Czateria... 2021
Wystarczy przyspawać nakrętkę i pójdzie.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Taki mam plan z nacięciem. Ale to może trochę zająć, więc zostawiłem to na sobotę.
Chcę naciąć od góry i wtedy wiercić. Niestety samym kręceniem nic nie zrobię, bo tam nie ma gwintu praktycznie. Nie wiem czemu to się tak mocno trzyma (jest wklejone fiksem). Z dwiema innymi się naszarpałem z pół godziny, ale były dużo dłuższe i było jak złapać.
Chcę naciąć od góry i wtedy wiercić. Niestety samym kręceniem nic nie zrobię, bo tam nie ma gwintu praktycznie. Nie wiem czemu to się tak mocno trzyma (jest wklejone fiksem). Z dwiema innymi się naszarpałem z pół godziny, ale były dużo dłuższe i było jak złapać.
Mr_Bartek napisał(a):Wystarczy przyspawać nakrętkę i pójdzie.
Chciałem to napisać ale miałem świadomość że nami raczej nie dysponuje takim sprzętem pod ręką
można jeszcze naciąć do samego końca włożyć nakrętkę, wbić mały klin w nacięcie by się rozszerzyło i zablokowało nakrętkę a następnie próbować wyciągnąć ,,łapką" jak gwóźdź z przedłużeniem.
polać ciekłym azotem i puknąć młotkiem
PeKa napisał(a):Nie da rady punktakiem nabić i zacząć wtedy malutkim wiertełkiem?
Jutro zrobię nacięcie brzeszczotem i może wtedy uda się wiercić. W lodówce już stoi piwo, bo bez tego chyba nie ma szans nic z tym zrobić – jak widać zadbałem o szczegóły.
Morsami nie idzie tego chwycic?
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
nemi napisał(a):PeKa napisał(a):Nie da rady punktakiem nabić i zacząć wtedy malutkim wiertełkiem?
Jutro zrobię nacięcie brzeszczotem i może wtedy uda się wiercić. W lodówce już stoi piwo, bo bez tego chyba nie ma szans nic z tym zrobić – jak widać zadbałem o szczegóły.
pogorszysz sytuację.
nacinając bardzo osłabisz materiał a pamiętaj, że wkręty są dziadowsko twarde, dlatego często się ukręcają..
Tego również nie odwiercisz – wiertło 1,5mm pozostawi Ci ściankę 0,75mm w pręcie 3mm tylko pod warunkiem, że super osiowo wykonasz odwiert..
Nie zrobisz tego "z ręki" i do tego w ukręconym wkręcie..
moje propozycje :
1. bardzo dobrej jakości szczypce "do rur" ale z cienką główką (polecam knipex cobra)
chwytasz, dokładnie mocno ściskasz i albo wykręcisz, albo ukręcisz – obie sytuacje Cię ratują.
2. używasz małego palnika – może być na gaz do zapalniczek.
izolujesz drewno jakąś blachą, matą szklaną albo choćby kawałkiem teflonowej/plastikowej cienkiej deski do krojenia w taki sposób, żeby wystawało odrobinę wkręta ponad izolację.
grzejesz wystającą część wkręta palniczkiem do czerwoności, do żółtości, do białości... tylko, żeby nie popłynął...
rozgrzany wkręt wygrzeje klej lub wypali okolice w której siedzi.
po wystudzeniu być może wyjmiesz to palcami(jak nie to knipex w dłoń)...
Wkręt ma pewnie ze 3..4 mm średnicy. Po wypaleniu otwór będzie miał z 5mm.
Odwiercić wiertłem 6mm,
wcisnąć drewniany kołek,
zaszpachlować,
zapomnieć o problemie,
pamiętać, że Zadra daje dobre rady
3. ostatecznie możesz wziąść jakieś inne narzędzie..
" dzierżąc narzędzie z obuchem ,
bujnąwszy z rozmachem za uchem,
śmiało i pewnym ruchem..
rozprawić się z tym wkręciuchem..
Raz uderzony z rozmachem
schowa się w desce głeboko..
Gdy zwycięstwo odniesiesz nad gadem,
Pamiętaj o moim w "TO" wkładem "..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Wśród dobrych pomysłów – ciasna rurka na wkręt, naostrzyć jej ścianki z jednej strony i walić młotem. Rozbije otwór i wkręt wyjdzie
Rzuciliśmy już tyle sposobów, że nemi powinieneś czuć się zobligowany do zakupu tych wszystkich narzędzi i nakręcenia filmu z procesu odkręcania.
Rzuciliśmy już tyle sposobów, że nemi powinieneś czuć się zobligowany do zakupu tych wszystkich narzędzi i nakręcenia filmu z procesu odkręcania.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Myślę że jest to najbardziej popularny urwany wkręt na tym forum
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości