Fiat Coupe 20VT by GT28RS
Wyposażenie
– skórzana tapicerka
– skórzana kierownica
– dwie poduszki powietrzne
– podgrzewane fotele i lusterka
– elektryczne lusterka i szyby
– automatyczna klimatyzacja
– regulacja świateł
– regulacja kierownicy
– ABS
– 4 tłoczkowe zaciski przednie brembo
– zegar ciśnienia oleju
– zegar temperatury oleju
Zmiany wobec wersji podstawowej
– duży IC ( 70x40x7.5 cm)
– orurowanie do IC z kwasówki by el-tec
– wydech 3 cala na jednym tłumiku przelotowym by el-tec
– down-pipe 3 cale by el-tec
– pompa paliwa walbro 255
– wtryski 440 ccm
– turbo garett gt28rs
– blow off by proper typ 1
– wskażnki egt Autogauge, boost i afr megan racing
– tarcze ebc i klocki ebc red
– koła toyo r888 – przód
– sprzęgło 4 łapkowe by Radzikowski
– strojenie by powertronic
– złożenie tego w całość mechanik Marek z Ożarowa Maz.
– stożek tenzor
– regulator ciśnienia paliwa weber
– zimniejsze irydowe świece NGK
– sportowe sprężyny ( białe )
– pakiet dokładek z wersji LE
– pomalowana konsola oraz tunel w kolorze nadwozia
Car audio
– Jednostka sterująca Pioneer DEH P9300R
– Przód zestaw Hertza
– Zwrotnice Infinity
Auto ma 2 mapy jedną na 1.2 a drugą na 1.5 bara, przełącznik schowałem bo uznałem, że jest nie potrzebny eheheh, na większej poprzedni właściciel ( Bass ) szacował moc na 360 KM ale hamownia dopiero prawdę powie choć uważam, że auto jest piekielnie szybkie ( czas z zawodów to 12,94 ) ( czas do setki 4,5s ).
A co najważniejsze jest w pełni seryjne w środku, car audio, skóra podgrzewana oraz klimatyzacja automatyczna.
Trochę fotek, tydzień czasu zajęło mi doprowadzenie auta do porządku czyli po prostu zadbanie o niego dopracowanie paru rzeczy no i wszystko już jest na tip top
– skórzana tapicerka
– skórzana kierownica
– dwie poduszki powietrzne
– podgrzewane fotele i lusterka
– elektryczne lusterka i szyby
– automatyczna klimatyzacja
– regulacja świateł
– regulacja kierownicy
– ABS
– 4 tłoczkowe zaciski przednie brembo
– zegar ciśnienia oleju
– zegar temperatury oleju
Zmiany wobec wersji podstawowej
– duży IC ( 70x40x7.5 cm)
– orurowanie do IC z kwasówki by el-tec
– wydech 3 cala na jednym tłumiku przelotowym by el-tec
– down-pipe 3 cale by el-tec
– pompa paliwa walbro 255
– wtryski 440 ccm
– turbo garett gt28rs
– blow off by proper typ 1
– wskażnki egt Autogauge, boost i afr megan racing
– tarcze ebc i klocki ebc red
– koła toyo r888 – przód
– sprzęgło 4 łapkowe by Radzikowski
– strojenie by powertronic
– złożenie tego w całość mechanik Marek z Ożarowa Maz.
– stożek tenzor
– regulator ciśnienia paliwa weber
– zimniejsze irydowe świece NGK
– sportowe sprężyny ( białe )
– pakiet dokładek z wersji LE
– pomalowana konsola oraz tunel w kolorze nadwozia
Car audio
– Jednostka sterująca Pioneer DEH P9300R
– Przód zestaw Hertza
– Zwrotnice Infinity
Auto ma 2 mapy jedną na 1.2 a drugą na 1.5 bara, przełącznik schowałem bo uznałem, że jest nie potrzebny eheheh, na większej poprzedni właściciel ( Bass ) szacował moc na 360 KM ale hamownia dopiero prawdę powie choć uważam, że auto jest piekielnie szybkie ( czas z zawodów to 12,94 ) ( czas do setki 4,5s ).
A co najważniejsze jest w pełni seryjne w środku, car audio, skóra podgrzewana oraz klimatyzacja automatyczna.
Trochę fotek, tydzień czasu zajęło mi doprowadzenie auta do porządku czyli po prostu zadbanie o niego dopracowanie paru rzeczy no i wszystko już jest na tip top
No śliczna i te 360kucy na pewno robi wrażenie tym bardziej że ten samochód nie jest jakiś ciężkawy ale za to z trakcją chyba nie najlepiej jedynie co mi się osobiście nie podoba w tym samochodzie to te niebieskie wstawki w środku,ale to kwestia gustu a tak to super
z trakcją nie ma najmniejszych problemów auto seryjnie ma słabą szpere ( sprzęgło wiskotyczne ) a toyor888 robią swoje da się naprawdę dobrze ruszyć oczywiście mówimy o ciepłym suchym dniu i o dobrym asfalcie hehe
Andrzej, jezeli chodzi o wyglad to czerwony bije obecnego na leb na szyje. Ten kolor nie pasuje do tego auta. Jednak podejrzewam, ze jezeli chodzi o osiagi to zdecydowanie daje rade
czerwony kolr byl lepszy ale nie oszukujmy sie nie o kolor tu chodzi a o dorównanie klze turbo
-
Pyton162
ravo napisał(a):oczywiście, że Tobie nie odmówię
To świetnie, zwłaszcza, że mam auto do którego ponoć jestem za młody, a tak Ci powiem w zaufaniu, że ostatnio te coupe oglądam na allegro nawet I kto wie, kto wie czym to się skończy
f*ck
Mateusz napisał(a):Globy napisał(a):To teraz będziesz fanem Kena Blocka
Musiał by się najpierw nauczyć skręcać, a nie tylko na wprost i na wprost
to bylo o subaru... czyzby sie nie udalo nauczyc?
ps
wazne ze sie Tobie podoba – najwazniejsza jest pasja i dazenie do celu
mam deja wu
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Skoro taka gruba fura, to pochwal sie chociaz filmikiem. Bez filmow nie wierzymy w "szacowane" moce
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości