Witam
Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem mazdy 121 – 98r z silniczkiem 1.3 Pojazd jest w stanie idealnym poza małym mankamentem który pojawił się po przejechaniu ok 1000km. Auto na niskich obrotach gaśnie reasumując gdy dojadę do świateł i zatrzymam samochód potrafi on zgasnąć. Czasami odpalając auto na parking po odpaleniu pracuje ono idealnie a czasem zaraz gaśnie. Wygląda jakby nie trzymało obrotów. Jakieś sugestie bądź porady ? Liczę na waszą pomoc ponieważ w eksploatacji tego pojazdu jestem zupełnie zielony – jak wspomniałem wcześniej świeżo zakupiony.
Z góry dziękuj za pomoc oraz wszelkiego rodzaju sugestie
Mazda 121 – gaśnie na wolnych obrotach
Strona 1 z 1
cześć poprawiłem za Ciebie temat. teraz jest trochę bardziej czytelny.
Witaj.
Objaw klasyczny silniczka krokowego. Wykręć silnik krokowy (znajduje się centralnie na kolektorze dolotowym zaraz po otwarciu maski samochodu, przykrecony jest dwoma śróbami chyba 10, a do niego podłączona jest wtyczka bodajże dwupinowa).
Silniczek wykręć, przepłukaj benzyną, spirytusem lub czymkolwiek innym i poroblem powinien się rozwiązać. Jak to nie pomoże to pozostaje jeszcze wymienić filterek powietrza, świece, filterek paliwa.
Innych pomysłów nie mam
Objaw klasyczny silniczka krokowego. Wykręć silnik krokowy (znajduje się centralnie na kolektorze dolotowym zaraz po otwarciu maski samochodu, przykrecony jest dwoma śróbami chyba 10, a do niego podłączona jest wtyczka bodajże dwupinowa).
Silniczek wykręć, przepłukaj benzyną, spirytusem lub czymkolwiek innym i poroblem powinien się rozwiązać. Jak to nie pomoże to pozostaje jeszcze wymienić filterek powietrza, świece, filterek paliwa.
Innych pomysłów nie mam
Witam wszystkich na forum
mam dokladnie ta sama mazde i dokladnie ten sam problem, mozecie cos poradzic. Mechanik mowil mi ze to problem z silnikiem poniewaz pompuje do silniczka krokowego olej dlatego on sie zapycha i gasnie i ze trzeba wkalkulowac remont silnika. chcialbym to zweryfikowac, poza tym z tego co wiem to chyba remont silnika na tym poziomie to nieoplacalny koszt ok 2,5k zl. Poradzcie cos
mam dokladnie ta sama mazde i dokladnie ten sam problem, mozecie cos poradzic. Mechanik mowil mi ze to problem z silnikiem poniewaz pompuje do silniczka krokowego olej dlatego on sie zapycha i gasnie i ze trzeba wkalkulowac remont silnika. chcialbym to zweryfikowac, poza tym z tego co wiem to chyba remont silnika na tym poziomie to nieoplacalny koszt ok 2,5k zl. Poradzcie cos
-
quim
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość