Xylovelocyraptor napisał(a):kolego GILB moze podzielilbys sie uwagami na temat swojej instalacji?jak spalanie?co z moca?gdzie zamontowales zbiornik i jakiej wielkosci?
instalkę założyłem jakiś rok temu,
minusy czyli małe szarpnięcia nie zostały usunięte do dziś,
nie jest to padaka ale mnie to denerwuje,
1 września jestem umówiony w zakładzie gdzie poprawią mi instalację,
przenoszę dysze wtryskiwaczy gazowych obok benzynowych a nawet niżej jeśli się da,
obecnie gazowe (umieszczone w kolektorze plastikowym) są powyżej benzynowych o ok 10 cm ,
problem jest w tym, że mazda tnie czasy wtrysku przy stałych obrotach gdy silnik nie jest obciążony, małe dawki paliwa nie nadążają trafiać do garów, przy tej odległości wtryskiwaczy
szczególnie daje się to we znaki przy prędkościach obrotowych 1500 i 2500 obr/min, tylko i wyłącznie przy tych prędkościach obrotowych
nie odczuwam różnicy w mocy auta,
zbiornik mam w miejscu koła zapasowego i jest to mały zbiornik robie na nim ok 300 km,
wnęka jest duża ale płytka, musiałbym zamówić niestandardowy zbiornik (ten temat dotyczy tylko wersji SW) żeby powiększyć zasięg,
więcej napiszę gdy już przerobię instalację, czyli po 1 września – będę musiał zrobić jeszcze jakieś 200 km żeby potwierdzić, że instalacja działa tak jak powinna
Globy
STAG 300 to nasz sterownik i jest wystarczający dla tego auta, np w przypadku gdy jeden wtryskiwacz zmniejsza swoją wydajność możesz podciągać go programowo, w innych instalacjach nie masz takiej możliwości – wymieniasz całą listwę co nie jest tanie (chyba że jest gwarancja), jest jeszcze wiele innych możliwości ustawień, opcji oraz ciągłe aktualizacje programowe niedostępne w innych zestawach instalacji LPG,
jeśli masz żyłkę do grzebania to będziesz zadowolony, na czasie ma wyjść STAG 4 http://www.ac.com.pl/autogaz/ na tej stronie znajdziesz forum gaziarzy STAGA są tam kolesie z wa-wy – popytaj
ceramiczne gniazda zaworów występują w serii zetec (wymagają lubryfikacji), bazą dla silnika mazdy V6 był duratec który nie ma ceramicznych gniazd zaworów (kiedyś pisałem inaczej, teraz już wiem), jednak lubryfikację założyłem dla spokojnej głowy – z perspektywy to na dzień dzisiejszy nie kupiłbym lubryfikacji bo to pic na wodę w hurtowni kosztuje max 50 PLN a wciskają ludziom za 500 PLN – zdzierstwo
na jednym litrze smarowidła lubryfikacji powinieneś zrobić do 10 000 km
spalanie na LPG kształtuje sie w okolicach 10,5 do 11,5 l/100km na benzynie o 1 litr mniej, mimo że mam AT