Panowie wiem smieszne ale prawdziwe nie moge zdjac tylnego prawego koła odkrecam wszystkie sruby a koło jak by przyspawane nie wiem co mam zrobic nie moge załozyc dojazdówki w ksiazce pisze ze powinno odejsc ale ono nic jak by przyspawane poradzcie cos panowie bo noramlnie juz wariuje
pozdrawiam
Problem ze zdjęciem koła – młotek i smar miedziany rozwiązaniem
Strona 1 z 1
Nie ma cudów Po prostu Ci się zapiekło na piaście. Pracując z wieloma autami nie raz już tak było. W warsztacie odbywało się to w ten sposób, że przez drewniany klocek od wewnętrznej strony trzeba mocno kilka razy uderzyć młotkiem.
Jak już sobie z tym poradzisz to odczyść dobrze piastę i płaszczyznę przylegania felgi i najlepiej dać trochę miedzi w spray'u. Na przyszłość się nie będzie zapiekać
Jak już sobie z tym poradzisz to odczyść dobrze piastę i płaszczyznę przylegania felgi i najlepiej dać trochę miedzi w spray'u. Na przyszłość się nie będzie zapiekać
Poluzuj o kilka obrotów śruby i ruszaj do przodu i tyłu z ostrym hamowaniem. Może być samym ręcznym, jeżeli dobrze hamuje.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
moża tez w troche delikatniejszy sposób popróbować..
odkręcic nakretki, auto opuścic na ziemie i kolebać nim na boki,
przez to powstaje ramie, dzwignia oddzialywania na kolo..
no poya tym pozostaje MłOT im wiekszy tym lepszy, polecam 10 KG
no i po demontażu koniecznie dobrze oczyscić miejsce korozji
i przesamrować dobrym np. tzw. "miedziany" smarem!
powodz.
E.
odkręcic nakretki, auto opuścic na ziemie i kolebać nim na boki,
przez to powstaje ramie, dzwignia oddzialywania na kolo..
no poya tym pozostaje MłOT im wiekszy tym lepszy, polecam 10 KG
no i po demontażu koniecznie dobrze oczyscić miejsce korozji
i przesamrować dobrym np. tzw. "miedziany" smarem!
powodz.
E.
Ostatnio edytowano 24 gru 2008, 11:24 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
U mnie przy zmianie kółek na zimowe – 2 [jakie?] i prawa przednia się tak "przykleila" i potwierdzam – MŁOT a nie młotek pomógł:) – tylko tak trzeba walić żeby koło nie wystrzeliło przez okno do sąsiada – bo i felgi i okna i sąsiada szkoda.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Karwoś napisał(a):U mnie przy zmianie kółek na zimoweprawa przednia się tak "przykleila" i potwierdzam – MŁOT a nie młotek pomógł:) – tylko tak trzeba walić żeby koło nie wystrzeliło przez okno do sąsiada – bo i felgi i okna i sąsiada szkoda.
~należy pozostawić nakrętki mocno poluznione na szpilkach,
aby przytrzymały koło jak odskoczy!
a jesli już młotem to najlepiej przez klocek drewniany
dla dobra felgi!
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wystarczy poluzowac sruby i szybciej po osiedlowych skrzyżowaniach pośmigać, ewentualnie hamować na ręcznym, mialem ten sam problem
Twoja firma szuka sposobu na poradzenie sobie z odpadami? Sprawdź naszą ofertę http://eko-prasy.pl
- Od: 21 lis 2007, 16:12
- Posty: 87
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 2.0 D kombi
gromusek napisał(a):Wystarczy poluzowac sruby i szybciej po osiedlowych skrzyżowaniach pośmigać, ewentualnie hamować na ręcznym, mialem ten sam problem
no, ale tak
trochę z wyczuciem, aby czegoś nie wygiąć
lub nie daj Boże urwać.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6