Jeep Grand Cherokee ZJ ,5.2 V8 , "95
1, 2
W zime 2009/2010 zapadla decyzja, ze trzeba kupic auto terenowe gdyz Madzi szkoda na te sniegi
Pogoda byla straszna wiec Mazda musiala odpczac w garazu bo parkowanie w zaspach jej nie sluzylo.
Jako, ze auto trzeba bylo kupic szybko nie moglo byc za drogie – budzet do 20 tys.
Pomysly byly rozne , ale glowne kryterium to staly naped 4x4, potem po chwili dyskusji doszlismy do wniosku, ze musi tez byc V8 Wybor padl na Jeep`a. Szybkie przegladanie allegro – znaleziona oferta, dycyzja zapadla – jedziemy. Auto okazalo sie byc w bardzo dobrym stanie- delikatna negocjacja ceny i w ten sposob stalem sie wlascicielem ryczacej V8.
Dane podstawowe:
Wersja wyposazeniowa : Limited
Silnik: 5.2 MPI , V8
Kolor : Jedyny pasujacy – czarny
Przebieg na dzis tj 28.12.2010 : 198000 km
Pochodzenie: Kanada
Wyposazenie:
*2x Airbag
*ABS
*Wspomaganie kierownicy
*Centralny zamek
*Alarm
*Skorzana tapicerka
*Elektryczne fotele
*Elektryczne szyby
*Elektryczne lusterka
*Samosciemniajace lusterko wstaczne
*Klimatyzacja
*Komputer pokladowy
*Tempomat
*Automatyczna skrzynia biegow
*Reduktor
*Staly naped 4x4
*Audio Infinity
*Felgi aluminiowe
Modyfikacje:
*Lift zawieszenia 2"
*Uklad dolotowy Mopar by K&N
*Przelotowy uklad wydechowy Magnaflow z dwiema koncowkami
*Opony Maxxis MT 31x10,5x15
*Dymione lampy tylne
*Dymione pozycje przednie
*Radio Alpine
*Zarowki Philips Blue Vision
*Obszycie skora kierownicy
Planowane modyfikacje
*Zmiana Radia na JVC
*Progi boczne
*Felgi na lato 20" DUB chrom
*Amortyzatory Bilstein B6
Czas na zdjecia:
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
Pogoda byla straszna wiec Mazda musiala odpczac w garazu bo parkowanie w zaspach jej nie sluzylo.
Jako, ze auto trzeba bylo kupic szybko nie moglo byc za drogie – budzet do 20 tys.
Pomysly byly rozne , ale glowne kryterium to staly naped 4x4, potem po chwili dyskusji doszlismy do wniosku, ze musi tez byc V8 Wybor padl na Jeep`a. Szybkie przegladanie allegro – znaleziona oferta, dycyzja zapadla – jedziemy. Auto okazalo sie byc w bardzo dobrym stanie- delikatna negocjacja ceny i w ten sposob stalem sie wlascicielem ryczacej V8.
Dane podstawowe:
Wersja wyposazeniowa : Limited
Silnik: 5.2 MPI , V8
Kolor : Jedyny pasujacy – czarny
Przebieg na dzis tj 28.12.2010 : 198000 km
Pochodzenie: Kanada
Wyposazenie:
*2x Airbag
*ABS
*Wspomaganie kierownicy
*Centralny zamek
*Alarm
*Skorzana tapicerka
*Elektryczne fotele
*Elektryczne szyby
*Elektryczne lusterka
*Samosciemniajace lusterko wstaczne
*Klimatyzacja
*Komputer pokladowy
*Tempomat
*Automatyczna skrzynia biegow
*Reduktor
*Staly naped 4x4
*Audio Infinity
*Felgi aluminiowe
Modyfikacje:
*Lift zawieszenia 2"
*Uklad dolotowy Mopar by K&N
*Przelotowy uklad wydechowy Magnaflow z dwiema koncowkami
*Opony Maxxis MT 31x10,5x15
*Dymione lampy tylne
*Dymione pozycje przednie
*Radio Alpine
*Zarowki Philips Blue Vision
*Obszycie skora kierownicy
Planowane modyfikacje
*Zmiana Radia na JVC
*Progi boczne
*Felgi na lato 20" DUB chrom
*Amortyzatory Bilstein B6
Czas na zdjecia:
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
By radzi89 at 2010-12-28
Ostatnio edytowano 4 sty 2011, 23:22 przez radzi89, łącznie edytowano 3 razy
Ładny egzemplarz No i V8
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Dzieki
Faktycznie z Jeep`ow to chyba najfajniejszy model
Co do spalania to jest troche zbyt rozrzutny przyznam ale dzieki niemu nie mam zadnych problemow typowych dla ostatniej i tegorocznej zimy
Faktycznie z Jeep`ow to chyba najfajniejszy model
Co do spalania to jest troche zbyt rozrzutny przyznam ale dzieki niemu nie mam zadnych problemow typowych dla ostatniej i tegorocznej zimy
Mam takiego tylko nie granda i anglika specjalnie do jazdy jak zasypie lublin
No i ja ma diesla ktory po trasie pali niecałe 8 litrów a jeżdżąc po zasypanym lublinie non stop 4x4 wyszło 23 Ale parkuje się idealnie, jeździ się idealni i pomaga ludziom wciąganie merdedesa pod oblodzoną ulice zaliczone
No i ja ma diesla ktory po trasie pali niecałe 8 litrów a jeżdżąc po zasypanym lublinie non stop 4x4 wyszło 23 Ale parkuje się idealnie, jeździ się idealni i pomaga ludziom wciąganie merdedesa pod oblodzoną ulice zaliczone
Filmik nagram, obiecuje
Mi spalanie na benzynie wychodzi w zasniezona zime okolo 27 litrow, na gazie jakies 30-36
Wszystko zalezy od stylu jazdy, lift i terenowe opony tez nie pomagaja w oszczednosciach
Najwazniejsze, ze auto spelnia swoja role
PS: Jedyny minus to czeste telefony od znajomch "czesc, mam taka sprawe , siedze w zaspie....pomoz"
Mi spalanie na benzynie wychodzi w zasniezona zime okolo 27 litrow, na gazie jakies 30-36
Wszystko zalezy od stylu jazdy, lift i terenowe opony tez nie pomagaja w oszczednosciach
Najwazniejsze, ze auto spelnia swoja role
PS: Jedyny minus to czeste telefony od znajomch "czesc, mam taka sprawe , siedze w zaspie....pomoz"
Moja nauczycielka od matematyki miała takiego, tylko ciemnoniebieskiego na złotych felgach. Fajne auto, pozdro
Gratulejszyn!
Najładniejsza seria Cherokee jaka została wyprodukowana.
Co najważniejsze jedyny słuszny silnik w tym aucie plus opony MT
Najładniejsza seria Cherokee jaka została wyprodukowana.
Co najważniejsze jedyny słuszny silnik w tym aucie plus opony MT
tco_tm napisał(a):mckoper napisał(a):Co najważniejsze jedyny słuszny silnik w tym aucie
Ja bym stawiał jednak na Magnum 360 (choć dostępny dopiero od FL).
Myslalem o 5.9 ale ciezko bylo dostac ciekawy egzemplarz wtedy, a mi zalezalo na czasie
Inna sprawa, ze jest duzy problem z czesciami do nich , a Jeep`y lubia miec awarie
PS: nie byl dostepny od FL ale jedynie w 1998 roku i traktowany byl jako zupelnie nowy model Jeep`a
radzi89 napisał(a):Myslalem o 5.9 ale ciezko bylo dostac ciekawy egzemplarz wtedy, a mi zalezalo na czasie
Inna sprawa, ze jest duzy problem z czesciami do nich , a Jeep`y lubia miec awarie
Dlatego piszę, że 5,2 to najlepszy wybór
Powiedz mi jak wygląda poziom hałasu na oponach MT? Mam u siebie w Land Cruiser HT i pora je zmienić bo się prawie skończyły. Chcę teraz AT wrzucić, ale MT są kozackie
mckoper napisał(a):radzi89 napisał(a):Myslalem o 5.9 ale ciezko bylo dostac ciekawy egzemplarz wtedy, a mi zalezalo na czasie
Inna sprawa, ze jest duzy problem z czesciami do nich , a Jeep`y lubia miec awarie
Dlatego piszę, że 5,2 to najlepszy wybór
Powiedz mi jak wygląda poziom hałasu na oponach MT? Mam u siebie w Land Cruiser HT i pora je zmienić bo się prawie skończyły. Chcę teraz AT wrzucić, ale MT są kozackie
Generalnie to mi jakos nie przeszkadzaja. Oczywiscie sa glosniejsze od szosowek czy nawet AT.
Jak myslisz nad MT`kami to polecam KUMHO KL71 , sa chyba najcichsze, dobre w teren i calkiem dobrze sprawuja sie na czarnym. Dla mnie wazne zeby autko sobie radzilo na trawie , lekkim blocie i sniegu a do tego MT chyba sa najlepsze. W teren w sumie sie nie zapuszczam bo jakos mi go szkoda u mnie jego przeznaczenie to zima.
Dokładnie u mnie LC generalnie jest używany zimą i do ciągnięcia przyczepy. Latem więcej stoi niż jeździ
Przez 3 lata może zrobił 17kkm.
Cały czas myślę o AT lub MT firmy BF Goodrich i szczerze mówiąc innej firmy nie brałem nawet pod uwagę. Muszę poczytać na temat opon firmy KUMHO
Co do spalania....
Ja mam 3,4V6 ( 5VZ-FE) i średnie spalanie zimą na tylnym napędzie 17-18l gazu, na napędach zaś 23-25l gazu.
pozdrawiam,
Dawid
Przez 3 lata może zrobił 17kkm.
Cały czas myślę o AT lub MT firmy BF Goodrich i szczerze mówiąc innej firmy nie brałem nawet pod uwagę. Muszę poczytać na temat opon firmy KUMHO
Co do spalania....
radzi89 napisał(a):Mi spalanie na benzynie wychodzi w zasniezona zime okolo 27 litrow, na gazie jakies 30-36
Ja mam 3,4V6 ( 5VZ-FE) i średnie spalanie zimą na tylnym napędzie 17-18l gazu, na napędach zaś 23-25l gazu.
pozdrawiam,
Dawid
Slyszalem duzo negatywnych opinii o BF , tez o nich myslalem bo kolega mial na sprzedaz nowe i za okazyjna cene ale wszyscy z forum Jeep`a je odradzili.
Pewnie fajnie brzmi te V8
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
radzi89 napisał(a):Slyszalem duzo negatywnych opinii o BF , tez o nich myslalem bo kolega mial na sprzedaz nowe i za okazyjna cene ale wszyscy z forum Jeep`a je odradzili.
Pewnie dlatego, że są głośne. Ja na tych oponach kiedyś jeździłem w rajdach off road. Innych na rajdach prócz BF i SIMEX raczej nie zobaczysz.
Dzięki za podpowiedz, rozważę Twoją propozycję
Teraz kroluja Simexy oraz Kumho
Przynajmniej w moim regionie i w klubie Jeep`a
Nagram filmik jak brzmi i przesle
Przynajmniej w moim regionie i w klubie Jeep`a
Nagram filmik jak brzmi i przesle
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość