Mazda3 BL Z6 2011 Kirei by KMB
Nie to chyba nie ja... :–) Choć trochę po Wrocku latałem...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
A może Sport 2.0 – one jak KIREI wyglądają.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Pogoda na majówkę nie rozpieszczała...
Lało, lało... Aż... Przestało...
Zatem sobota i niedziela poświęcona na porządne ogarnięcie autka. Poszło mycie i glinka po zimie.
Przy okazji potestowałem sobie czy wosk faktycznie coś daje. No i daje (Collinite 476S). Oczywiście po aplikacji przedzimowej (lewa strona maski) śladu nie ma... Ale tyle myć było w międzyczasie...
Tak więc pod dwóch dniach walki z nadwoziem mam poczucie dobrze zrobionego zadania. Wkrótce zakup nowego wosku... Zastanawiam się nad tym droższym Collinite...
I ten zapach wosku – ciągle w nosie. Uczucie zmacania każdego centymetra autka też bezcenne.
Oponki potraktowane VALETPRO, wykańcza na satynowo. Też się kończy... Oj będzie trzeba uzupełnić zapasy.
Lało, lało... Aż... Przestało...
Zatem sobota i niedziela poświęcona na porządne ogarnięcie autka. Poszło mycie i glinka po zimie.
Przy okazji potestowałem sobie czy wosk faktycznie coś daje. No i daje (Collinite 476S). Oczywiście po aplikacji przedzimowej (lewa strona maski) śladu nie ma... Ale tyle myć było w międzyczasie...
Tak więc pod dwóch dniach walki z nadwoziem mam poczucie dobrze zrobionego zadania. Wkrótce zakup nowego wosku... Zastanawiam się nad tym droższym Collinite...
I ten zapach wosku – ciągle w nosie. Uczucie zmacania każdego centymetra autka też bezcenne.
Oponki potraktowane VALETPRO, wykańcza na satynowo. Też się kończy... Oj będzie trzeba uzupełnić zapasy.
Ostatnio edytowano 26 sie 2013, 13:29 przez KMBak, łącznie edytowano 6 razy
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Moje ulubione drzewko (bohater zimowej sesji viewtopic.php?p=2529316#p2529316) walczące o przetrwanie...
A tym tygodniu jadę do ASO w sprawie hamulca (na diagnozę, zgodnie z tematem viewtopic.php?f=477&t=144291), Mazda Polska zleciła badanie... Zobaczymy.
A przy okazji montuję ultradźwiękowy odstraszasz gryzoni, bo domestos i tunap nie były wystarczające i mimo nich był gość pod maską – na szczęście nic nie zżarł – zostawił tylko trochę błota i sierści.
ASO też będzie sprawdzać możliwość podłączenia LEDów jako DRL, bo u mnie włączają się światła mijanie wraz z silnikiem (mimo pozycji OFF na przełączniku świateł)...
Chcę zamontować takie:
http://allegro.pl/prawdziwe-swiatla-do- ... 43468.html
Jestem otwarty na wasze rady w kwestii tych LED'ów, bo jestem zielony...
A tym tygodniu jadę do ASO w sprawie hamulca (na diagnozę, zgodnie z tematem viewtopic.php?f=477&t=144291), Mazda Polska zleciła badanie... Zobaczymy.
A przy okazji montuję ultradźwiękowy odstraszasz gryzoni, bo domestos i tunap nie były wystarczające i mimo nich był gość pod maską – na szczęście nic nie zżarł – zostawił tylko trochę błota i sierści.
ASO też będzie sprawdzać możliwość podłączenia LEDów jako DRL, bo u mnie włączają się światła mijanie wraz z silnikiem (mimo pozycji OFF na przełączniku świateł)...
Chcę zamontować takie:
http://allegro.pl/prawdziwe-swiatla-do- ... 43468.html
Jestem otwarty na wasze rady w kwestii tych LED'ów, bo jestem zielony...
Ostatnio edytowano 26 sie 2013, 13:32 przez KMBak, łącznie edytowano 3 razy
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
jak dla m,nie wygląd i miejsce montażu OK. Ciekawe tylko jak z działaniem będzie. jak kiedyś, parę miesięcy temu rozkminialłem co i jak z podłączeniem, to podobno jest tak: w pozycji OFF LEDy, po włączeniu na mijania z dźwigienki LEDY gasną. Jak z pozycjami z tyłu nie pamiętam, ale logika sugerowałaby, że z tylu nie pali się nic przy LEDach. Tylko... jeden szkopuł (przynajmniej jak dla mnie) – przy włączonych LEDach w przypadku używania spryskiwaczy szyby te od reflektorów niestety działają również tak jak do tej pory i wg mojego ASO nie idzie tego obejść
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
wszystko wyglada super
mysle, ze najwazniejsze, abys otrzymal z produktem homologacje...
moze popros sprzedawce o jej numer i sprawdz go?
mysle, ze najwazniejsze, abys otrzymal z produktem homologacje...
moze popros sprzedawce o jej numer i sprawdz go?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Właśnie ponoć te LEDy mają homologację, dlatego się nimi zainteresowałem.
Co do montażu – w ASO powiedzieli, że automatyczne zapalnie świateł jest realizowane na dwa sposoby. Sposób 1 – dodatkowy moduł montowany już w Europie – i wtedy łatwo LED'y zrobić. Sposób 2 – włączanie świateł z zapłonem jest zaprogramowane w komputerze – i wtedy D*PA. Można sobie LED'y zrobić ale mijania i tak się będą palić = mija się z celem.
Ja liczę, że mam sposób 1 – bo na manetce mam OFF (i w tej pozycji przełącznika światła się zapalają w chwili włączenia zapłonu) – myślę, że Mazda by tego tak nie zostawiła (zrobiła ON, albo jakoś) i jest to wynik dodatkowo montowanego modułu. Ale może się mylę...
A w ogóle to przy DRL'ach tył powinien się palić czy nie – bo jakieś sprzeczne informację są w tym zakresie?! Ja na tył też mam LED'y fabrycznie zamiast żarówek (więc oszczędność prądowa – która mnie popycha do montażu przednich LED'ów jest (DRL = 5W zamiast 2x50W – czyli 95W może łykać akumulator w tym samym czasie i się doładowywać), ale ciekawy jestem jak to jest rozegrane jak DRL montowany jest przez Producenta.
Co do montażu – w ASO powiedzieli, że automatyczne zapalnie świateł jest realizowane na dwa sposoby. Sposób 1 – dodatkowy moduł montowany już w Europie – i wtedy łatwo LED'y zrobić. Sposób 2 – włączanie świateł z zapłonem jest zaprogramowane w komputerze – i wtedy D*PA. Można sobie LED'y zrobić ale mijania i tak się będą palić = mija się z celem.
Ja liczę, że mam sposób 1 – bo na manetce mam OFF (i w tej pozycji przełącznika światła się zapalają w chwili włączenia zapłonu) – myślę, że Mazda by tego tak nie zostawiła (zrobiła ON, albo jakoś) i jest to wynik dodatkowo montowanego modułu. Ale może się mylę...
A w ogóle to przy DRL'ach tył powinien się palić czy nie – bo jakieś sprzeczne informację są w tym zakresie?! Ja na tył też mam LED'y fabrycznie zamiast żarówek (więc oszczędność prądowa – która mnie popycha do montażu przednich LED'ów jest (DRL = 5W zamiast 2x50W – czyli 95W może łykać akumulator w tym samym czasie i się doładowywać), ale ciekawy jestem jak to jest rozegrane jak DRL montowany jest przez Producenta.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
nie kombinuj tutaj prosze
podaj tylko czy masz "running lights" czy nie
Dopisano Pn, 20 maja 2013, 12:21:
po Twoim PW napisze, ze masz running lights...
czyli na ta chwile zapomnij o DRL-ach
a skoncentruj sie na zmianie modulu swiatel lub przerobieniu go na "odpowiedni"
podaj tylko czy masz "running lights" czy nie
Dopisano Pn, 20 maja 2013, 12:21:
po Twoim PW napisze, ze masz running lights...
czyli na ta chwile zapomnij o DRL-ach
a skoncentruj sie na zmianie modulu swiatel lub przerobieniu go na "odpowiedni"
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witaj!
Co do świateł do jazdy dziennej: z tego co wiem, to TYŁ NIE MUSI SIĘ ŚWIECIĆ, gdy świecą się światła RDL (Do jazdy dziennej). Tak miałem w poprzednim samochodzie- no i w nowych samochody z fabrycznie montowanymi DRL nie świeci się tył, gdy włączone są DRL.
(...) No i mam ten sam problem co Ty. Też mam automatyczne włączanie świateł mijania po włączeniu zapłonu- i tak samo na manetce mam "OFF".
Zamierzam w przyszłości zakładać DRL, ale to automatyczne włączanie mnie trochę "trzyma"
Co do świateł do jazdy dziennej: z tego co wiem, to TYŁ NIE MUSI SIĘ ŚWIECIĆ, gdy świecą się światła RDL (Do jazdy dziennej). Tak miałem w poprzednim samochodzie- no i w nowych samochody z fabrycznie montowanymi DRL nie świeci się tył, gdy włączone są DRL.
(...) No i mam ten sam problem co Ty. Też mam automatyczne włączanie świateł mijania po włączeniu zapłonu- i tak samo na manetce mam "OFF".
Zamierzam w przyszłości zakładać DRL, ale to automatyczne włączanie mnie trochę "trzyma"
“Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż”
- Od: 24 mar 2013, 20:11
- Posty: 245
- Skąd: Salzburg/ Nowy Sącz
- Auto: Mazda3/G120/Revolution (2015)
gaffel napisał(a):Też mam automatyczne włączanie świateł mijania po włączeniu zapłonu
to sa running lights
u was w dziale jest update i juz mozna
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Aktualizacja informacji z linii frontu:
1. Running lights wyłączone bez problemu w ASO (viewtopic.php?p=2641163#p2641163) – za tydzień montaż LED'ów, które wybrałem.
2. Diagnoza hamulca na razie nie przyniosła żadnych usterek (viewtopic.php?p=2552249#p2552249).
3. Ultradźwiękowy wnerwiacz kun zamontowany – w przyszłym tygodniu może będę dysponował sprzętem do pomiaru głośności ultradźwięków i obadam jak to się pod maską rozchodzi... Ale powinno być ok, jeśli nie to będę myślał nad innym miejscem...
Więcej już robić w tej kwestii się nie da (płytek rażących prądem montować nie będę).
1. Running lights wyłączone bez problemu w ASO (viewtopic.php?p=2641163#p2641163) – za tydzień montaż LED'ów, które wybrałem.
2. Diagnoza hamulca na razie nie przyniosła żadnych usterek (viewtopic.php?p=2552249#p2552249).
3. Ultradźwiękowy wnerwiacz kun zamontowany – w przyszłym tygodniu może będę dysponował sprzętem do pomiaru głośności ultradźwięków i obadam jak to się pod maską rozchodzi... Ale powinno być ok, jeśli nie to będę myślał nad innym miejscem...
Więcej już robić w tej kwestii się nie da (płytek rażących prądem montować nie będę).
Ostatnio edytowano 26 sie 2013, 13:30 przez KMBak, łącznie edytowano 1 raz
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Przy DRL tył NIE POWINIEN SIĘ PALIĆ. No bo jaki to by miało sens. Światła mają być tylko z przodu. Tak samo nie powinno się palić podświetlenie w kabinie.
A jak było przy tych running lights Podświetlenie paliło się cały czas czy dopiero jak "włączyłeś" światła
A jak było przy tych running lights Podświetlenie paliło się cały czas czy dopiero jak "włączyłeś" światła
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Było przed przygotowaniem do montażu LED (z running lights):
Manetka OFF (nie mam czujnika zmierzchu, nie ma trybu AUTO)
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) wyłączone, zegary podświetlone na jasno.
2. Światła zewnętrzne jak przy mijania (przód i tył).
Manetka pozycja/mijania
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) włączone, zegary podświetlone na ciemno.
2. Światła zewnętrzne odpowiednio ze wskazaniem manetki (przód i tył).
Jest teraz (z wył. running lights):
Manetka OFF
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) wyłączone, zegary podświetlone na jasno.
2. Światła zewnętrzne WYŁĄCZONE (przód i tył).
Manetka pozycja/mijania
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) włączone, zegary podświetlone na ciemno.
2. Światła zewnętrzne odpowiednio ze wskazaniem manetki (przód i tył).
Teraz przez tydzień muszę jeździć z podświetlonym kokpitem (czego w zasadzie nie widać), bo musze mieć włączone mijania, żeby być w zgodzie z przepisami. Teraz przyciskiem (wciska się regulator jasności podświetlenia zegarów) muszę przełączać zegary w tryb ciemny jak się ściemni, żeby nie raziły i w tryb jasny w dzień, żeby było coś widać – co ciekawe auto te tryby zapamiętuje (po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu) ustawia się ostatni wybór.
Jak będą LEDy to będą się palić tylko one (przód) w pozycji manetki OFF – czyli zaraz po odpaleniu auta, a gasnąć będą w każdym innym przełączeniu. Czyli będą pełnić funkcję running lights, ale bez tyłu.
EDIT 27.05.2013:
Lampy zakupione.
Zakupione ostatecznie tu: http://moto-lider.pl/ przez Allegro. Dają rok gwarancji.
Są dostępne też na EBAY (tam je kiedyś znalazłem w pierwszej kolejności):
http://www.ebay.com/itm/MAZDA-3-Sport-A ... 0973831046
Wygląda, że świecą mocno:
EDIT 28.05.2013:
Klocki przyszły... Jakość tworzywa wygląda ok, jest chyba bardziej miękkie i delikatnie inny odcień niż to oryginalne. Z kształtu wytłoczeń itp. jest identyczny jak element oryginalny.
Manetka OFF (nie mam czujnika zmierzchu, nie ma trybu AUTO)
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) wyłączone, zegary podświetlone na jasno.
2. Światła zewnętrzne jak przy mijania (przód i tył).
Manetka pozycja/mijania
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) włączone, zegary podświetlone na ciemno.
2. Światła zewnętrzne odpowiednio ze wskazaniem manetki (przód i tył).
Jest teraz (z wył. running lights):
Manetka OFF
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) wyłączone, zegary podświetlone na jasno.
2. Światła zewnętrzne WYŁĄCZONE (przód i tył).
Manetka pozycja/mijania
1. Światła wewnętrzne (kokpit itp.) włączone, zegary podświetlone na ciemno.
2. Światła zewnętrzne odpowiednio ze wskazaniem manetki (przód i tył).
Teraz przez tydzień muszę jeździć z podświetlonym kokpitem (czego w zasadzie nie widać), bo musze mieć włączone mijania, żeby być w zgodzie z przepisami. Teraz przyciskiem (wciska się regulator jasności podświetlenia zegarów) muszę przełączać zegary w tryb ciemny jak się ściemni, żeby nie raziły i w tryb jasny w dzień, żeby było coś widać – co ciekawe auto te tryby zapamiętuje (po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu) ustawia się ostatni wybór.
Jak będą LEDy to będą się palić tylko one (przód) w pozycji manetki OFF – czyli zaraz po odpaleniu auta, a gasnąć będą w każdym innym przełączeniu. Czyli będą pełnić funkcję running lights, ale bez tyłu.
EDIT 27.05.2013:
Lampy zakupione.
Zakupione ostatecznie tu: http://moto-lider.pl/ przez Allegro. Dają rok gwarancji.
Są dostępne też na EBAY (tam je kiedyś znalazłem w pierwszej kolejności):
http://www.ebay.com/itm/MAZDA-3-Sport-A ... 0973831046
Wygląda, że świecą mocno:
EDIT 28.05.2013:
Klocki przyszły... Jakość tworzywa wygląda ok, jest chyba bardziej miękkie i delikatnie inny odcień niż to oryginalne. Z kształtu wytłoczeń itp. jest identyczny jak element oryginalny.
Ostatnio edytowano 26 sie 2013, 13:30 przez KMBak, łącznie edytowano 1 raz
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No i ostatecznie mody zakończone. Światła do jazdy dziennej zamontowane – z racji tego jak świecą powinny swą rolę spełniać (zdjęcia "z sesji" tego nie oddają, tu widać to lepiej: viewtopic.php?p=2649438#p2649438).
Tak czy siak jeden dzień przerwy w ulewach należycie wykorzystany, czego efekty mam nadzieję widać poniżej.
Kurde, lubię to...
Tak czy siak jeden dzień przerwy w ulewach należycie wykorzystany, czego efekty mam nadzieję widać poniżej.
Kurde, lubię to...
Ostatnio edytowano 26 sie 2013, 13:50 przez KMBak, łącznie edytowano 2 razy
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
też zastanawiałem się nad takimi led-ami ale wg mnie na zdjęciach z allegro plastiki wyglądają na słabej jakości, po Twoim zakupie znów się zaczęłem nad nimi zastanawiać Wyglądają świetnie teraz tylko pytanie czy żeby je zamontować trzeba zdejmować przedni zderzak?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości