Mazda Xedos 6 CA KL ~'94 – Sylwo
Chłopaki doradźcie co zrobić z tą instalacją alarmu, może da się przerobić pilota żeby nowy działał zamiast starego? Jak porównałem centralki to nowa wydaje się "odpustowa" przy starej 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Myślę że problem leży w którymś podzespole pilota, może warto oddać go do jakiegoś elektronika który by go wybadał i wymienił uszkodzone podzespoły.
Ale też myślę że centralka z pilotem współpracuje na określonej częstotliwości i powinna być możliwość ponownego ich zgrania, tak na wypadek rozstrojenia. dlaczego więc nie spróbować pożenić nowego pilota z ori centralką. w dużej mierze za ustalenie częstotliwości transmisji biorą cewki i można je dostrajać.
Ale też myślę że centralka z pilotem współpracuje na określonej częstotliwości i powinna być możliwość ponownego ich zgrania, tak na wypadek rozstrojenia. dlaczego więc nie spróbować pożenić nowego pilota z ori centralką. w dużej mierze za ustalenie częstotliwości transmisji biorą cewki i można je dostrajać.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Raczej pilota z takiej centralki "odpustwej" nie dostroisz do ori.
Ewentualnie jeśli bylaby taka możliwość musisz znać komendę do programowania.
Na początek spróbuj zmienić przyciski w pilocie.
Ewentualnie jeśli bylaby taka możliwość musisz znać komendę do programowania.
Na początek spróbuj zmienić przyciski w pilocie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Stary pilot na pewno nie zostanie w użytku bo wygląda strasznie i działa topornie.
Pogadam w poniedziałek ze specem od centralek.
Pogadam w poniedziałek ze specem od centralek.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
to może ten spec coś dobierze, ewentualnie obudowe w pilocie ci zmieni i tak jak noxes napisał wymieni guziki.
Ja też muszę w 626 założyć pilota, bo centralny jest a nie chce w zimie kluczyka ulamac w zamku...
Ja też muszę w 626 założyć pilota, bo centralny jest a nie chce w zimie kluczyka ulamac w zamku...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Co to z tymi pilotami jest... U mnie został seryjny sterownik, pilot wożę w aucie, ale za ori centralką mam zamontowaną jakąś inną i działa. W czwartek zacząłem bawić się starym pilotem i nie mogłem później rozbroić alarmu bo przycisk się zaciął... Co za wstyd 


No właśnie, dlatego ja boje się akcji pilot.
Mam immo, pilot ledwie działa, i odłączenie np aku kończy się uziemieniem auta.
Kluczyk też mam jeden, pogięty już, chciałem dorobić scyzoryk z pilotem, i odrazu ogarnąć centralny z tym że pytanie czy nie bedzie problemu z immo.
Mam immo, pilot ledwie działa, i odłączenie np aku kończy się uziemieniem auta.
Kluczyk też mam jeden, pogięty już, chciałem dorobić scyzoryk z pilotem, i odrazu ogarnąć centralny z tym że pytanie czy nie bedzie problemu z immo.
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
immo jest w kluczyku. Powiedział mi kiedyś 150zł za dorobienie kluczyka z immo tyle że nie wiem jak to by było z pilotem od centralnego.

Nie powiedziałbym że w moim kluczyku jest immo. W każdym razie, jak zamkne auto z pilota, a otworze kluczykiem to go nie odpale. zamykajac pilotem, muszę otwierać pilotem. Więc korzystam teraz tylko z kluczyka, który i tak już źle wygląda...
Sory za OT ale jakoś tak się na ten temat dyskusja rozwineła
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Kaszel91 napisał(a):Nie powiedziałbym że w moim kluczyku jest immo.
łatwo sprawdzić np idziesz do reala tam gdzie facio kluczyki dorabia i mówisz żeby Ci sprawdził czy masz imo i już , ja tak zrobiłem , bez problemu sprawdził 5 sekund to trwało
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
w moim Kamciu '97 jest w kluczyki. A Czarnym '93 chyba nie było. Zakończmy dyskusje, modeator się wkurzy 


DamianSzatan666 napisał(a):Zakończmy dyskusje, modeator się wkurzy
Racja
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Bounty napisał(a):DamianSzatan666 napisał(a):Zakończmy dyskusje, modeator się wkurzy
Racja
Dokładnie
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Moze kolego powinnes miec tak jak u mnie jest,
mialem ori centralke sterowana z kluczyka tylko a alarmiarz dolozyl mi centralke sterowana z pilota,
malo tego ta nowa centralka steruje ori i wszystko jest ok,moze u ciebie tez tak trzeba zrobic.
mialem ori centralke sterowana z kluczyka tylko a alarmiarz dolozyl mi centralke sterowana z pilota,
malo tego ta nowa centralka steruje ori i wszystko jest ok,moze u ciebie tez tak trzeba zrobic.
Ciekawa myśl. Wpiąć się w kable starej centralki nie wyrzucając jej?
Myślałem też żeby zastąpić centralkę czyli przepiąć przewody z wtyczki ori do wtyczki z nowej centralki.
Myślałem też żeby zastąpić centralkę czyli przepiąć przewody z wtyczki ori do wtyczki z nowej centralki.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Mozesz tak sprobowac, u mnie ori jest pod kierownica a dokladana jest w prawym slupku pasazera i wszystko dziala.
U brata w oplu wycielismy ori a wlozylismy od ''STIGA'' i tez dziala wiec moze podjedz do alarmiarza to ci powie co i jak
U brata w oplu wycielismy ori a wlozylismy od ''STIGA'' i tez dziala wiec moze podjedz do alarmiarza to ci powie co i jak
sylwo napisał(a):Ciekawa myśl. Wpiąć się w kable starej centralki nie wyrzucając jej?
Starą centralkę powinieneś zostawić. U mnie centralka stiga daje wygnał na ori centralke i dopiero ona zamyka/otwiera zamek.
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Chyba źle się rozumiemy, u mnie poza centralką ori jest centralka alarmu tez z logo mazdy. Po wypięciu jej centralka zamka działa.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Teraz rozwinie się ciekawa dyskusja 
– Pierścienie Tłokowe NPR po 340 PLN komplet
– Panewki główne ACL 160 PLN Komplet
– Panewki Korbowodowe ACL 180 PLN komplet
– Uszczelki pod głowicę Elring 2x120 PLN = 240 PLN
– Uszczelki pod dekiel zaworowy 55 PLN x 2 OEM = 110 PLN
– Uszczelniacze zaworowe 90 PLN Komplet Takoma
– Sprężynki na wałki 100 PLN Komplet OEM
– Uszczelki pod kolektor ssący 40 PLN x 2 zamiennik jakiś 80 PLN
– Uszczelniacze wałków rozrządu oraz wału korbowego przód i tył OEM 35+35+45+100 PLN = 215 PLN
– Obróbka obydwu głowic to 400 PLN
– Pierścienie Tłokowe NPR po 340 PLN komplet
– Panewki główne ACL 160 PLN Komplet
– Panewki Korbowodowe ACL 180 PLN komplet
– Uszczelki pod głowicę Elring 2x120 PLN = 240 PLN
– Uszczelki pod dekiel zaworowy 55 PLN x 2 OEM = 110 PLN
– Uszczelniacze zaworowe 90 PLN Komplet Takoma
– Sprężynki na wałki 100 PLN Komplet OEM
– Uszczelki pod kolektor ssący 40 PLN x 2 zamiennik jakiś 80 PLN
– Uszczelniacze wałków rozrządu oraz wału korbowego przód i tył OEM 35+35+45+100 PLN = 215 PLN
– Obróbka obydwu głowic to 400 PLN
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
uuuu ładna lista i kosztowna 
To wszystko masz zamiar wymienic ?
To wszystko masz zamiar wymienic ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości