Mazda Xedos 6 CA KF '98 Raptor
pomału biorę się za budę, co nie znaczy, że odpuszczam mechanikę 
pierwszy mały mod – wybielenie przednich kierunkowskazów


pierwszy mały mod – wybielenie przednich kierunkowskazów



-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Chciałem napisać "na plus", ale jeszcze nie widziałem w tym temacie czegoś na minus
I tak pierwsze co bym zrobił gdybym miał okazję spotkać to autko, to bym podbiegł i otworzył maskę
I tak pierwsze co bym zrobił gdybym miał okazję spotkać to autko, to bym podbiegł i otworzył maskę
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
No Fajny Xedosik:) znajomy tez ma z silnikiem kl-ze 200 konny teraz po zrobieniu ma 235koni jedzie fajnie:D pozdrawiam 

Świetny Xed. Bardzo ładnie pod maską
Też się czaję na taki korek, szkoda, że przegapiłem go na forum...
Też się czaję na taki korek, szkoda, że przegapiłem go na forum...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3199 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dzisiaj mi uciekł piękny zachód słońca, a na dodatek pod ręką był tylko telefon 

Dopisano N, 11 sie 2013, 21:20:
Dzisiaj pojechaliśmy w to miejsce jeszcze raz, tym razem z kolegą z regionu Nightfall'em
i niestety znów nie udało się uchwycić zachodu
tym razem słońce zniknęło w chmurach.







Dopisano N, 11 sie 2013, 21:20:
Dzisiaj pojechaliśmy w to miejsce jeszcze raz, tym razem z kolegą z regionu Nightfall'em







-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Moim zdaniem lepiej, że zniknęło, gdyż oglądając zdj nr. 4 od góry, moja szczęka witała się z podłogą 

- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF


- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
o xenonie już myślałem ale czuję strach przed władzą
a Ty Roni masz xenon?
i tak apropo Twojego gwintu... DOPASUJ COŚ DO XEDOSA

a Ty Roni masz xenon?
i tak apropo Twojego gwintu... DOPASUJ COŚ DO XEDOSA


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):o xenonie już myślałem ale czuję strach przed władzą![]()
![]()
a Ty Roni masz xenon?
i tak apropo Twojego gwintu... DOPASUJ COŚ DO XEDOSA
Ja jeżdżę na xenonie 6k jakoś od zimy, miałem już kontrolę i jakoś nie zwrócił uwagi na to
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Taka prawda że przy soczewce nic ci nie zrobią, powinny być też spryskiwacze lamp ale na to akurat przymykają oko więc śmiało wkladaj xenon tylko 4300
Zapraszam do Radomska zgwintujemy to
Wysłane z mojego ST26i za pomocą Tapatalk 2
Zapraszam do Radomska zgwintujemy to
Wysłane z mojego ST26i za pomocą Tapatalk 2
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
heh Radomsko jest bardzo daleko i nie chcę jechać 500km na darmo ale jak byś na pewno potrafił coś dopasować to przyjechał bym, uwierz mi
gdyby gwint do xedosa był tańszy to dawno bym już na nim jeździł, 2kzł jestem w stanie na to wydać ale dedykowany kosztuje 5 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Wady i zalety są w tym
Wada cena i czas oczekiwania a zaleta że z drugą taką nie miniesz się na drodze dlatego moja 626 ma dożywocie 
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Co Adam , za wysoko Ci jeszcze? Nie powiem , podoba mi się to bardzo, jak nisko auto siedzi , tylko gorzej jak trzeba zacząc nim jechac:) Nie będę już tu pitolił o złych drogach w Polsce , ale nawet zwykłe podjeżdzanie do krawężnika sprawia problem , bo pod większośc nie da rady podjechac niestety.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
deejay27 napisał(a):Same sprężyny nie są aż tak hardcorowe
Gwint może dać większy komfort od samej twardej sprężyny
Z pewnością jest bardziej hardcorowy pod względem kosztów
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3199 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
mi w zasadzie nie chodzi o obniżenie ale o trakcję, same sprężyny jednak za bardzo się uginają i na zakrętach czuć przechyły, na gwincie można o tym zapomnieć, autko prowadzi się jak gokart.
Ale oczywiście gwint swoje kosztuje i dlatego uważam, że Xed wybrał ciekawe rozwiązanie i chyba też na razie tak zrobię.
Xed, powiedz im jakie
Ale oczywiście gwint swoje kosztuje i dlatego uważam, że Xed wybrał ciekawe rozwiązanie i chyba też na razie tak zrobię.
Xed, powiedz im jakie

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości