gaśnie po chwili po przełączeniu na gaz
Strona 1 z 1
witam serdecznie . dzis zostałem posiadaczem mazdy 323f 1.8 wiec witam podwójnie klubowiczów
mam mały problem . odrazu zaznaczam ze nie znam sie na instalacjach lpg(jestem mechanikiem ale gaz to dla mnie magia) .
wiec problem tkwi w tym ze po przełączeniu na gaz chwilke pochodzi i zawsze w tym samym czasie po uływie 5 sek. słychac takie ,,tykńięćie,, i sie wyłącza . ma ktos jakis pomysł albo moze miał podobny problem ?
z góry dziekuje za odpowiedzi.
mam mały problem . odrazu zaznaczam ze nie znam sie na instalacjach lpg(jestem mechanikiem ale gaz to dla mnie magia) .
wiec problem tkwi w tym ze po przełączeniu na gaz chwilke pochodzi i zawsze w tym samym czasie po uływie 5 sek. słychac takie ,,tykńięćie,, i sie wyłącza . ma ktos jakis pomysł albo moze miał podobny problem ?
z góry dziekuje za odpowiedzi.
- Od: 28 sie 2013, 21:55
- Posty: 6
- Auto: mazda 323f BA 114 km 1997 r.
Czy ta instalacja to koltec z rozdzielaczm gazu i plastikowymi wtryskami ? Jak to ta to mugłbym pomóc 500141124
Ostatnio edytowano 29 sie 2013, 09:19 przez krzysek71, łącznie edytowano 1 raz
\wojskowy napisał(a):Ha ha ha . Jest do fula jak juz musisz wiedziec
nie pisałem tego złośiwie,po prostu 99% wskażnikow stanu gazu na przełączniku przekłamuje.
Pisałeś zresztą że o gazie nie masz bladego pojęcia...
Niektóre zawory na butli jak sie zatankuje do pełna właśnie potrafią się blokować.pomaga postukanie małym młotkiem lub kluczem w ów zawór(oczywiście z rozwagą)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
a wiec sprawa ma sie tak. posiadam instalacje KOLTEC VG392
dzis troche pogrzebałem w instalacji i mam kilka pytan .
wymieniłem filtr i stary był zamontowany strzałką w strone silnika korkowego to dobrze ? pytam bo poprzedni wlasciciel sam naprawiał instalacje i mogł pomylic,,, (rys nr. 1)
rozebrałem takze tłoczek silnika krokowego i go przeczyśćiłem i przesmarowałem wd40 . ale bez skutku .nadal gasnie po chwili.
zrobiłem takze test .. odłączyłem od silnika krokowego wtyczke nr.3 i o dziwo objaw był taki sam na chcwilke sie włączył i zgasł. to jest wgl mozliwe przeciez nie powinien chyba odpalic wcale na chłopski rozum ?
i jaką funkcje pełni ten element do ktorego podłączona była kostka nr.2 ? ta koncowka na sprężynce powinna sie wysówac czy cos? bo był sztywny nie chodził ani w jedna ani w drugą . to normalne ?
dzis troche pogrzebałem w instalacji i mam kilka pytan .
wymieniłem filtr i stary był zamontowany strzałką w strone silnika korkowego to dobrze ? pytam bo poprzedni wlasciciel sam naprawiał instalacje i mogł pomylic,,, (rys nr. 1)
rozebrałem takze tłoczek silnika krokowego i go przeczyśćiłem i przesmarowałem wd40 . ale bez skutku .nadal gasnie po chwili.
zrobiłem takze test .. odłączyłem od silnika krokowego wtyczke nr.3 i o dziwo objaw był taki sam na chcwilke sie włączył i zgasł. to jest wgl mozliwe przeciez nie powinien chyba odpalic wcale na chłopski rozum ?
i jaką funkcje pełni ten element do ktorego podłączona była kostka nr.2 ? ta koncowka na sprężynce powinna sie wysówac czy cos? bo był sztywny nie chodził ani w jedna ani w drugą . to normalne ?
- Od: 28 sie 2013, 21:55
- Posty: 6
- Auto: mazda 323f BA 114 km 1997 r.
Przyczyn morze być wiele jak chcesz to zadzwoń to ci pomogę bo strasznie dużo pisania . Ja sam doszedłem co do czego w swoim xedzie bo też jakiś pseudo gazownik próbował naprawić i tylko więcej biedy narobił. Tel 500 141 124
Kto szuka ten znajdzie . A tak swoją drogą ciekawi mnie ile zapłaciłeś za silniczek krokowy ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości