[AJ] Usterki i awarie silnika M6 3.0 V6
hustlav6 napisał(a):a wiec czy ktos moze mi odpowiedziec jaki jest najlepszy sposob pozbycia sie katalizatorow?
Jak masz wolne 1000$ to kup w USA kolektory wydechowe Nautilus performance lub CP-E.....
........a jak nie masz to jedyne wyjście jest chyba oczywiste......
.......czyli wyprucie katów, i da się to zrobić bez cięcia i spawania ....przynajmniej w przedlifcie, bo w polifcie to nie wiem....
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
hustlav6 napisał(a):tylko pytanie czy sonda nie pokaze bledow
Nie pokaże żadnych błędów jak zamontujesz oszukiwacz, czyli tulejkę dystansową między sondą a kolektorem........
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
Druga sonda wskazuje sterownikowi, czy pierwszy katalizator (redukcyjny) pracuje prawidłowo i jest tlen potrzebny drugiemu katalizarorowi (utleniający).
Do regulacji służy wyłącznie pierwsza sonda.
Do regulacji służy wyłącznie pierwsza sonda.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
ok dzieki, dzisiaj sprawdzalem bledy bo wyskoczyl mi check engine, i pokazal mi sie ten szajs od evap'u p0441, nigdzie niemoge znalezc precyzyjnego opisu tego bledu, wiem ze dotyczy zaburzonego odplywu par spalin, do tego p3302 , blad nieokreslony, gdzies w necie jako blad definiowany wg iso fuguruje jako misfire, niewiem czy w mazdach oznacza to samo, czy ktos z was mial takie bledy i jak sie pozbyl ich przyczyn?
- Od: 19 paź 2012, 20:37
- Posty: 19
- Auto: Mazda 6 S 3,0 v6 2004 rok
błąd p0441 najczęściej powoduje niedokręcony dobrze korek wlewu paliwa........wykasuj bląd dokręć korek i powinno być ok.....
p3302?? chyba p0302, czyli wypadanie zapłonów na drugim cylindrze.....wymień świece i zamień cewki miejscami....
p3302?? chyba p0302, czyli wypadanie zapłonów na drugim cylindrze.....wymień świece i zamień cewki miejscami....
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
tak wlasnie ten blad takze oznacza wypadanie zaplonow, komputer wyswietlil go jako p3302, tylko niewiem czy to ten blad uruchomil kontrolke check czy ten od przeplywu par paliwa, gosciu ktory sprzedal mi samochod twierdzi ze wymienil swiece w zeszlym roku na komplet motorcraftow platynowych, czy to mozliwe zeby cewka padla przy przebiegu 60tys?
- Od: 19 paź 2012, 20:37
- Posty: 19
- Auto: Mazda 6 S 3,0 v6 2004 rok
hustlav6 napisał(a):czy to mozliwe zeby cewka padla przy przebiegu 60tys?
Tak to możliwe...........ale raczej przebieg tu nie gra roli, jeżeli jest prawdziwy ( w co wątpie ) ,
ale to że cewki mają już kilka lat......( chociaż ja mam oryginalne cewki a mam też 6-tke z 2004 i trochę większy przebieg...)
Zrestuj ECu i zobacz czy błędy się powtórzą......
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
Czy cewka zapłonowa pasuje od wersji poliftowej do przedlifta czy trzeba szukać do 2003r?
Bo niestety po wymianie przepustnicy....wyświetlił się check – i teraz pokazuje wypadanie zapłonu na 3 cylindrze
Reszta w końcu miodzio
Bo niestety po wymianie przepustnicy....wyświetlił się check – i teraz pokazuje wypadanie zapłonu na 3 cylindrze
Reszta w końcu miodzio
Diesel to jest dobry....w maszynie budowlanej!
- Od: 2 cze 2012, 23:03
- Posty: 13
- Skąd: Oleśnica
- Auto: Mazda 121 91r 1.3 (sprzedana)
Mazda Xedos9 2.5 V6 (sprzedana)
Mazda 6 3.0v6 2003r (kupiona)
jest...progres :P
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6