– pierscienie olejowe RIK nominal (komplet 6 sztuk) – 380zl
– uszcezlniacze zaworow Tacoma 24szt – 120zl
– uszczelki pod glowice ori Mazda 2szt – 440zl
– uszczelki pod pokrywy zaworow ori Mazda 2szt – 130zl
– panewki korbowodowe TDC komplet – 135zl
– uszczelka pod kol. ssacy ori Mazda 2szt – 116zl
– uszczelka za katalizator wstepny ori Mazda 2 szt – 42zl
– sprezynki walka rozrzadu ori Mazda 2szt – 100zl
– uszczelniacze walk rozrzadu ori Mazda 2szt – 76zl
– uszczelniacz walu korbowego przod ori Mazda 1szt – 40zl
– oring aparatu zaplonowego ori Mazda 1szt – 20zl
– termostat ori Mazda 1szt – 96zl
– filtr oleju Union 2szt – 24zl
– olej Castrol Magnatec 10w40 4l – 100zl
– olej ELF Evolution SXR 5w30 4l – 135zl
– silikon wysoko temp. Tectyl czarny – 15zl
– uszczelka kat front BOSAL – 14zl
– uszczelka kat tyl BOSAL – 13zl
– zaworek pompy oleju ori Mazda – 30zl
– sprezynka zaworka pompy oleju ori Mazda – 30zl
– uszczelki pod kol. wydechowy Tacoma 2szt – 70zl
Tak to by sie przedstawialo mniej wiecej pod katem czesci. W silniku zostaly spalnowane glowice, zawory zostaly dotarte, wymieniono panewki korbowodowe, pierscienie olejowe, zaworek pompy olejowej ze sprezynka, termostat. I to by bylo chyba na tyle. Jezeli kogos interesuja fotki z przebiegu prac to zapraszam tutaj:
http://picasaweb.google.com/juliusz.hof ... ywacjaKFA#
Na czas dotarcia silnika (pierwsze 1000km) silnik zostal zalany olejem Castrol Magnatec 10w40, a nastepnie Elf Evolution SXR 5w30. Na dotarciu silnik zjadl mniej niz 200ml oleju. W pozniejszym okresie (na Elf'ie) przez kilka tys. km zniknelo mi 300-400ml (z 3/4 miarki zrobila sie 1/4) a nastepnie przez kolejne kilka tys km juz nie zniknelo z miarki doslownie nic
http://www.youtube.com/watch?v=He2ZMvUazG4
Na poczatku czerwca zamontowalem instalacje gazowa – BRC Sequent 56, czyli sekwencyjny wtrysk gazu. W zestawie byl reduktor BRC Genius 1500 oraz wtryskiwacze BRC koloru pomaranczowego. Temat instalacji LPG wymaga jeszcze dopracowania – oto wykres z hamowni:

I to by chyba bylo na tyle