Witam, czy ktoś już tego egzotycznego woza przerabiał z anglika na europejczyka?
chodzi mi dokładnie czy przy rejestracji po przeróbce czepiają się i jakie są koszty części do przeróbki oraz same koszty przerobienia?
I czy w przedniej ścianie są już przygtowane otwory na przeróbkę?
Pozdrawiam
Kupno Mazdy Rx8 Anglika i koszty przeróbki na EU
Strona 1 z 1
Witaj,
parę lat temu przywiozłem mondeo ST z Anglii do Polski, właśnie po to aby zrobic w nim przekładkę, cel został wykonany, ale efekt nie jest rewelacyjny, po tym czasie wyszło dużo rzeczy..... dużo się psuje, a jeszcze więcej trzeszczy i lata..... teraz to naprawiam, wkładam nową deskę i wszystkie plastiki bo lubię to auto, po2 nie cierpię jeździc "trupami" Więc odradzam Ci, mondeo jest proste do przekładki, natomiast mazda z tego co wiem, nie bardzo i szkoda krzywdzic tego wozu jak i Twoich pieniążków Mi wyszło 5tyś zł wszystko w mondeo.... nie wiem więc czy się opłaca. Nadmienię, że ów operację wykonał serwis i ludzie z doświadczeniem, dostałem rok gwarancji.
Sprawa rejestracji jest prosta, robi się to tak samo jak z autem z Niemiec, nikt nie wie, że to przekładka, jest wymagane badanie zerowe, najczęściej serwis/zakład oferujący "przerzutkę" robi go za nas, nie trzeba żadnej opinii rzeczoznawcy (przynajmniej u mnie w województwie)....
Pozdrawiam
parę lat temu przywiozłem mondeo ST z Anglii do Polski, właśnie po to aby zrobic w nim przekładkę, cel został wykonany, ale efekt nie jest rewelacyjny, po tym czasie wyszło dużo rzeczy..... dużo się psuje, a jeszcze więcej trzeszczy i lata..... teraz to naprawiam, wkładam nową deskę i wszystkie plastiki bo lubię to auto, po2 nie cierpię jeździc "trupami" Więc odradzam Ci, mondeo jest proste do przekładki, natomiast mazda z tego co wiem, nie bardzo i szkoda krzywdzic tego wozu jak i Twoich pieniążków Mi wyszło 5tyś zł wszystko w mondeo.... nie wiem więc czy się opłaca. Nadmienię, że ów operację wykonał serwis i ludzie z doświadczeniem, dostałem rok gwarancji.
Sprawa rejestracji jest prosta, robi się to tak samo jak z autem z Niemiec, nikt nie wie, że to przekładka, jest wymagane badanie zerowe, najczęściej serwis/zakład oferujący "przerzutkę" robi go za nas, nie trzeba żadnej opinii rzeczoznawcy (przynajmniej u mnie w województwie)....
Pozdrawiam
I always tell the truth even when i lie.
- Od: 8 gru 2011, 17:06
- Posty: 455
- Skąd: Stoke on Trent/ Włodawa
- Auto: RX-8 – SOLD :(
E60 530D
Audi A4
ST
Dzięki blademan89 za bolesną, ale i szczerą odpowiedź
też nie lubię jak coś trzeszczy i stuka więc sobie to odpuszczę bo najtańszy anglik 10tyś, z przeróbką to mam już 15tyś jak nie więcej, a w innych krajach za 23 jest eurpejczyk
jedynym rozsądnym rozwiązaniem kupno anglika jeśli zmienią się przepisy w PL i można będzie rejestrować w końcu anglika i wtedy nic nie będzie trzeszczeć i będzie po prostu fabryka;)
Dzięki wielkie
też nie lubię jak coś trzeszczy i stuka więc sobie to odpuszczę bo najtańszy anglik 10tyś, z przeróbką to mam już 15tyś jak nie więcej, a w innych krajach za 23 jest eurpejczyk
jedynym rozsądnym rozwiązaniem kupno anglika jeśli zmienią się przepisy w PL i można będzie rejestrować w końcu anglika i wtedy nic nie będzie trzeszczeć i będzie po prostu fabryka;)
Dzięki wielkie
Pabllo napisał(a):Dzięki blademan89 za bolesną, ale i szczerą odpowiedź
też nie lubię jak coś trzeszczy i stuka więc sobie to odpuszczę bo najtańszy anglik 10tyś, z przeróbką to mam już 15tyś jak nie więcej, a w innych krajach za 23 jest eurpejczyk
jedynym rozsądnym rozwiązaniem kupno anglika jeśli zmienią się przepisy w PL i można będzie rejestrować w końcu anglika i wtedy nic nie będzie trzeszczeć i będzie po prostu fabryka;)
Dzięki wielkie
jedno proste pytanie.. jak wyobrażasz sobie wykonać manewr wyprzedzania anglikiem ?
LeeAdama napisał(a):jedno proste pytanie.. jak wyobrażasz sobie wykonać manewr wyprzedzania anglikiem ?
ja miałem anglika w Polsce przez 3 miesiące i nie było większych problemów, chociaż jak się trafiła długa prosta i tir przede mną to czułem się jak ofiara losu i blokowałem innych... jedyna opcja to wychylic się na łuku co do bezpiecznych czynności nie należy... ja jestem przeciwnikiem rejestrowania anglików w Polsce, duże utrudnienia w ruchu, zwiększy się niebezpieczeństwo no i ceny na wyspie wzrosną
Warcy Rycy Cescy tak jest po przeróbce
I always tell the truth even when i lie.
- Od: 8 gru 2011, 17:06
- Posty: 455
- Skąd: Stoke on Trent/ Włodawa
- Auto: RX-8 – SOLD :(
E60 530D
Audi A4
ST
LeeAdama napisał(a):edno proste pytanie.. jak wyobrażasz sobie wykonać manewr wyprzedzania anglikiem ?
Całkiem normalnie, tylko się trzeba nauczyć takim autem jeździć....a poza tym są pomocne urządzenia które pomogą w takich manewrach
O rejestracji proszę nie poruszajmy tego tematu,jedni są za inni przeciw... to temat rzeka i nie dotyczy dyskusji wątku.
Przerabiać auto...raczej lepiej kupić coś w D,NL i się nie bawić w takie rzeczy,co innego przekłądać RX7 czy inny model ciężko dostępny...lecz to są koszta.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Całkiem normalnie, tylko się trzeba nauczyć takim autem jeździć....a poza tym są pomocne urządzenia które pomogą w takich manewrach
O rejestracji proszę nie poruszajmy tego tematu,jedni są za inni przeciw... to temat rzeka i nie dotyczy dyskusji wątku.
Przerabiać auto...raczej lepiej kupić coś w D,NL i się nie bawić w takie rzeczy,co innego przekłądać RX7 czy inny model ciężko dostępny...lecz to są koszta.
no i właśnie o to mi chodziło tylko a tematu rejestracji anglika w PL nie warto poruszać bo każdy ma swoją opinię na ten temat
no to muszę śledzić niemieckie strony z ogłoszeniami
a anglikiem ciężko się wyprzedza, sam jechałem takim 150km w PL i na autostradzie cudo, ale jak TIR się napotka na drodze to lepiej mieć dobrego pasażera bo samemu to do domu aż za Tirem pojedzie się
Panowie właśnie się zabrałem za przekładkę Rexa. Nie jest to tania zabawa bo koszt samych części to już na dzień dobry 7500zł robocizny nie liczę bo własna ale roboty jest na 2 miesiące licząc tylko popołudnia i soboty
Do całości robię dokumentację zdjęciową jak ktoś chce mogę coś podesłać na priva.
I jeszcze jedna rzecz – jak wam ktoś powie że podszybia i górnej części grodzi nie trzeba wymieniać bo się da przerobić to zabijcie go śmiechem bo albo nie wie co mówi albo zrobił takiego szczepa, że nie warto do niego wsiadać.
Co do trzeszczenia elementów to niestety ale trzeba delikatnie rozebrać i dobrze poskładać z użyciem taśm ala welur i smarów do plastiku i wszystko będzie cicho
Do całości robię dokumentację zdjęciową jak ktoś chce mogę coś podesłać na priva.
I jeszcze jedna rzecz – jak wam ktoś powie że podszybia i górnej części grodzi nie trzeba wymieniać bo się da przerobić to zabijcie go śmiechem bo albo nie wie co mówi albo zrobił takiego szczepa, że nie warto do niego wsiadać.
Co do trzeszczenia elementów to niestety ale trzeba delikatnie rozebrać i dobrze poskładać z użyciem taśm ala welur i smarów do plastiku i wszystko będzie cicho
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
Poczekaj do przyszłego roku będziesz mógł spokojnie zarejestrować RHD
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
1. czy mazdę RX 8 Anglik można przerobić na wersję eur ? (kierownica po lewo)
2. czy jest to opłacalny zabieg ?
3. jaka jest cena za taką modyfikację ?
4. czy jest to możliwe w tym modelu ?
PS. tak, jestem początkującym kierowcą / a moim marzeniem jest kupno tego auta na koniec lata 2013.
Przenoszę do działu FE, tam znajdziesz zapewne szybciej odpowiedzi niż w moto. Marian
2. czy jest to opłacalny zabieg ?
3. jaka jest cena za taką modyfikację ?
4. czy jest to możliwe w tym modelu ?
PS. tak, jestem początkującym kierowcą / a moim marzeniem jest kupno tego auta na koniec lata 2013.
Przenoszę do działu FE, tam znajdziesz zapewne szybciej odpowiedzi niż w moto. Marian
-
thenat17
Proszę czasami chociaż używać scrola, temat troszkę niżej był Łączę z identycznym.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości