Beny co do felg myslalem nad 16" z M6 ale nie chce mi sie kombinowac. Dalej bedzie baloniasto – efekt nie do konca taki jak byc powinien. Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo, zawieszenie bardziej w tylek dostaje to ceny opon tez znacznie wieksze niz 15". Dodatkowo przy 17" trzeba by to auto obnizyc, zeby jakos wygladalo a to dodatkowe koszta. Mysle, ze Xedos zostanie taki jak jest i bedzie pelnil funkcje daily car'a. No chyba, ze cos mi odbije i bedzie swap na KL-ZE + wieksze kola... Ale raczej watpie.
Mazda Xedos 6 CA KL '97
paaawel5 a czytales dokladnie o co chodzi ze 'zmiana marki' w moim przypadku? Za jakis czas jak kasa pozwoli chcialbym miec jakies auto do funu, z tylnym napedem i troszke mocniejsze... Myslalem o mx-5 NA – w przypadku Mazd z poczatku produkcji jedna z tanszych alternatyw i mozna to stosunkowo nieduzym kosztem uturbic (stage 1 na FMU). Jednak mx-5 ma jedna wade – jest niestety autem bardzo malym. Nie do konca wygodnie mi sie w nim siedzi i z tego wzgledu nie jestem do konca przekonany co do tego pomyslu. Za stosunkowo nie duze pieniadze mozna tez kupic RX-7 FC Turbo (200KM) – wyjdzie to w granicach zakupu mx-5+turbo. Jednak to silnik Wankla... Nie dosc, ze zlopie hektolitry to jeszcze jezeli cos by sie sie sypnelo z silnikiem to musialbym pakowac auto na lawete i jechac do Warszawy do Kojota. Poza tym czesci (silnikowe) drogie i trzeba sciagac z USA
Jedna z tanszych alternatyw jest tez BMW e30 w cabrio – mozna by swapnac na cos mocniejszego 2.8l R6. Chyba najtaniej by bylo kupic mx-3 i swapnac na KL-ZE, ale to nie ma niestety napedu na tyl
Beny co do felg myslalem nad 16" z M6 ale nie chce mi sie kombinowac. Dalej bedzie baloniasto – efekt nie do konca taki jak byc powinien. Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo, zawieszenie bardziej w tylek dostaje to ceny opon tez znacznie wieksze niz 15". Dodatkowo przy 17" trzeba by to auto obnizyc, zeby jakos wygladalo a to dodatkowe koszta. Mysle, ze Xedos zostanie taki jak jest i bedzie pelnil funkcje daily car'a. No chyba, ze cos mi odbije i bedzie swap na KL-ZE + wieksze kola... Ale raczej watpie.
Beny co do felg myslalem nad 16" z M6 ale nie chce mi sie kombinowac. Dalej bedzie baloniasto – efekt nie do konca taki jak byc powinien. Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo, zawieszenie bardziej w tylek dostaje to ceny opon tez znacznie wieksze niz 15". Dodatkowo przy 17" trzeba by to auto obnizyc, zeby jakos wygladalo a to dodatkowe koszta. Mysle, ze Xedos zostanie taki jak jest i bedzie pelnil funkcje daily car'a. No chyba, ze cos mi odbije i bedzie swap na KL-ZE + wieksze kola... Ale raczej watpie.
zul swap w xedosie to najlepsza kwestia ty niestety wybrales remont silnika 
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):zul swap w xedosie to najlepsza kwestia ty niestety wybrales remont silnika
nie wiem czy jest to najlepsze rozwiazanie. Najlepszym rozwiazaniem jest posiadanie drugiego auta
sq2jul napisał(a):Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo,
No własnie że nie.Też czytając opinie o jamexach i duzej feldze tak mi sie wydawało.
Przejechalem sie kawałek w koninie z Mevem X6 na 17" i glebie jamexa -35
Droga wyboistą i ogolnie kiepska,po torach i w moim odczuciu było lepiej jak przy ori zawiasie w BA i 16".
No ale elementy zawieszena napewno dostaja w d..pe.
Ty remontowales silnik?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):sq2jul napisał(a):Na 17" calach to juz na moje powoli sie taczkowoz robi, nie dosc, ze twardo,
No własnie że nie.Też czytając opinie o jamexach i duzej feldze tak mi sie wydawało.
Przejechalem sie kawałek w koninie z Mevem X6 na 17" i glebie jamexa -35
ja mialem okazje przejechac sie kawalek autem ADHD i moje pierwsze odczucie w stosunku do moich kol jest takie, ze czyc kazda nierownosc na jezdni. Strach sie bac jak sie jezdzi na dziurach.
Beny napisał(a):Ty remontowales silnik?
remont to za duze slowo. Byly robione pierscienie olejowe i uszczelniacze zaworowe, docieranie zaworow.
sq2jul napisał(a):Za jakis czas jak kasa pozwoli chcialbym miec jakies auto do funu, z tylnym napedem i troszke mocniejsze...
wiesz kolego jesli chodzi o koszta i dostepnośc czesci to bmw wychodzi najkorzystniej a i o duży silnik nie trudno
trroche racji jest w tym co prawisz
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
paaawel5 napisał(a):sq2jul napisał(a):Za jakis czas jak kasa pozwoli chcialbym miec jakies auto do funu, z tylnym napedem i troszke mocniejsze...
wiesz kolego jesli chodzi o koszta i dostepnośc czesci to bmw wychodzi najkorzystniej a i o duży silnik nie trudno
niestety 'dobre' silniki sa nadal w cenie (jezeli chodzi o BMW) to nie to co mazdowskie KL-ZE, ktore mozna kupic za nie cale 3k zl... Kazde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy...
sq2jul napisał(a):
niestety 'dobre' silniki sa nadal w cenie (jezeli chodzi o BMW) to nie to co mazdowskie KL-ZE, ktore mozna kupic za nie cale 3k zl... Kazde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy...
no dokładnie ja przedstawiłem swoja koncepcje a decyzja tylko i wyłacznie od ciebie zależy ....
Pyton162 napisał(a):wystarczy e30 i silnik 2.8 r6 i mozna latac bokiem az milo
z tego co sie dowiadywalem od ludzi, ktorzy takie cos robili jest to koszto okolo 10-12k zl. Mi sie marzy jakies turbo...

za tą cenę to mozna kupic s13 nissana (starego 200 sx z 90r) już masz seryjnie turbo naped na tył i ok 180 km i wiekie pole do popisu bo to idealna japońska baza do "latania bokiem"
mozna i znaleść w tej cenie z silnikami ze skylina i mysle ze ok 260 – 280 km na początek starczy
mozna i znaleść w tej cenie z silnikami ze skylina i mysle ze ok 260 – 280 km na początek starczy
sq2jul napisał(a):Pyton162 napisał(a):wystarczy e30 i silnik 2.8 r6 i mozna latac bokiem az milo
z tego co sie dowiadywalem od ludzi, ktorzy takie cos robili jest to koszto okolo 10-12k zl. Mi sie marzy jakies turbo...
Za 12-13 tys. zl jak poszukasz znajdziesz ladna 328i ew. 323i w budzie e36 i bedzie to latac bokiem bez najmniejszego problemu.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848

- Od: 1 sie 2006, 13:36
- Posty: 115
- Skąd: woj Łodzkie
- Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6
Całkiem ładnie Ci to wyszło 
a juz zdjecia po zamontowaniu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):a juz zdjecia po zamontowaniu
Czekam na matki boskiej pienieznej (piatek) i zmawia klocki, elastyczne przewody hamulcowe, plyn hamulcowy i wtedy wybieram sie do Sir Eda na montaz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość