Mazda6 GY L3-DE '03
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Panie moderator USUN TEN POST !
Ostatnio edytowano 4 gru 2013, 20:47 przez bula6595, łącznie edytowano 1 raz
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Rozcięcie za pomocą mini szlifierki z biedronki. Mam do tego tarcze niezbrojone o grubości 1,5mm co idealnie wpasowuje się w opcje rozcięcia tych lamp. Niestety jest tam dużo syfu a plastik który musimy przeciąć jest grubości 3 mm. Materiał twardy lubiący odpryskiwać. Należu uważać na przegrzania tarczy ponieważ wtedy materiał zaczyna nadmiernie mięknąć i utrudniać pracę. Zaraz za warstwą do przecięcia mamy odbłyśnik więc trzeba uważać z głębokością cięcia metoda kawałek po kawałku tu się idealnie sprawdza.

Rozcinanie kloszy zewnętrznych jest równie proste jak tych z klapy wystarczy tylko dobre oświetlenie i szlifiereczka. nie mam pojęcia czy coś innego będzie równie skuteczne ale na pewno nie ma opcji z rozgrzaniem i rozklejeniem tego tematu.

Matowienie robię papierem wodnym 800-ka ale zanim cokolwiek zrobicie po rozcięciu OBOWIĄZEK to maskowanie tych części klosza które mają zostać nienaruszone to dziadostwo rysuje się nawet przez dotknięcie chusteczki higienicznej.

Zabezpieczamy również wewnętrzną stronę odciętego klosza w całości ponieważ po cięciu zostanie nam kupę syfu w miejscu cięcia i wszędzie indzie. musimy to odczyścić i wypolerować ( papier 800 ) do względnej przeźroczystości dlatego że po położeniu czarnego kleju do szyb w tym miejscu nie zostanie nam biała ramka.
I O ZGROZO po przeszlifowaniu i wstępnym odczyszczeniu tej części ukaże się nam mały rowek na około 1,5 mm szerokości w którym przynajmniej w moich lampach zalęgły się jakieś glony. to trzeba dobrze odczyścić ponieważ potem może nam się tam klej źle trzymać.

Hiper ważnym aspektem całej zabawy jest taśma zabezpieczająca oraz farba.
Do malowania lamp Przednich używałem taśmy za 3 zł marketówki i to zdało egzamin tu mamy problem tej maści iż pokrycie jest inne niż na lampach przednich mało co się go trzyma nawet taśma więc do tego celu lepiej kupić taśmę 3M w konkretnym sklepie.
Jeśli ktoś ma sprężarkę z pistoletem lakierniczym polecam jego użycie a przede wszystkim położenie dobrego podkładu przed malowaniem jak tego nie zrobiłem i efekt jaki będzie taki będzie ( w moim przypadku
)

Kwestia samej farby to już też spora różnica. Lampy z klapy są malowane marketówką ( kupiona przed wypłatą. ) druga farba kupiona w lakierni akryl czarny mat szybko schnący 45 PLN i w sumie pierwsze użycie pokazuje przepaść jakościową w samym malowaniu. MASAKRA!

ogólnie wszystko obecnie schnie jutro ciąg dalszy zabawy i pewnie wyniki końcowe mojego spartaczenia całej roboty
Mam nadzieje że całość będzie się świetnie prezentować


Rozcinanie kloszy zewnętrznych jest równie proste jak tych z klapy wystarczy tylko dobre oświetlenie i szlifiereczka. nie mam pojęcia czy coś innego będzie równie skuteczne ale na pewno nie ma opcji z rozgrzaniem i rozklejeniem tego tematu.

Matowienie robię papierem wodnym 800-ka ale zanim cokolwiek zrobicie po rozcięciu OBOWIĄZEK to maskowanie tych części klosza które mają zostać nienaruszone to dziadostwo rysuje się nawet przez dotknięcie chusteczki higienicznej.

Zabezpieczamy również wewnętrzną stronę odciętego klosza w całości ponieważ po cięciu zostanie nam kupę syfu w miejscu cięcia i wszędzie indzie. musimy to odczyścić i wypolerować ( papier 800 ) do względnej przeźroczystości dlatego że po położeniu czarnego kleju do szyb w tym miejscu nie zostanie nam biała ramka.
I O ZGROZO po przeszlifowaniu i wstępnym odczyszczeniu tej części ukaże się nam mały rowek na około 1,5 mm szerokości w którym przynajmniej w moich lampach zalęgły się jakieś glony. to trzeba dobrze odczyścić ponieważ potem może nam się tam klej źle trzymać.

