Problemy z kierunkowskazem – GE
1, 2
Zniknął mi prawy kierunek. Po załączeniu, słychać przyspieszonie "cykanie" nie miga kontrolka od kierunkowskazu no i oba kierunki nie działają
Pierwsze podejrzenie – żarówki , okazało sie nietrafne. [jaka?] i przednia sprawdzone, dla pewności sprawdzona na "świecenie".
Drugie podejrzenie – bezpieczniki, te pod maską i z lewej strony kierowcy pod nogami tez sprawdzone omomierzem na wszelki wypadek, tez nic.
Co to u licha może być ? Kierunek "cyka" a błyskać nie chce coś sie spaliło? urwało? moze jeszcze jakis bezpiecznik?
Pomocy plis bo głupio tak bez prawego jeździć
Pierwsze podejrzenie – żarówki , okazało sie nietrafne. [jaka?] i przednia sprawdzone, dla pewności sprawdzona na "świecenie".
Drugie podejrzenie – bezpieczniki, te pod maską i z lewej strony kierowcy pod nogami tez sprawdzone omomierzem na wszelki wypadek, tez nic.
Co to u licha może być ? Kierunek "cyka" a błyskać nie chce coś sie spaliło? urwało? moze jeszcze jakis bezpiecznik?
Pomocy plis bo głupio tak bez prawego jeździć
Częste mycie skraca życie.....
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
sprawdz czy jest masa
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
ale gdzie? na kierunkach sprawdzić? one zdaje sie mają po dwa kabelki a nie jeden + masa ale sprawdze czy mają przejścia
Częste mycie skraca życie.....
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
Jestem posiadaczem mx-6 od pewnego czasu. Ostatnio zdejmowalem kokpit i kierownice a po zalozeniu wszystko dziala tylko nie ma wogole kierunkowskazow. Myslalem, ze to przerywacz w awaryjnych ale wymienilem na inny i jest to samo. Jesli wy nie pomozecie to musze jechac do elektyka. Za info z gory dziekuje...
- Od: 20 sty 2010, 12:46
- Posty: 14
- Skąd: ostrowiec
- Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6
o to chodzi ze ja nie skladalem tego sam a nawet nie wiem gdzie ta masa powinna byc podlaczona. trudno musze elektryka sciagnac i niech robi...
a tam gdzie sa jest sprzeglo wisza mi dwie kostki i tez nie wiem od czego sa a nie ma ich gdzie wpiac :\ ehh same problemy
a tam gdzie sa jest sprzeglo wisza mi dwie kostki i tez nie wiem od czego sa a nie ma ich gdzie wpiac :\ ehh same problemy
- Od: 20 sty 2010, 12:46
- Posty: 14
- Skąd: ostrowiec
- Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6
uwalony byl podobno jakis przekaznik... jak sie spotkam z tym elektrykiem to bede wiedzial. Dobrze ze mazda ma znow kierunki – to jest najwazniejsze
_____ BYLA KIEDYS MAZDA MX-6 2,5 V6 MECHANICZNA POMARANCZA ___
- Od: 20 sty 2010, 12:46
- Posty: 14
- Skąd: ostrowiec
- Auto: POMARANCZA MX-6 2,5 v6
U mnie przyczyną okazały się głupio poprowadzone kable i po agresywniejszych działaniach w terenie po prostu go/je oberwałem. Po naprawie jakoś to działało podczepione opaskami do ramy ale wczoraj zauważyłem ze nie mam świateł w całej lewej lampie. Pozostanie mi w końcu zrobić to porządnie, dać nowe kable w peszel i wrzucić go między pakę, a ramę, tam juz tego nic nie ruszy
Częste mycie skraca życie.....
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
u mnie problem polega na tym ze czasami lewy kierunkowskaz zanika i słychać przyspieszona prace przerywacza, prawy cały czas działa normalnie, czy ktoś wie jak to naprawić ? przeczytałem gdzieś na forum ze może być problem z masa ale gdzie i jak to sprawdzić ?
To lewy działa czy nie świeci w ogóle ? Bo jak jest przyspieszony to może być przepalona któraś żarówka jeżeli chodzi szybciej od prawego
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3351 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
lewy w ogóle nie działa, jak zamykam auto z pilota to migają wszystkie a jak włączę awaryjne to tylko prawa strona. ale centralny zamek mam podłączony pod inny przekaźnik ,
problem rozwiazany okazało sie ze przerywacz jest lekko uszkodzony , elektryk samochodowy zregenerował go i teraz wszystko jest ok.
problem rozwiazany okazało sie ze przerywacz jest lekko uszkodzony , elektryk samochodowy zregenerował go i teraz wszystko jest ok.
Witam!
Co jakiś czas wyłączał mi się lewy kierunkowskaz. Gdy go wrzucam cyka dwa razy szybciej (co świadczyło by o przepaleniu żarówki chyba?). Nie działa cała lewa strona. Byłem z tym w warsztacie gdzie napisane mają na reklamie że zajmują się elektroniką całego samochodu i mechanik stwierdził że winę ponosi przełącznik świateł awaryjnych – nawet za jego pomocą lewy migacz nie działa. Wcześniej więcej działał, a jak się wyłączył to na jakiś czas i po paru kilometrach znów działał. Obecnie się obraził i od 50km nie funka więc pora coś z tym zrobić. Generalnie elektronika w aucie robiona mało profesjonalnie, głównie szkot i skręcone kable... Będę wszystko lutować i pakować w koszulki termoizolacyjne. Ewentualnie kostki. Miał ktoś podobny przypadek? Będę wdzięczny za pomoc. Będę szukał rozwiązania w źle stykającymi żarówkami za tym tematem: viewtopic.php?f=121&t=102362
Pozdrawiam.
Co jakiś czas wyłączał mi się lewy kierunkowskaz. Gdy go wrzucam cyka dwa razy szybciej (co świadczyło by o przepaleniu żarówki chyba?). Nie działa cała lewa strona. Byłem z tym w warsztacie gdzie napisane mają na reklamie że zajmują się elektroniką całego samochodu i mechanik stwierdził że winę ponosi przełącznik świateł awaryjnych – nawet za jego pomocą lewy migacz nie działa. Wcześniej więcej działał, a jak się wyłączył to na jakiś czas i po paru kilometrach znów działał. Obecnie się obraził i od 50km nie funka więc pora coś z tym zrobić. Generalnie elektronika w aucie robiona mało profesjonalnie, głównie szkot i skręcone kable... Będę wszystko lutować i pakować w koszulki termoizolacyjne. Ewentualnie kostki. Miał ktoś podobny przypadek? Będę wdzięczny za pomoc. Będę szukał rozwiązania w źle stykającymi żarówkami za tym tematem: viewtopic.php?f=121&t=102362
Pozdrawiam.
- Od: 25 lip 2012, 02:27
- Posty: 29
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda MX-6, 2.0 l 16/DOHC + gaz FS, 1992r.
ja bym powiedział że najpierw sprawdź czy kabelek albo tam gdzie kostki są czy zaśniedziałe bo tak miałem kiedyś w stykach (kostka) w układzie wentylatora raz się włączał znowu nie ale jak wy czyściłem to do dziś jest cacy
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
olej ten wyłącznik awaryjnych,tylko wyciągnij przerywacz kierunkowskazów,takie szare pudełko nad pedałem sprzęgła,siedem przewodów dochodzi,FLASHER UNIT pisze na nim.otwórz,wyciągnij płytkę i przelutuj jeszcze raz punkty przekaźników.są dwa.
złóż do kupy i będzie działać
złóż do kupy i będzie działać
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6