem w ori Tiala.
Po otwarciu paczki zastałem taki widok. Jakość samego zaworka była mega.

Niestety moja radość nie trwała długo bo jak się właśnie okazało WG jak przeładowywał tak przeładowuje, tak więc nie mam już pomysłów.
Chyba trzeba kuć silnik i ładować 2 bary
W między czasie ogarnąłem złoty korek MS i teraz napisy są idealnie w lini

Dodatkowo wpadł znaczek Astiny który swoje już przeleżał w szafce:


Z nowym noskiem było trochę rzeźby i bez młotka się nie obyło hehe. Żeby wszystko było cacy muszę jeszcze dorwać proste wzmocnienie czołowe (a przynajmniej jego górną część)
Przed sezonem postanowiłem rozwiązać problemy z przeładowywaniem więc postanowiłem zmienić WG (to już chyba 4 haha). Jako że na początku tial łanabi 38mm spisywał się elegancko (trzymał 0,5bara jak trza), to tym razem poszedłem w ori Tiala.
Po otwarciu paczki zastałem taki widok. Jakość samego zaworka była mega.
Niestety moja radość nie trwała długo bo jak się właśnie okazało WG jak przeładowywał tak przeładowuje, tak więc nie mam już pomysłów.
Chyba trzeba kuć silnik i ładować 2 bary

W między czasie ogarnąłem złoty korek MS i teraz napisy są idealnie w lini
Dodatkowo wpadł znaczek Astiny który swoje już przeleżał w szafce:
Z nowym noskiem było trochę rzeźby i bez młotka się nie obyło hehe. Żeby wszystko było cacy muszę jeszcze dorwać proste wzmocnienie czołowe (a przynajmniej jego górną część)

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
W chwili obecnej tylko podciśnienie do spodu, a góra jest otwarta, czyli tam gdzie powinien podłączony wężyk EBC jest tylko króciec.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości