Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?
Jest,takim kablem łączę się z mazdą mojego syna ,ma identyczną jak twoja.
Wystarczy forscan,gdybyś miał komunikat że program wykrył podróbkę elma wykonaj czynności jak tu :
https://aveoworklogs.pl/pl2303hx-instal ... htbox-3/0/
Wystarczy forscan,gdybyś miał komunikat że program wykrył podróbkę elma wykonaj czynności jak tu :
https://aveoworklogs.pl/pl2303hx-instal ... htbox-3/0/
- Od: 13 wrz 2016, 19:17
- Posty: 8
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 1.8 pb 2006 r. L8
No właśnie odpalałem forscana i krzyknal komunikat o podróbie. Dzięki bardzo. Poza tym na win 7 wszelkie sterowniki USB instalowałem żeby mi poprawnie kabel działał, ale nic z tego znak zapytania jest przy USB w men. urządzeń
- Od: 28 paź 2017, 12:10
- Posty: 19
- Auto: Mazda 6 2004r. Ropniaczek 136KM, w kombiaczku ^^
Ja kupiłem w Chinach (przez aplikację JOOM) coś takiego jak Launch X431. Koszt – niecałe 500PLN.
Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Czyta i kasuje kody w mojej Mazdzie 6 Diesel 2003r. bez problemu.
Nie jest to może super profesjonalny sprzęt, taki jak mają warsztaty samochodowe, ale dla zwykłego użytkownika aby zrobić na szybko diagnostykę mogę śmiało polecić.
Tym bardziej że jak kiedyś byłem w warsztacie ze świecącą kontrolką (nie podam w jakim, aby antyreklamy nie robić), to za głupie podłączenie komputera i zczytanie kodu błędu skasowali mnie 200PLN.
Lepiej więc zapłacić 2,5 razy tyle i nie martwić się zdziercami w serwisach.
Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Czyta i kasuje kody w mojej Mazdzie 6 Diesel 2003r. bez problemu.
Nie jest to może super profesjonalny sprzęt, taki jak mają warsztaty samochodowe, ale dla zwykłego użytkownika aby zrobić na szybko diagnostykę mogę śmiało polecić.
Tym bardziej że jak kiedyś byłem w warsztacie ze świecącą kontrolką (nie podam w jakim, aby antyreklamy nie robić), to za głupie podłączenie komputera i zczytanie kodu błędu skasowali mnie 200PLN.
Lepiej więc zapłacić 2,5 razy tyle i nie martwić się zdziercami w serwisach.
- Od: 20 lis 2013, 11:59
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2003r, Diesel, 2.0, 136KM, kombi
A wystarczyło zapytać o koszt takiej usługi i nie godzić się na 200zl, pojechać gdzie indziej. Mnóstwo osób ma profesjonalne urządzenia i liczą sobie mniej za kasowanie błędów.
Z drugiej strony, ile ludzi tyle opinii, są i tacy dla których nawet 30zl to będzie hurr durr zdzierstwo bo ktoś wtyczkę wsadził w gniazdo i kliknął dwa razy w komputerze.
Z drugiej strony, ile ludzi tyle opinii, są i tacy dla których nawet 30zl to będzie hurr durr zdzierstwo bo ktoś wtyczkę wsadził w gniazdo i kliknął dwa razy w komputerze.
Czy można za pomocą forscana obniżyć obroty silnika na zimnym w benzynie? W focusie lub mondeo w 2.0 obroty na zimnym są około 1200.
Witam.
Panowie czy ktoś może wyjaśnić różnice pomiędzy elm w wersji 1.5 i 2.1. Który z nich i dlaczego będzie lepszy do M6 GJ z 2015r? Oczywiście pod kątem forscana, a dokładniej odblokowania funkcji typu ryglowanie drzwi itp.
Panowie czy ktoś może wyjaśnić różnice pomiędzy elm w wersji 1.5 i 2.1. Który z nich i dlaczego będzie lepszy do M6 GJ z 2015r? Oczywiście pod kątem forscana, a dokładniej odblokowania funkcji typu ryglowanie drzwi itp.
- Od: 9 kwi 2019, 13:33
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 2.0 PB 165 KM MT SkayPassion
Zarejestrowałem forscana i mam teraz wersję rozszerzoną.
Łącze się przez BT z adapterem za parę groszy. Odczyt błędów itp. Działa bezproblemowo, ale jeśli chodzi o funkcje programowania, tablicy IC pojawia się problem i pokazuje się informacja w logu, że połączenie zostało przerwane.
Czy jest to wina samego podłączenia przez tani elm, czy wina może leżeć gdzieś indziej?
Łącze się przez BT z adapterem za parę groszy. Odczyt błędów itp. Działa bezproblemowo, ale jeśli chodzi o funkcje programowania, tablicy IC pojawia się problem i pokazuje się informacja w logu, że połączenie zostało przerwane.
Czy jest to wina samego podłączenia przez tani elm, czy wina może leżeć gdzieś indziej?
Witam, sorry ze odgrzewam temat, ale przy próbie połączenia wyskakuje taki błąd i czy może to być związane z tym że mam wycięty pdf i zmienione oprogramowanie, czy ktoś z kolegów miał podobny problem?
Dodam że ten sam komunikat wyskakuje również na Forscanie na laptopie niby łączy ale wyskakuje takie coś.
Dodam że ten sam komunikat wyskakuje również na Forscanie na laptopie niby łączy ale wyskakuje takie coś.
- Od: 7 sie 2014, 09:13
- Posty: 1
- Auto: 5 cr19 2.0 dizel 08, 323bj 1.6 LPG 02
Musisz wpisać oryginalny numer części komputera silnika.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Interface ELM 327 v.1.3 STN 1170 od viaken plus program forscan oraz elm config dają według mnie ogromne możliwości, jak na takie urządzenia diagnostyczne i za tak w sumie niewielką cenę. Skoro da się nawet wtryski np na przelew sprawdzić czy dokonać kalibracji to chyba nie muszę przekonywać, że błędy silnika, ABS, poduszek i wiele innych bez problemu obsłużą. Takie moje zdanie na podstawie własnych doświadczeń.
- Od: 5 lis 2020, 01:59
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 GG 2.0 d Sport
Kodowałem kluczyk w modelu BK przy użyciu zwykłego interfejsu ELM327 na USB z przełącznikiem i nie było żadnych problemów.
Jednym z polecanych intefejsów jest od VIAKEN-a na chipie STN gdzie jest automatyczny przełącznik HS/MS CAN.
Jednym z polecanych intefejsów jest od VIAKEN-a na chipie STN gdzie jest automatyczny przełącznik HS/MS CAN.
- Od: 27 wrz 2010, 17:58
- Posty: 205 (20/5)
- Auto: Mazda 3 BK
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6