Hiper ważnym aspektem całej zabawy jest taśma zabezpieczająca oraz farba.
Do malowania lamp Przednich używałem taśmy za 3 zł marketówki i to zdało egzamin tu mamy problem tej maści iż pokrycie jest inne niż na lampach przednich mało co się go trzyma nawet taśma więc do tego celu lepiej kupić taśmę 3M w konkretnym sklepie.
Jeśli ktoś ma sprężarkę z pistoletem lakierniczym polecam jego użycie a przede wszystkim położenie dobrego podkładu przed malowaniem jak tego nie zrobiłem i efekt jaki będzie taki będzie ( w moim przypadku

Kwestia samej farby to już też spora różnica. Lampy z klapy są malowane marketówką ( kupiona przed wypłatą. ) druga farba kupiona w lakierni akryl czarny mat szybko schnący 45 PLN i w sumie pierwsze użycie pokazuje przepaść jakościową w samym malowaniu. MASAKRA!

ogólnie wszystko obecnie schnie jutro ciąg dalszy zabawy i pewnie wyniki końcowe mojego spartaczenia całej roboty
Mam nadzieje że całość będzie się świetnie prezentować

Ostatnio edytowano 4 gru 2013, 21:22 przez bula6595, łącznie edytowano 4 razy
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Człowieku przecierasz polskie szlaki rozkładania i malowania tylnych lamp
wcześniej raz tylko widziałem na rosyjskiej stronie podobne rzeczy 
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
No i kolejna ważna sprawa opiszę jak wejdę na kompa i poedytuje te posty bo się śmietnik robi :–)
Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka
=======> też do skasowania szkoda ze nie mogę usuwać swoich postów .. <==========
Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka
=======> też do skasowania szkoda ze nie mogę usuwać swoich postów .. <==========
Ostatnio edytowano 4 gru 2013, 21:08 przez bula6595, łącznie edytowano 1 raz
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
duży plus za odwagę w zabawie z tylnymi lampami 

Dobra trochę posprzątałem parę postów jest do usunięcia
ale kroczki do tej pory zrobione już są opisane w poprzednim poście Ku pamięci. Jeśli coś sobie przypomnę to dopiszę 
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Chyba Ci podeślę swoje do takiej operacji...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
To jest temat na dzień kiedy wszystko skończę i będą efekty na aucie widoczne
Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
very fajnie Ci to wyszło! 
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
No i po fakcie





Tak widać miejsca przegrzania podczas cięcia . niestety nie dałem rady tego spolerować trzeba by było dodatkowo jeszcze wszystko przyciąć. Lepszym rozwiązaniem jest zapobieganie więc nie dopuszczenie do przegrzania tarczy ani plastiku bo potem są problemy.
Klejenie na samym kleju do szyb.
efekt po montażu widać na załączonych zdjęciach. Po całej operacji doszedłem do wniosku że trzeba to tego typu zabawy dobrać lepsze narzędzia. Na pewno odpowiednią przystawkę do polerowania i odpowiednio większą ilość papieru ściernego wielu gradacji
Farba za 45 pln nawet ta w sprayu jest znacznie wytrzymalsza i lepiej pokryła powierzchnię. Przed klejeniem wszystko dokładnie umyć i odtłuścić. szczególnie Pozostałe części chromów bo zostają na nich odciski palców.





Tak widać miejsca przegrzania podczas cięcia . niestety nie dałem rady tego spolerować trzeba by było dodatkowo jeszcze wszystko przyciąć. Lepszym rozwiązaniem jest zapobieganie więc nie dopuszczenie do przegrzania tarczy ani plastiku bo potem są problemy.
Klejenie na samym kleju do szyb.
efekt po montażu widać na załączonych zdjęciach. Po całej operacji doszedłem do wniosku że trzeba to tego typu zabawy dobrać lepsze narzędzia. Na pewno odpowiednią przystawkę do polerowania i odpowiednio większą ilość papieru ściernego wielu gradacji
Farba za 45 pln nawet ta w sprayu jest znacznie wytrzymalsza i lepiej pokryła powierzchnię. Przed klejeniem wszystko dokładnie umyć i odtłuścić. szczególnie Pozostałe części chromów bo zostają na nich odciski palców.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Stary jesteś pierwszy, więc nie przejmowałbym się że w 100% nie wyszło, dzięki za rade co do cięcia, może w następny rok się coś o tym pomyśli
przyciemnij szyby jeszcze.. ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości