Mazda Xedos 6 CA KL '97

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez sq2jul » 26 gru 2009, 22:07

paaawel5 a czytales dokladnie o co chodzi ze 'zmiana marki' w moim przypadku? Za jakis czas jak kasa pozwoli chcialbym miec jakies auto do funu, z tylnym napedem i troszke mocniejsze... Myslalem o mx-5 NA – w przypadku Mazd z poczatku produkcji jedna z tanszych alternatyw i mozna to stosunkowo nieduzym kosztem uturbic (stage 1 na FMU). Jednak mx-5 ma jedna wade – jest niestety autem bardzo malym. Nie do konca wygodnie mi sie w nim siedzi i z tego wzgledu nie jestem do konca przekonany co do tego pomyslu. Za stosunkowo nie duze pieniadze mozna tez kupic RX-7 FC Turbo (200KM) – wyjdzie to w granicach zakupu mx-5+turbo. Jednak to silnik Wankla... Nie dosc, ze zlopie hektolitry to jeszcze jezeli cos by sie sie sypnelo z silnikiem to musialbym pakowac auto na lawete i jechac do Warszawy do Kojota. Poza tym czesci (silnikowe) drogie i trzeba sciagac z USA :( Jedna z tanszych alternatyw jest tez BMW e30 w cabrio – mozna by swapnac na cos mocniejszego 2.8l R6. Chyba najtaniej by bylo kupic mx-3 i swapnac na KL-ZE, ale to nie ma niestety napedu na tyl :(

Beny co do felg myslalem nad 16" z M6 ale nie chce mi sie kombinowac. Dalej bedzie baloniasto – efekt nie do konca taki jak byc powinien. Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo, zawieszenie bardziej w tylek dostaje to ceny opon tez znacznie wieksze niz 15". Dodatkowo przy 17" trzeba by to auto obnizyc, zeby jakos wygladalo a to dodatkowe koszta. Mysle, ze Xedos zostanie taki jak jest i bedzie pelnil funkcje daily car'a. No chyba, ze cos mi odbije i bedzie swap na KL-ZE + wieksze kola... Ale raczej watpie.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez szkodnik_byd » 26 gru 2009, 23:51

zul swap w xedosie to najlepsza kwestia ty niestety wybrales remont silnika :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez sq2jul » 26 gru 2009, 23:59

szkodnik_byd napisał(a):zul swap w xedosie to najlepsza kwestia ty niestety wybrales remont silnika :D


nie wiem czy jest to najlepsze rozwiazanie. Najlepszym rozwiazaniem jest posiadanie drugiego auta ;) Ale to niestety wymaga wydobycia wiecej $$ z sakiewki.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Beny » 27 gru 2009, 00:13

sq2jul napisał(a):Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo,

No własnie że nie.Też czytając opinie o jamexach i duzej feldze tak mi sie wydawało.
Przejechalem sie kawałek w koninie z Mevem X6 na 17" i glebie jamexa -35
Droga wyboistą i ogolnie kiepska,po torach i w moim odczuciu było lepiej jak przy ori zawiasie w BA i 16". :)
No ale elementy zawieszena napewno dostaja w d..pe.

Ty remontowales silnik?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez sq2jul » 27 gru 2009, 00:21

Beny napisał(a):
sq2jul napisał(a):Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo,

No własnie że nie.Też czytając opinie o jamexach i duzej feldze tak mi sie wydawało.
Przejechalem sie kawałek w koninie z Mevem X6 na 17" i glebie jamexa -35


ja mialem okazje przejechac sie kawalek autem ADHD i moje pierwsze odczucie w stosunku do moich kol jest takie, ze czyc kazda nierownosc na jezdni. Strach sie bac jak sie jezdzi na dziurach.

Beny napisał(a):Ty remontowales silnik?


remont to za duze slowo. Byly robione pierscienie olejowe i uszczelniacze zaworowe, docieranie zaworow.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez paaawel5 » 27 gru 2009, 22:36

sq2jul napisał(a):Za jakis czas jak kasa pozwoli chcialbym miec jakies auto do funu, z tylnym napedem i troszke mocniejsze...

wiesz kolego jesli chodzi o koszta i dostepnośc czesci to bmw wychodzi najkorzystniej a i o duży silnik nie trudno
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez szkodnik_byd » 28 gru 2009, 00:44

trroche racji jest w tym co prawisz
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez sq2jul » 28 gru 2009, 01:31

paaawel5 napisał(a):
sq2jul napisał(a):Za jakis czas jak kasa pozwoli chcialbym miec jakies auto do funu, z tylnym napedem i troszke mocniejsze...

wiesz kolego jesli chodzi o koszta i dostepnośc czesci to bmw wychodzi najkorzystniej a i o duży silnik nie trudno


niestety 'dobre' silniki sa nadal w cenie (jezeli chodzi o BMW) to nie to co mazdowskie KL-ZE, ktore mozna kupic za nie cale 3k zl... Kazde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Mev » 28 gru 2009, 01:52

M5, idealne połączenie auta do funu i do normalnego użytkowania. A 400KM w sumie wystarczy do spokojnego, ale w miarę dynamicznego poruszania się po mieście <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez paaawel5 » 28 gru 2009, 18:41

sq2jul napisał(a):
niestety 'dobre' silniki sa nadal w cenie (jezeli chodzi o BMW) to nie to co mazdowskie KL-ZE, ktore mozna kupic za nie cale 3k zl... Kazde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy...

no dokładnie ja przedstawiłem swoja koncepcje a decyzja tylko i wyłacznie od ciebie zależy ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez Pyton162 » 28 gru 2009, 19:35

wystarczy e30 i silnik 2.8 r6 i mozna latac bokiem az milo
Pyton162
 

Postprzez sq2jul » 28 gru 2009, 21:01

Pyton162 napisał(a):wystarczy e30 i silnik 2.8 r6 i mozna latac bokiem az milo


z tego co sie dowiadywalem od ludzi, ktorzy takie cos robili jest to koszto okolo 10-12k zl. Mi sie marzy jakies turbo... <oczy>
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez paaawel5 » 29 gru 2009, 16:43

za tą cenę to mozna kupic s13 nissana (starego 200 sx z 90r) już masz seryjnie turbo naped na tył i ok 180 km i wiekie pole do popisu bo to idealna japońska baza do "latania bokiem"
mozna i znaleść w tej cenie z silnikami ze skylina i mysle ze ok 260 – 280 km na początek starczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 21:04
Posty: 268 (1/0)
Skąd: Dln Śląsk
Auto: Xedos 6 2.0 v6 98r.

Postprzez huher » 31 gru 2009, 00:12

No o turbo to ja też już nie raz śniłem, no ale mi to pewnie jeszcze troszke czasu minie zanim bede mógł realnie o tym pomyślec.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:57
Posty: 492
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG

Postprzez KANAL » 20 sty 2010, 23:56

sq2jul napisał(a):
Pyton162 napisał(a):wystarczy e30 i silnik 2.8 r6 i mozna latac bokiem az milo


z tego co sie dowiadywalem od ludzi, ktorzy takie cos robili jest to koszto okolo 10-12k zl. Mi sie marzy jakies turbo... <oczy>


Za 12-13 tys. zl jak poszukasz znajdziesz ladna 328i ew. 323i w budzie e36 i bedzie to latac bokiem bez najmniejszego problemu.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6


Postprzez Pit » 23 lut 2010, 15:08

Całkiem ładnie Ci to wyszło ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ADHD » 23 lut 2010, 23:18

też takie będe miał, hehe (kiedyś)
<spoko>
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez szkodnik_byd » 24 lut 2010, 01:37

a juz zdjecia po zamontowaniu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6185 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez sq2jul » 24 lut 2010, 02:45

szkodnik_byd napisał(a):a juz zdjecia po zamontowaniu


Czekam na matki boskiej pienieznej (piatek) i zmawia klocki, elastyczne przewody hamulcowe, plyn hamulcowy i wtedy wybieram sie do Sir Eda na montaz :) miejmy nadzieje, ze w przyszlym tygodniu juz wszystko bedzie zalatwione.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy