NIEBO! napisał(a):Podziękowania w tym miejscu przede wszystkim dla dobrzyna22 za świetną fotorelację i pomoc w wyborze naprawdę fajnych świateł!!!![]()

www.mazdaspeed.pl
NIEBO! napisał(a):Podziękowania w tym miejscu przede wszystkim dla dobrzyna22 za świetną fotorelację i pomoc w wyborze naprawdę fajnych świateł!!!![]()

Arkadius 73 napisał(a):Jeżeli miałeś checka z tym błędem to powróci na bank , nie jestem zwolennikiem gazu w naszych silnikach ze względu – bo nie lubię albo na to że gniazda zaworowe puszczają ale to jak kto woli , masz zagwozdkę bo jakbyś nie miał junkersa to łatwiejsza diagnoza a tak to wróżenie z fusuf
btw. na śrubunki i spinki poszukaj w firmie Romix

em_dzej napisał(a):Bardzo ładnie wyszło i "prosto"
– choć do końca prosto nie było
Idąc za ciosem wykorzystałem najbardziej skomplikowany element jakim jest bez wątpienia przełącznik SPDT (ang. Single pole, double throw), czyli najzwyklejszy przełącznik jednobiegunowy, dwupozycyjny 
Dlaczego prawie? Przecież wszystko działa automatycznie, jest dzień świecą "dzienne", jest noc świecą "nocne"NIEBO! napisał(a):Podsumowując, ze światełek jestem bardzo zadowolony – prawie idealnie pracują z całą automatyką auta, ładnie świecą i sprawiają wrażenie trwałych.
... Może źle to ująłem ... to bardziej automatyka auta pozostawia jeszcze trochę do życzenia, niż same światła
tylko jeszcze nie wiem czy realizowalny, muszę bardziej zagłębić się jeszcze w schemat instalacji auta. Idea jest taka (oczywiście tylko na pozycji AUTO):
)




Tylko że ja potrzebuję te których nie masz wymienionychSocyopatic napisał(a):zakup sobie takie kolorowe jak ja u siebie wrzuciłem zamiast oemowych.
Spójrz jeszcze raz na zdjęcie które zaznaczyłem


19Maaarcin89 napisał(a):Gniazda zaworowe puszczają?? Co masz na myśli ze się gniazda wypalają czy co??Arkadius 73 napisał(a):Jeżeli miałeś checka z tym błędem to powróci na bank , nie jestem zwolennikiem gazu w naszych silnikach ze względu – bo nie lubię albo na to że gniazda zaworowe puszczają ale to jak kto woli , masz zagwozdkę bo jakbyś nie miał junkersa to łatwiejsza diagnoza a tak to wróżenie z fusuf
i jeżdżę za półdarmo. 

Nie wiem z czego korzystałeś poprzednio, ale jestem bardzo zadowolony i polecam. Zostało mi jeszcze na 3 – 4 czyszczenia .... po spryskaniu po kilku minutach po prostu przetarłem szmatką do sucha i taki był efekt ... sam nie wierzyłemPrzemysław napisał(a):tym razem skorzystam z tego specyfiku co Ty.



NIEBO! napisał(a):po prostu przetarłem szmatką do sucha i taki był efekt

Myślałem, że któraś poduszka puściła, ale okazało się że są sprawne. Spróbujemy w tym kierunku NIEBO! napisał(a):bo mam wrażenie, że zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym mogła mieć ścisły związek z brudnymi filtrami gazu,
Rumcajs napisał(a):Wywaliło Ci czeka na jałowym i gazie
Rumcajs napisał(a):: Widziałem dziś porsche cayenne na stacji jak tankowal lpg

NIEBO! napisał(a):
Nawet jak silnik nie przeżyje następnych 100kkm na gazie to i tak się opłacało!!! Bo to auto nie będzie już raczej wtedy ze mną,



Socyopatic napisał(a):"Uwielbiam" takie podejscie w stylu "po mnie to i potop"..
wystarczy prześledzić wątek i spojrzeć na modyfikacje żeby mieć inne zdanie 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości