Mazda 626 (GE) – Opinie
Globy napisał(a):Zaczynaja sie one przy skrzyniach automatycznych – jesli trafisz na automata, to tylko 2.5 V6. Skrzynie auto sa [tiiit] wygodne, ale wymagaja opieki, a niestety Mazda w modelu 2.0 uraczyla uzytkownikow przekladnia z Forda Mondeo...
Poza tym każdy kto narzeka na automat w 626 na forum jeździ fs-em
dyszel85 napisał(a):
Poza tym każdy kto narzeka na automat w 626 na forum jeździ fs-em
u mnie jakies 350tys i jezdzi dalej , jesli oleju sie niezmienia to pozniej sa problemy ale tak ma kazdy automat z tych lat
W fordzie mondeo CD4E też były montowane od '94
CD4E:
* Ford Mondeo 94-99,
* Ford Contour 1995-On 2.0, 2.5L,
* Ford Escape 2001-On
* Ford Probe (2.0L) 94-97,
* Mazda 626 (2.0L) 94-02,
* Mazda MX6(2.0) 94-97,
* Mazda Tribute 00-04
* Mercure Cougar 1999-02,
* Mercure Mariner 2005-On 2.3, 3.0L,
* Mercure Mystique 1995-On 2.0, 2.5L
G4EAT:
– Probe 1989-92 L4, 2.2, 3.0L,
– Probe 1993-97 V6, 2.5L
– Capri 91-Up
G4A-EL:
– 323 AWD 1990-91 1.6L, L4,
– 626 1986-93,
– 626 1994-02 2.5L, V6
– Millenia 1995-02 2.5L, V6,
– MPV (Van) 2000-01 2.5L, V6,
– MX6 1986-93,
– MX6 1994-97 2.5L, V6,
CD4E:
* Ford Mondeo 94-99,
* Ford Contour 1995-On 2.0, 2.5L,
* Ford Escape 2001-On
* Ford Probe (2.0L) 94-97,
* Mazda 626 (2.0L) 94-02,
* Mazda MX6(2.0) 94-97,
* Mazda Tribute 00-04
* Mercure Cougar 1999-02,
* Mercure Mariner 2005-On 2.3, 3.0L,
* Mercure Mystique 1995-On 2.0, 2.5L
G4EAT:
– Probe 1989-92 L4, 2.2, 3.0L,
– Probe 1993-97 V6, 2.5L
– Capri 91-Up
G4A-EL:
– 323 AWD 1990-91 1.6L, L4,
– 626 1986-93,
– 626 1994-02 2.5L, V6
– Millenia 1995-02 2.5L, V6,
– MPV (Van) 2000-01 2.5L, V6,
– MX6 1986-93,
– MX6 1994-97 2.5L, V6,
Pozdrawiam,
Darek
Darek
Ta skrzynia po przeróbkach zaliczyła jeszcze długie lata życia w innych modelach. Jeśli jednak się nie mylę, trafiała tylko do wersji amerykańskich. W J-Spec'u była albo inna skrzynia, albo przynajmniej montowana w Japonii i dlatego nie sprawiała problemów.
Witam !
Mazda 626 1.8 benzyna 97r przebieg 197 000 km
Mam moją Madzię około 3 lat i poniżej wymieniam jej wady i zalety:
Zalety:
– Bezawaryjność
– Super wykonanie nic nie skrzeczy w samochodzie 11l)
– Dobry komfort
– Niezła elastyczność
– Dobra cena przy zakupie
– Prostota osługi
Wady:
– oooooolbrzymi promień skrętu
– dość wysokie spalanie w mieście 10l
– mała widoczność do tyłu
Pomino wszystkich wad polecam ten samochód, koledzy jeżdżą niemieckimi samochodami i niestety muszą je robić co jakiś czas, a ja leję i jeżdżę. Koszty części nie są tak wysokie jak głoszą ludowe legendy.
Pozdrawiam !
Mazda 626 1.8 benzyna 97r przebieg 197 000 km
Mam moją Madzię około 3 lat i poniżej wymieniam jej wady i zalety:
Zalety:
– Bezawaryjność
– Super wykonanie nic nie skrzeczy w samochodzie 11l)
– Dobry komfort
– Niezła elastyczność
– Dobra cena przy zakupie
– Prostota osługi
Wady:
– oooooolbrzymi promień skrętu
– dość wysokie spalanie w mieście 10l
– mała widoczność do tyłu
Pomino wszystkich wad polecam ten samochód, koledzy jeżdżą niemieckimi samochodami i niestety muszą je robić co jakiś czas, a ja leję i jeżdżę. Koszty części nie są tak wysokie jak głoszą ludowe legendy.
Pozdrawiam !
-
Pablo2006
mam mazdę 626 2.0 16V dymi rano i jak długo nie zostaje odpalana spala mi 8i jazda mieszana oleju może tyle nie pali co benzyny ale ubywa to na tyle z pochwał. mam pytanka. na boku przy kierunkowskazie jest napis GLE specjal i nie wiem co on oznacza. jest to rok95 praktycznie ma wszystko oprócz skóry. podejrzewam że ma więcej koni ale to pewnie marzenia o kupiłem ją od niemca 2 lata temu
- Od: 12 kwi 2008, 15:54
- Posty: 14
- Skąd: mława
- Auto: mazda 626 2.0 16V GLE Specjal
Miałem taką samą. Jest to Mazda 626 GE wyprodukowana w fabryce Mazdy w Detroit (USA). Na jednej linii produkcyjnej z Cronosem (amerykańska odmiana 626). Moja też była z 1995 r. Od europejskiej wersji wyróżnia ją min. elektrycznie sterowany fotel kierowcy, światła odblaskowe (obrysówki) w zderzakach, każda ma klimę, inna tapicerka (mocna, gruba i szara), uchwyt na napoje w konsoli (cup holder), gorsza jakość wykonania wnętrza (przez amerykanów). Więcej nie pamiętam.piisigma napisał(a):na boku przy kierunkowskazie jest napis GLE specjal
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Jak już to 136 KM, ale wszystkie Special'e z USA miały 116 KM.piisigma napisał(a):gdzieś czytałem że niektóre mazdy 626 z silnikiem 2.0 16V z tego rocznika miały po 130KM
O tego nie wiedziałem.dyszel85 napisał(a):moja jest typowa europejka i też ma
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
piisigma napisał(a):ale rejestracji nie mam kwadratowej
No właśnie dlatego,że to Cronos produkowane na Europe a tu rejestracje są prostokątne:)
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Hugo napisał(a):O tego nie wiedziałem.
Na życzenie były.
Hugo napisał(a):Jak już to 136 KM,
Montowane w GF, w GE only 115hp. A hasła o mocy GE FS sięgającej 1xx koni to już standart na allegro i otomoto. Cuda tam ludzie wypisują
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
dyszel85 napisał(a):żeby miało co nie działać
coś o tym wiem
Gdyby nie regulacja wysokości siedziska to już dawno bym wywalił i wstawił manualny fotel
dyszel85 napisał(a):sześciocylindrowa e36 połyka nasze mazdy na śniadanie i też ma dwa litry pojemności
A przy 2,5 jest odwrotnie mimo mniejszej mocy KLa
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
dyszel85 napisał(a):Nie przesadzajmy, sześciocylindrowa e36 połyka nasze mazdy na śniadanie i też ma dwa litry pojemności
Nie zgodzę się . Pewnego dnia kiedy dojeżdżałem z kumplem do skrzyżowania na lewym pasie stała E36 320i. Kierowca wraz z pasażerem spojrzeli na mnie na starą GE FS i bezczelnie mnie wyśmiali , ale uśmiech im znikł z twarzy kiedy pojawiło się zielone światło i do 120km byłem o 1,5 długości auta z przodu , potem już odpuściłem.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6